hoelang voorweeen?

@romata wrote:

Ik heb van 7:00 's morgens tot 22:00 voorweeen gehad, die echt pittig waren en er niet van kon slapen.

Ik werd er knettergek van, ik heb toen om 22:00 de VK laten komen, en ik had toen 0 centimeter ontsluiting, zat zelf zo dicht dat ze me niet eens kon strippen, ze kreeg nog geen vingertopje naar binnen.

Maar om 22:15 kreeg ik mijn 1ste echte wee, en 3 uur later was ze er :inlove:

dat geeft een mens hoop

ze konden me niet strippen voorwerk heeft niks gedaan :cry:

ja verweken misschien

heb nu afspraak voor volgende week denk al nou daar zitten we dan week maar het kan natuurlijk altijd nog zelf beginnen :pray:

5 weken voorweeen gehad.

Niemand had gedacht dat het zolang zou duren, zelfs de vk had gedacht dat ik met 37/38 weken wel zou bevallen.

Heb de 40 weken gewoon volgemaakt.

Ik heb een week echt pittige voorweeën gehad en een turbo bevalling :smiley: om 11.30 naar het ziekenhuis met 3 cm ontsluiting en geboren om 12.24 uur.

De voorweeen hadden wel voor 1,5 cm ontsluiting gezorgd.

Hoop voor je dat je deze week nog bevalt!

Hey bianca

ff een :hug: :hug: :hug: en ik hoop dat je meisje gauw naar buiten komt !!! ( misschien ben je al aan t puffen ??? )

we zijn heeeeeeel erg nieuwschierig naar nikki’s zusje dus kom maar heeel snel uit mama’s buik :pray:

liefs van ons

Hier beide keren al voor de 40 weken voorweeen, maar uiteindelijk toch ruim overtijd gegaan. Je kunt er helaas weinig van zeggen, hoop dat het voor jou allemaal niet zo lang meer duurt.

Ik las net bij de okt.mama’s dat jullie ukkie nu echt onderweg is :dance:, ZET HEM OP!