Hoelang KOK jij al????

met ons clubje hadden we het erover…





hoelang zit jij op hier op het KOKforum???



in april zit ik hier nu 3 jaar…en wat zijn die 3 jaren hard gegaan… :shock:

ik kwam voor info…toen ging dat over in samen zwanger worden…naar samen zwanger zijn…de bevalling… en nu zitten we al bijna met een peuter :shock: :o :inlove:



zoveel mooie herinneringen…en helaas ook meerdere verdrietige momenten…en dat terwijl je elkaar niet eens (echt) kent

GEWELDIG toch???



dus hoelang deel jij je leven al met ons??? :inlove:

al 3,5 jaar…:shock:



Krijg het maar niet uit mijn systeem…Jullie horen bij mij…

bijna 1,5 jaar



geregistreerd 1-07-2006

JannieElmo

Tiepmiep

Geregistreerd: 20-4-2005

Berichten: 5153

Woonplaats: Staphorst Getrouwd met: Frank Leeftijd: 30 jaar






dus straks in april 3 jaar. toen net zwanger … miskraam…



…paar maandjes weggeweest en toen ik in oktober weer zwanger bleek weer gezellig terug. ben niet zo van de zwangerwordtickers… word ik bloed nerveus van en dan word ik volgens mij nooit zwanger…



…en nu mama van een dreumes van 1 1/2 jaar :smiley:

en inderdaad wat gaat dat hard…

sinds we probeerden zwanger te worden van de 1e… dus sinds september 2004… nu dus bijna 3,5 jaar… heb hier eerst onder een andere naam gezeten…

24-7-2005 heb ik me aangemeld :mrgreen: maar in het begin schreef ik bijna niet mee.

Einde van de zwangerschap werd dat iets meer,na de bevalling nog meer en meer en meer,periode gehad dat mij laptop kapot was tijdens de zwangerschap,periode gehad zeker een maand dan ik problemen had met mijn verbinding :x rothome!!!

Maar ik heb al 21056 berichten en dat in 2 en half jaar :oops: :mrgreen:

En nu ben ik klaar voor de kokafkickkliniek :lol: ,Ruud waar is die???

Ik al vanaf 26-10-2004 :shock: :shock:

Goh ik ben hier niet meer weg te slaan :mrgreen: :mrgreen:

Sinds 27-06-2005 ik kwam hier via Hedje/Jildau heb eerst mijn verhaal toen bij vlinderpraat neergezet over Luna Fay :vlinder: en toen ik weer zwanger was toen ben ik pas echt fanatiek mee gaan kletsen.



Hier bijna geen dag zonder kok, ik vind het een heerlijk iets heb hier zoveel steun gekregen van zoveel lieve mensen en ook hele dierbare vriendschappen aan overgehouden.





07-12-2006



via zussie verslaafd geraakt :mrgreen:

7 Augustus 2004 :shock:



3.5 jaar nu ong. :mrgreen: :roll:

Vanaf maart 2005



Net bevallen toen en zocht info, moeders gevonden die in dezelfde maand bevallen waren en er een paar hele leuke contacten aan over gehouden.

Volgende week dinsdag 2 jaar. Toen voor info over zwanger worden.

Eerst een Jan 06 stopper

Daarna een nov 06 9 maanden mama

Toen een nov 06 babybabbelaar

en nu dus een kleine nov 06 dreumes.



x

ff kiekuh…



zo lang dus: Geregistreerd: 2-4-2006

Berichten: 4207

Geregistreerd: 12-6-2001



Beetje lang :wink: daarom ben ik ook opper-puber denk ik.



Toen ik zwanger was van Anna Sofie heb ik me aangemeld. Het was toen een klein groepje mensen, zonder maandmoeders. Daar werd echt niet bijna elke dag een baby geboren toen hoor :wink:

Er zaten soms maanden tussen!



Ben een tijdje iets minder actief geweest maar dat duurde niet lang :mrgreen:

hoi,





11-4-2007 :mrgreen:

heb het hierbest naar mijn zin :thumbup:

Ah, nou je het zegt; ik zit hier nu bijna 2 jaar.



Te kort, suffert die ik ben; heb eerst bij een ander (veel minder leuk) forum geschreven voordat ik KOK ontdekte :wall:

even kijken…

@crien wrote:

even kijken…




sinds 18-08-2004… we begonnen toen met IUI en daar zocht ik informatie over… Dus toch al zo’n 3 en een half jaar :shock: :smiley:







En is het gekomen! (en gebleven :mrgreen: )

ik zit hier over 10 dagen ook alweer 3 jaar :shock:



Ik was zwanger van Stein en had behoefte te kletsen met andere zwangere. Ik ben ook een tijd niet zo actief geweest.

Even opgezocht, ik sta geregistreetd 28-03-2005, herriner me dat ik iets actiever werd toen ik schreef bij oktober stoppers 2005…