Hoelang hebben jullie Bv gegeven?

Dames,



Na aanleiding van een discussie op het discussie forum ben ik heel benieuwd hoelang jullie l borstvoeding geven of hebben gegegeven!!



Brand maar los :smiley:

Nu bijna 7 maanden . Ze krijgt vanaf dat ze 6 maanden is in de avond 1 fles biobim en als we een dagje weggaan krijgt ze ook een fles.

Zes weken, toen was de koek echt helemaal op. Door de zware bevalling maakte ik niet genoeg aan en Arwen moest dus al meteen bijgevoed worden. De melkproductie liep daarna verder terug, dus we moesten steeds meer bijvoeden. Na zes weken ging het echt niet meer.

Check mijn banner :inlove:

En we gaan door zolang we het allebei leuk vinden :mrgreen:

Helemaal niet…

Ik heb twee jaar bv gegeven bij Tom.



Bij Luuk was dat maar 7 maanden omdat ik weer aan het werk moest ging het helaas achetruit. :frowning:

Nu bijna 2,5 jaar aan de oudste en dus bijna 1 jaar aan de jongste…



I’m lovin’ it… :inlove:

aaargh weer verplaatst ik ben soms echt hersensloos :S sorrie was even off topic :wink:

nu bijna 10 maanden zie mijn banner en hoop het nog lang te morgen geven

Bij de 1e 5 weken en bij Maud nu nog steeds en ben nog niet van plan om te stoppen. Al ging het de laatste tijd minder want mevrouw wilde eigenlijk niet.

@veertje wrote:

Dames,



Na aanleiding van een discussie op het discussie forum ben ik heel benieuwd hoelang jullie l borstvoeding geven of hebben gegegeven!!



Brand maar los :smiley:




leuk joh, een discussie over borstvoeding!! :wink:



maar uh, hier 9,5 maanden, waarvan 6 maanden fulltime.

Eerste 28 maanden

Tweede 21 maanden

Derde 23 maanden

Vierde 16 maanden



7,3 jaar in totaal dus :think: , tot nu toe

bij ethan 9mnd

bij levi 8,5mnd

er zit een gaatje in je poll:



9-12 maanden

15 maanden en langer



ik heb Leonie 15 maanden bv gegeven, heb maar voor de laatste gestemd :angel:

Senne is nu bijna 9 maanden en ik voedde hem tot een maand of 8 nog een stuk of 5 keer per dag zelf. Toen kwam ik erachter dat ik zwanger was dus heb het afgebouwd naar alleen nog 's ochtends omdat ik eeeven rust voor mezelf wou hebben voordat deze baby komt :mrgreen: Nu dus nog 1 keer per dag.

@Mellie wrote:

Check mijn banner :inlove:

En we gaan door zolang we het allebei leuk vinden :mrgreen:


Precies :mrgreen:

Al is het tegenwoordig meer op mijn verzoek dan op zijn verzoek :wink:

Esmee 1 maand en Emma 2 weken

8,5 maand… Ik wilde graag langer, maar Ymke heeft het zelf afgebouwd. Waarschijnlijk omdat ik toen al 2,5 maand zwanger was… Nu weer vol goede moed begonnen… Ik wil het geven zolang Ise en ik ons er prettig bij voelen…

10.5 mnd, wilde tot een jaar maar toen was er rsv-virus en de melk was op… :cry: (lang verhaal)

ik wacht nog even met stemmen :mrgreen: