Hoelang KOK jij al????

Was toen een maand zwanger van Kate. Een collega heeft mij deze website leren kennen. En ik ben er super blij mee. heb hier al veel goede tips opgedaan.

Ze zijn misschien niet allemaal medisch bewezen maar komen wel van moeders/vaders met ervaring.

Ik ben zelf een beetje verslaafd, had ik nooit gedacht. Ik probeer heit elke dag wel even te komen piepen.

En die meetings, geweldig. Wist niet dat ik dat zo plezant zou vinden.

Groeten

Isle

FF kijken…

30-11-2004 :wink:

al 3 jaar… 07-01-05 :shock:

Ben toen volgens mij begonnen met het clubje op te richten van de dec 05 / jan 06 stoppers, en daar praten er nog steeds een aantal van mee… He Colle… :wink: (topic-starter)

We zijn inmiddels wel een prive-forumpje gestart en we hopen dat we dit jaar elkaar eindelijk eens gaan ontmoeten…

We hebben afgesproken dat als iedereen zwanger is of een kindje heeft, we elkaar dan zouden zien…

De laatste van ons groepje gaat binnenkort beginnen met IVF en we :pray: dat de eerste poging zijn werk doet…

En verder praat ik met de maartmamma’s 06, ook al zulke lieve meiden…

En ik zwerf altijd heel het forum over, lees veel, schrijf af en toe iets…

gr patricia

vanaf 03-07-05

In het begin nog niet zo heel erg actief, maar dat is toch nog wel goed gekomen. :lol: :lol:

Ik schrijf inmiddels ook bijna 4 jaar mee, maart 2004.

Mijn vriendinnetje vertelde dat ze zwanger was en ik zocht steun.

Ik had heel sterk een kinderwens en kon daarbij nog even niet bij mijn vriend terecht, omdat hij er nog niet klaar voor was.

Ik vond en vind heel veel steun bij alle lieve KOK-dinnetjes!! :inlove:

Helaas ben ik ook nog niet veel verder dan 4 jaar geleden qua kindjes, maar mentaal wel veel sterker en veel wijzer, zeker dankzij KOK!! :-*

Met kerst was het geloof ik 2 jaar…

Ik heb me eind 2003 aangemeld omdat ik toen totaal onverwachts zwanger was geraakt door een scheurend condoom

dat eindigde in een MK met 6.5.

Daarna niet meer geweest

Tot ik een jaar later zwanger was van Merijn en vanaf dat moment schrijf ik dus actief mee.

Jeetje, ik klets alweer ruim 3 jaar met de juli 2005 mama’s :-*

vanaf 28-01-2005…

Toen liet ik de pil staan voor de tweede…werd gelijk niet meer ongi…

Dus heb een heel leuk clubje meiden leren kennen bij toen zwanger worden van de 2e…en zwanger zijn…

Zaterdag meeten we weer…in ballorig in Meppel…heb er reuze veel zin in…zit elke dag nog wel ff op KOK…

vanaf het begin onder de naam poema, daarna toen we voor een tweede gingen (anoniem) onder de naam #PUK#

Als poema aangemeld in dec '04,

3 jr en 2 mnd dus!

Wat ik het leukste vind is dat we met het groepje dec '04-jan '05 stoppers inmiddels een eigen forum hebben, en dat het ernaar uitziet dat ook de laatste van ons clubje dit jaar zwanger raakt!!! :mrgreen:

En als dat zover is, gaan we elkaar eindelijk ontmoeten!!! :):):):slight_smile:

16 fEBRUARI 2003 ben ik lid geworden.

Onverwacht zwanger met 2 tienerdochters zocht ik toch advies en steun.

Het was anders dan bij mijn dochters en al zo lang geleden dat ik zwanger was geweest.

Ben een tijdje ertussenuit geweest omdat ik dacht dat ik niet meer pastte in het ledenbestand maar ben toch terug gekomen gewoon voor de gezelligheid.

16 februari 2008 ben ik dus 5 jaar lid Jubileum :mrgreen:

Sinds 26 oktober 2005, dus ruim twee jaar.

Ik las al eerder mee bij de decembermama’s, maar sinds die week waren de negenmaandenmama’s niet meer openbaar, dus moest ik me wel aanmelden om mee te kunnen blijven lezen. Toen ben ik ook maar mee gaan kletsen.

Vanaf 28 okt 2004 . Toen wilden we gaan proberen om zwanger te worden. Poging 3 was het raak !! :inlove:

Ik post niet meer zo vaak als voorheen, heb niet meer zoveel vragen, maar vind het nog steeds heerlijk om dagelijks even mee te lezen.

Eh, even kijken… 26 november 2004… :wink:

Dat is geweest toen ik net wist dat ik zwanger was van Quentin… 22 november 2004 had ik een positieve test in m’n handen, en 26 november 2004 heb ik me dus aangemeld… Maar ook ik las al langer mee, hoor… :wink:

Wist je trouwens dat dat onder iedereen zijn of haar foto staat, aan de linkerkant van de berichten??? :wink:

ja wou al zeggen; zie links

ik lees en chatte al vanaf 2001 mee

al bijna 6 jaar geloof ik…

ik weet de precieze datum niet eens, ik zal er eens naar kijken…

Toen ik er net kwam was het een klein groepje en een klein forum ook, qua lay-out, het ging niet alleen(tenminste daar waren geen aparte rubrieken voor) over zwanger zijn of worden, maar ook meer over die dingen die je zoal meer bezig houden als moeder…

ik heb eerst een hele tijd niets met de account gedaan, ik wist niet hoe het werkte en wist niet wat een forum was en hoe ik mee kon doen hahaha

Ik lees al bijna 3 jaar mee, toen was ik nog geeneens met de pil gestopt.

Oktober 2005 heb ik me (nèt zwanger :lol:) geregistreerd.

En inmiddels ben ik dus alweer anderhalf jaar mama.

Ik ben niet zo’n actieve schrijver, maar lees wel dagelijks mee. KOK is dan ook mijn grootste informatiebron over zwangerschappen, bevallingen en kindjes… :mrgreen:

4 en een half jaar…veel te lang :mrgreen:

heb de rest niet gelezen maar ik zit hier sinds deze maand 2 jaar op dit forum.

en idd het is echt heel hard gegaan

weet het nog als de dag van gister dat ik me aanmelde bij de januari stoppers van 2006

6 december van dat jaar had ik een positieve zwangerschapstest en sloot me aan bij de midsummer/augustus mama’s to be

en nu sinds 25 augustus mama van Tygo ":inlove:

ik kok vanaf 2 dagen nadat i de eerste + test had van Ivy*

op 15-09-2005 heb ik me de eerste keer hier aangemeld…

:shock: boh wat een tijd he !

Sinds september 2003… dus al ruim 4 jaar :mrgreen: