Hoelang KOK jij al????

In maart 3 jaar.

ik in mei 2005, was toen 4 maand zwanger van Peter en zat eigelijk bij de babykletsers van flaironline. Zij gooiden hun hele forum layout om, ik kon niet meer inloggen en toen ben ik verder gaan zoeken.

Kwam hier terecht en met plezier hoor.

Heb mezelf ook beter leren kennen, weet nu beter wat bij me past en wat niet. Maar het kletsen met mama’s onderling vind ik super! :thumbup:

Thx allemaal :-*

Sinds juni 2005. Eerst onder een andere naam :wink:

@Moonfire wrote:

ik kok vanaf 2 dagen nadat i de eerste + test had van Ivy*

op 15-09-2005 heb ik me de eerste keer hier aangemeld…

:shock: boh wat een tijd he !

Ik sinds november 2005.

En wie heette mij als eerste welkom in het “Voorstellen gedeelte” JIJ! :mrgreen:

Even links kijken hoor :smiley:

3 jaar en 3 maanden :thumbup:

Maar wat nu als er geen kindje meer op komst is…dan heb ik hier toch eigenlijk niks meer te zoeken ? Of toch wel ? :angel:

Volgens mij ik al weer bijna 3 jaar (kijk even naar links en het klopt ook nog :stuck_out_tongue: ).

Alweer ruim twee jaar, maar eigenlijk al langer, want daarvoor was ik geregistreerd onder een andere naam, dat was vanaf december 2004. Dus eigenlijk alweer drie jaar, met korte pauzes ertussen.

Hier 11-01-2006 Dus bijna 2 jaar!

Nu iets langer dan 3 jaar… begon ook met ‘zwanger worden’. Ben ook nog steeds erg blij met het forum

Ik lees hier al mee sinds juli 2003, toen ik zwanger was van Yannick. Ben aangemeld, maar toen een tijdje gestopt vanwege een aanvaring hier op het forum.

Maar wel steeds blijven meelezen, en toen in 2004 weer opnieuw aangemeld.

Ik ben ook blijven hangen, hoewel er geen kindje meer op komst is bij ons, en ook niet zal gebeuren.

Tjee al vanaf juni 2004, al 3,5 jaar dus :shock: :shock: :shock:

:think: iets meer als 2 jaar kwam een beetje einde zwangerschap hier daarvoor zat ik op een ander forum :oops:

sinds sept 2004!! :shock: Jeetje dat is al weer lang zeg! Toen waren we net gestopt met de pil en nu is ons wondertje Swen al weer 7 maanden!

Oh, ik heb mijn KOK-verjaardag vandaag! Ik word 2 jaar!

3,5 jaar: augustus 2004; toen besloten we er voor te gaan.

@Anne-marie wrote:

Tjee al vanaf juni 2004, al 3,5 jaar dus :shock: :shock: :shock:

Ik ook: 13 juni 2004. Wel tussentijds andere naam genomen :mrgreen:

3 jaar en 8 maanden!

Maandje later was ik zwanger geloof ik. Ik wilde bij de stoppers gaan schrijven maar het was al niet meer nodig dus toen gelijk naar de maart mama’s.

Er waren toen minder hoekjes. Of meer dingen zaten in 1 hoekje. Ik weet het niet helemaal meer maar het was ‘kleiner’ hier.

Ik heb me in 2003 voor het eerst aangemeld, n.a.v. mijn eerste mk. Toen een tijdje gestopt… (Ik kan mijn berichtjes van toen ook niet meer vinden en af en toe vind ik dat wel jammer… :frowning: )Daarna wist ik mijn oude inlog niet meer, dus opnieuw aangemeld… En nu dus al weer 2 jaar aaneengesloten…

Maar ben dus 4,5 jaar geleden voor het eerst gaan KoK-ken…

Ik denk sinds 2004, maar ben het niet zeker, zou eens moeten kijken. :mrgreen: