hoelang droeg jij....

ik draag nog steeds positiemode… maar heb besloten om mezelf morgen naar de Stad te slepen om wat goed passende gewone kleding te kopen… 2 maten groter dan voorheen…



als ik dan weer terug op gewicht ben kan ik weer gaan shoppen :mrgreen:

een week na mijn bevalling paste ik al mijn broeken weer dus ik heb het daarna nog maar heel kort gedragen.

Hoi



jammer genoeg heb ik geen positiemode kunnen dragen.



Ze hebben alleen maar positiemode tot een bepaalde maat dus heb me eigen kleding gedeltelijk gedragen en broeken los.



En aan het eidn veel jogginbroeken.



En die joggingbroek draag ik nu vaak ook als ik thuis ben en niet weg hoef

Afschuwelijk, ik was die tenten zo zat, dat ik ze het liefst acuut na de bevalling weg had gegooid. Maar helaas… dat ging niet. Ik heb toen 2 goedkope broeken maat 42 gekocht om toch maar normale broeken aan te kunnen. Die broeken liggen inmiddels ook weer werkeloos in de kast, want ik ben gelukkig weer helemaal terug op mijn oude gewicht. :wink:

Ik was in de zwangerschap slechts 9 kilo aangekomen (na eerst heel veel te zijn afgevallen :sick: ), en die was ik een dag na de bevalling weer kwijt. Daarna viel ik alleen nog maar meer af, ik voelde me zó zwak…

Het scheelt wel dat ik altijd heupbroeken draag, dus mijn overtollige huid op mijn buik viel daar gewoon over heen (en nu weer, ik kom weer veel te veel aan :twisted: )

1 maand…toen begonnen ze af te zakken…steeds je broek ophalen is geen feest…



Maar wat is er zo afschuwelijk aan positiemode???

Oke…het meeste is niet mooi,maar ik heb 2 broeken gedragen (o.a.) een zwarte en spijkerbroek met rek aan de bovenkant…als ik daar een langer schirt overheen deed zag niemand dat t positiemode was hoor…

Dus wat is het verschil?



Ik heb inmiddels wel wat grotere kleding gekocht…een spijkerrok maat 38 en spijkerbroek…maar tot mijn grote verbazing kreeg ik sinds deze week mijn 2 oude spijkerrokken (36/38) ineens weer aan terwijl deze 1,5 maand terug niet over mn bovenbenen te krijgen waren…



Mn buikje zit er nog zeker wel even,maar kennelijk zijn mn heupen en bovenbenen al iets geslonken…