Hoelang droogt jouw droger..?

Ja kurkdroog… zo issie nog nooit geweest. Het enige wat we nog gedaan hebben is uit een randje tussen de deur en het rubber van de trommel wat stof uitgepield… daar kwam wel nat stof tussen uit.

Heb je de waterbak van je droger wel schoongemaakt, en het filter? Bij mij doet hij er meestal zo’n twee uur over om het droog te krijgen, en dat is op een bespaarprogramma. Ik zou anders toch maar contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt.



Oh ja wij hebben trouwens een zanussi-droger.

Dat filter onderin de droger is idd een goede. Die spoel ik ook elke week als ik de droger uitzuig af onder de douche en laat hem dan de hele nacht uitdruipen. (in de zomer minder vaak want dan heeft de droger zomerslaap)

@Lala87 wrote:

Ik ga 'm zo nog 1x aanzetten… (ben altijd bang dat ik achterlijk over ga komen, en als ze dan komen kijken er niks aan de hand is… :shifty: ) en als ie niet binnen 1.5 uur klaar is, ga ik morgen eens ff bellen. (of vanavond maar miele-mensjes zullen er wel niet savonds zijn)
en op zaterdag wel???



heb je de waterbak wel geleegd? Anders droogt hij ook niet. Of de gebruiksaanwijzing nagekeken om te zien wat er scheelt?



Als de zon nou eens ging schijnen dat zou pas schelen, hadden we geen droger nodig maar gewoon een wasdraad met knijpers!



Groetjes van Marloes