Hoelang KOK jij al????

Morgen 2,5 jaar! :angel: :mrgreen:

haha dat meen je niet ik heb het helemaal opgezocht in de gebruikerslijst wanneer ik geregistreerd ben, ga ik op pagina 1 lezen, zie ik dat het ook gewoon vermeld staat onder de avatar… :roll: :lol:

ik kok nu zo’n 4 en een half jaar



ik zat eerst met een ander account hier op kok, maar die was verstreken omdat ik al een tijdje niet meer geweest was… :oops:

Ik ook al bijna 2 jaar… straks in maart ergens :mrgreen:

Eerst een paar maanden alleen maar meegelezen. Ik schrijf actief mee sinds november 2004 ongeveer, dus alweer ruim 3 jaar…



Groetjes,

Jippie

sinds de datum die onder mijn dingetje staat…vanaf 2003 ergens…

Ik ben begonnen volgens mij in 2000 toen ik zwanger was van Sharon of toen ze net geboren was.

Kwam toen af en toe

Toen ik Zwanger was van Christel ben ik een groep tegen gekomen waar ik heel veel mee schreef en nog contact met heb en waar ik hele goede vrienden heb over gehouden

En ik schreef toen ook met een andere forum en later heb ik me opnieuw ingeschreven.

Want ik wist mijn wachtwoord niet meer :oops: :oops:

ben weer mee gaan schrijven vanaf 30-5-2005.

Sinds 12-05-2007… :slight_smile:

ff denken: ong 2 jaar. De eerste tijd voornamelijk meegelezen.

ik meen vanaf eind november 2004…



herstel, half december 2004 :stuck_out_tongue:

Ik ben helemaal in het begin geweest,

was in 2000 toen was ik zwanger van jasper.



Samen met Sandra en mijn ex man hadden we nog het oude forum gemaakt… Weet nog dat we de champagne hadden opgetrokken toen het overgenomen werd…

En met San. naar beurzen en zo geweest…



Ik ben toen echt heel lang niet meer geweest.

Geen tijd meer met een peutertje om heel de dag achter de pc te hangen, en scheiding…



Nu weer zwanger en het voeld weer van ouds…

Helen en Lydia zijn ook van de (oepss) OUDE garde haha



Helaas nooit geen contact meer met San gehad… Laatste keer ging ze verhuizen naar Italie…



San als je dit leest… je was mijn maatje he, en ik hoop dat het onwijs goed met jullie gaat…

dat zal ongeveer oktober 2000 zijn…



eerst postte ik geregeld bij de babypagina van startpagina… daar kwam wat heibel en een van de schrijfsters had ook een eigen forum ( sandra dus) en daar zijn we toen met zijn allen naartoe gegaan… of een aantal in ieder geval en toen is het gegroeid en gegroeid…

ben ook lange periodes niet actief geweest en mijn originele id is er dus niet meer :frowning:

Ik ben toen ik zwanger wilde na mijn missed abortion (juli 2003) worden hier gekomen. En ik ben gebleven totdat ik bevallen ben van Pepijn (sept 2005)

Toen ben ik een hele tijd niet meer hier geweest, maar sinds 3/4 jaar ofzo ben ik weer actief hier.

Ik ben hier pas vanaf 22 november jongstleden(07) :mrgreen:

En ik kom daags kijken hier,zo gezellig vind ik het! :wink:

Oeps foutje vanaf 21-11-07 dus :oops:

Geregistreerd: 5-12-2002

@Gab wrote:

Ik ben helemaal in het begin geweest,

was in 2000 toen was ik zwanger van jasper.



Samen met Sandra en mijn ex man hadden we nog het oude forum gemaakt… Weet nog dat we de champagne hadden opgetrokken toen het overgenomen werd…

En met San. naar beurzen en zo geweest…



Ik ben toen echt heel lang niet meer geweest.

Geen tijd meer met een peutertje om heel de dag achter de pc te hangen, en scheiding…



Nu weer zwanger en het voeld weer van ouds…

Helen en Lydia zijn ook van de (oepss) OUDE garde haha



Helaas nooit geen contact meer met San gehad… Laatste keer ging ze verhuizen naar Italie…



San als je dit leest… je was mijn maatje he, en ik hoop dat het onwijs goed met jullie gaat…




even nog tussendoor, ben trouwens wel ontzettend geschrokken van MO…

ook al kende ik haar persoonlijk niet, wel een paar keer zo gemaild met ruud en Mo…

ben er nog steeds stil van…

Joy

Tiepmiep







Geregistreerd: 14-12-2003

Berichten: 6089

Woonplaats: Twente.



Ruim 4 jaar alweer…



Ben op kok terecht gekomen toen ik lotgenoten zocht en schreef (te ) lang bij het topic: wanneer het zwanger worden wat langer duurt…



Uindelijk zwanger geworden —> MK —> 10 maand later weer zwanger en op 08-11-2005 de mooiste dag van mijn leven, de geboorte van Mik :inlove:

ik weet nog dat er toen een hoop kwamen van babyBrab…



was toen echt een vast groepje, en ja Judith weet nog van die tijd… Oude dingen komen nu weer naar boven…



Dus Judith wij zijn de oudjes haha

Bijna 2,5 jaar :shock: wat vliegt de tijd :shock:

euhmmmm ff spieken :mrgreen:



30-10-2005



ow dat was tijdens mijn ziekenhuis opname in de laatste weken van mijn zwangerschap van Tom :shifty: ik voelde me erg eenzaam en mijn pda met internet was mijn allessie en mijn contct met levende wezens :shifty:

(ik mocht geen bezoek: mijn man maar 30 minuten per dag, ik mocht niet praten (ook niet met mijn man dus hij zat tijdens het bezoekuur te puzzelen :roll: ) mocht geen tv, geen radio, gordijnen dicht vanwege daglicht en verpleging mocht alleen bij noodzaak naar binnen :eh:



dus jullie begrijpen hoe bijzonder KOK voor mij was :inlove: en is :inlove:



ik heb ook een tijd voor mijn zwangerschap op het ivf forum rondgehobbeld en ook op 9-maand…maar dat was niet te vergelijken met hier…alhoewel ik daar ook erg dierbare herinneringen aan heb - kom dar niet meer- en zelfs hele fijne vriendschappen aan heb over gehouden… :-*