Hoelang droogt jouw droger..?

De mijne is ook in 70 min. klaar. Het is geen condensdroger maar met afvoer. Wat doen veel machines er lang over zeg. Ik heb trouwens een Buaknecht al vele jaren oud.

Bedankt voor de reacties… de mijne is dus niet normaal. (we hebben nog lang garantie, paar jaar dr bij, dus reken maar dat ik zo ga bellen…) Al moet ik eerst ff op zoek naar dat filter wat genoemd wordt wat ik volgens mij nog nooit gezien heb. :oops:

Hier ook tussen een uur en anderhalf uur.



Maar waar heb je je droger staan? Hij moet nl. wel in een ruimte staan waar goed geventileerd kan worden. Wij hadden hem eerst nl. in een klein hokje staan waar alles afgesloten was (deur dicht, geen ramen) en daar werd het dus niet droog in. De droger zit dan in een vochtige warme omgeving te draaien en dan droogt ie dus niet.



Anders denk ik toch dat er iets kapot is.

Hij staat op de zolder… opzich kan de lucht daar best weg, want heb de deur ook altijd open staan als ie droogt, anders is het er om dood te gaan van de hitte.

60 minuutjes…

Heb de goedkoopste van goedkoopste zo`n 9 jaar geleden alweer aangeschaft :mrgreen:

Dat filter onderin is dus ook helemaal schoon… trommel draait ook rond… :eh:

@Lala87 wrote:

Dat filter onderin is dus ook helemaal schoon… trommel draait ook rond… :eh:




Klim in je foon dan!

Ik ga 'm zo nog 1x aanzetten… (ben altijd bang dat ik achterlijk over ga komen, en als ze dan komen kijken er niks aan de hand is… :shifty: ) en als ie niet binnen 1.5 uur klaar is, ga ik morgen eens ff bellen. (of vanavond maar miele-mensjes zullen er wel niet savonds zijn)

Je kan toch nu nog bellen met de winkel waar je hem hebt gekocht. Die nemen dan wel contact op met Miele.

Waterbak en pluisjesfilter leeg ik iedere x voor ik 'm gebruik…



Zou Miele op zaterdag geen klantenservice hebben? Nou ja bcc is ook open, dus dan bel ik indd die.

Hier doet hij er 2 uur over op de superdroogstand. En korter als ik het minder sterk droog wil. Ik heb een AEG.





Ik zou direct de winkel bellen. Hij klinkt echt kapot. 7 maanden, dan zit je nog ruim in je garantie. Succes ermee!

@Lala87 wrote:

Over 10 handdoeken, 2 theedoeken, vaatdoekje, en een paar onderbroeken?

















De mijnes dus 3 uur en dan is alles nog nat… dat kan toch niet normaal zijn?! We hebben een miele, t kreng is net 7 maanden oud…




Dat is wel heel lang ja. Ik heb ook een Miele, droog handdoeken op het warmste programma en druk ook nog de knop “kort” in, dan doet hij er tussen de 55 minuten en 1.15 over.



Heb je hem per ongeluk op een lage stand drogen ingeschakeld? anders winkel bellen waar je hem vandaan hebt, thermostaat kan ook nog stuk zijn, dat 'ie niet verwarmd. denk dat het apparaat zich na 3 uur dan vanzelf uitschakeld.

@Lala87 wrote:

Ik ga 'm zo nog 1x aanzetten… (ben altijd bang dat ik achterlijk over ga komen, en als ze dan komen kijken er niks aan de hand is… :shifty: ) en als ie niet binnen 1.5 uur klaar is, ga ik morgen eens ff bellen. (of vanavond maar miele-mensjes zullen er wel niet savonds zijn)




Volgens mij zitten ze er tot 9 uur 's avonds! Hou er wel rekening mee dat het wel eens 3 weken kan duren voor er een monteur van de Miele komt. Maar aangezien je nog garantie hebt zou ik daar toch op wachten.

Wat voor droger heb je trouwens? condensdroger, warme lucht droger of gasdroger?

Condensdroger… we hebben net echt alle pluisjes die we konden vinden dr uitgehaald… klein beetje natte was die gecentrifugeerd is op 1450 toeren dr in gedaan… en hij is nu al een uur en kwartier weer bezig.

Ik denk dat de riem om de trommel geklapt is.

En dat je trommel niet meer draait en daarom alles nog nat is !



Zeker even bellen !

Even ter aanvulling als je droger dicht is kan je niet zien of hij draait natuurlijk he :wink: Dan wiegt de was alleen maar een beetje.

Raar maar waar… na een uur en 35 minuten was ie klaar. :think: Hij neemt me gewoon in de zeik… :hand:

dus je was is droog nu ?

Je kunt bij Miele ook een online vraag stellen, je kunt misschien vragen of het normaal is dat hij er ook wel eens 3 uur over doet.

En idd, was je was nu droog?