hoelang droeg jij....

positie mode NA de zwangerschap??



ik vind zelf de broeken altijd zo fijn zitten :stuck_out_tongue: dus de broeken draag ik al sinds lucas zijn zwangerschap

Na de bevalling niet meer… ben toen ook speciaal naar de winkel gegaan om broeken te halen in een grotere maat, omdat ik die zw.kleding zo zat was :lol:

hahaha ja dat kan ook :mrgreen: :mrgreen:

ik heb gedragen tot mijn oude kleding weer paste

maar dat was al vrij snel

en nu moet ik snel nieuwe kleding kopen omdat die kleding ook alweer te groot is :mrgreen:

me broeken zakken van me kont af :lol:

Ik denk iets van 2 weken, ik woog altijd na de bevalling lichter dan voor mijn zwangerschap alleen mijn buik was behoorlijk flubberig, haha en dan zat zo’n hogere broek wel lekker (ook om mijn buik te verbergen :stuck_out_tongue: )

Maar ik kon al vrij snel mijn normale broeken aan!

4 weken, daarna heb ik mezelf naar een winkel gesleept om iets te kopen wat ik pastte waar geen zwangerschapsmode opstond 8)

Ik heb nog een weekje of 4 die zwangerschapskleding gedragen, ben toen lekker de stad in gegaan om weer gewone kleren te kopen! (een maatje groter dan voor de zwangerschap :oops: )

Bij Kirsten, Een week of twee en daarna gelijk nieuwe kleren gekocht.

Nu bij Maud gelijk andere kleren aan, de kleren van na de zwangerschap van Kirsten.

Ik kan nu al wel broeken aan die ik bij Kirsten pas na een half jaar aankon.

Na Serina was ik na 8 weken weer in mijn oude broeken.

Nu na me 2e bevalling is dat toch nog even heel anders haha…niet zo gek he 2 bevallingen in 1 jaar :mrgreen:

Ik heb bij mijn 2e zwangerschap niet zoveel positiekleding gedragen, kocht gewoon truitjes 2 maten groter en droeg vaak joggingbroeken, die heb ik tot 4 weken geleden ook nog dagelijks gedragen nu pas ik weer in oudere broeken heb namelijk broeken in verschillende maten (schommelde voor de beide zwangerschappen wel eens qau gewicht :eh: ).

Zat voor de zwangerschap in maat 38 nu ben ik blij als maat 42 past :oops:

Ik heb dit keer mijn pbroeken ongeveer nog een maand aangehad.

Toen ben ik nieuwe broeken in grotere maat gaan kopen…

Ik val maar niet af… blijf hangen en mag niet lijnen met BV dus pas mijn oude kleren niet meer…

bij merijn kan ik het me niet zo goed meer herinneren

Toen m’n netbroekje uit mocht en de hechtingen genezen waren :sick: :lol: , ging de positiekleding ook de kast in! Eerst een maatje (of 2…) grotere kleding (2e handsje, of een uitverkoopje, was toch maar tijdelijk nam ik aan :shifty: :mrgreen: ) gedragen en langzaamaan weer in mijn normale maatje gekrompen. Nee, vond het 2x heerlijk om m’n positiekleding weg te leggen. Prima om te dragen tijdens de zwangerschap, maar heerlijk om weer weg te leggen en een ‘gewone’ jeans te dragen!

hier nog steeds af en toe positiemode … gewoon omdat ik het lekker “ruim” vind zitten :oops: :shifty:

draag nu voor een groot gedeelte nog positiekleding, weiger het eigenlijk gewoon om maatje groter te kopen, die kilo’s moeten er toch af kunnen!



Als ik met kerst nog niet in mijn eigen kleding pas, dan ga ik toch wel 2 setjes kopen maatje groter :shock: … Maar merk wel dat de kilo’s er toch langzamerhand afgaan, want broek begint steeds meer van m’n kont te zakken en moet hem steeds meer het elastiek aanpassen :slight_smile:

Ik draag mijn positiejoggingbroeken nu nog. Voor de rest weer normale kleding toen ik er weer inkon. En veel past nu nog niet, dus toch maar aan de grotere maat. Tis nie anders en ik wil wel goedzittende lekkere kleding dragen.

Ik heb gestemd toen mijn ouide kleding weer pastte en dat was een week na mijn bevalling (en tot die tijd heb ik gloof ik in mijn pyama gelopen :mrgreen: )

ik kon direct de volgende dag mijn eigen broek weer aan dus dat heb ik dan ook maar razendsnel gedaan want pfffff ik was die positiebroeken meeeeer dan zat :thumbdown:

ik was zo blij toen ik weer normale kleding aankon (direct na de kraamweek)! Ik was die positiemode ook meer dan zat en je hebt zo weinig keus.

Ik moest overigens wel weer wennen aan die strakke spijkerbroeken!

ik droeg al snel mijn eigen kleding maar euuhh die zwangerschapsondergoed zitten wel erg lekker :oops:

dus die draag ik nog steeds :shifty:



lekker warm en als ik maris voed zie je mijn blote buik ook niet

Ik kon tot heel ver in de zwangerschap en direct na de keizersnede weer in mijn normale broeken. Ik had wel 2 positiepijkerbroeken van de miss etam (heupmodel) met zo’n elastieken band. En die draag ik nog steeds :mrgreen: Ze zitten zo lekker en niemand die ziet dat het een positiebroek is.