Goedemorgen,
Ikke weer hoor…stom stuk ongeduld dat ik ben… Ben nu bezig met mn 2e IUI en ik kon me niet meer beheersen…
Ik heb op 3 april in de avond 5000 eenheden pregnyl gespoten en op paasmaandag 5 april de IUI gehad… Vanmorgen heb ik getest met ochtendurine en hij is echt knalpositief (niet tegen het licht houden ofzo, echt zeer duidelijk)…
Hebben er mensen ervaring (lijkt me wel hiero hihi) met pregnyl en hoelang dit in je lichaam blijft?
Blegh misschien beter niet moeten testen…nu ben ik nog zenuwachtiger hihi. Ik blijf in ieder geval zeker elke dag testen nu…
na tien dagen is pregnyl volgens mij uit je lichaam.
Knalpositieve test: Wow! Hier alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!
Zolang je na die Pregnyl van 3 april geen ‘onderhoudsdoseringen’ hebt gespoten zou ik ook zeggen een voorzichtige (euhm of grote ivm de heeeel positieve test) gefeliciteerd!! 5000 EH is nl na uiterlijk 10 dagen wel uit je lijf.
Nee, ik heb geen onderhoudsdoseringen gehad. Laatste shot hormonen was die pregnyl de 3e…
Zou het dan toch na 5 jaar pilloos door het leven te zijn gegaan eindelijk gelukt zijn…
Als ik je verhaal zo lees zeg ik: Gefeliciteerd!!!
Pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam. En als ie nu knalpositief is ben je gewoon hardstikke zwanger !
Heb je trouwens foto van de test?
Ik zit nu op mijn werk…dus helaas geen foto. Maar als ik thuisben zal ik eens een fotootje posten! Ik begin langzaam er toch een beetje in te geloven hihi.
Geniet ervan!!! Wat zul jij zweven van geluk zeg :inlove:
Ik kan het nog niet geloven eigelijk…heel raar. Ik wilde vanmorgen testen zodat ik met eigen ogen kon zien dat de pregnyl uit mn lichaam was…en een negatieve test had zodat ik kon vergelijken als ik maandag op mijn NOD zou testen…maar ik hoefde niet lang te wachten want toen stonden er twee streepjes… Elke keer weer als ik ijdele hoop had hield ik het ding voor het licht…sloopte hem om nog beter te kunnen kijken…en nu… Ik stond in de douche en het ding lag op de wasbak en ik zag de streep nogsteeds…
Geloof het nou maar. Maandag maar weer testen en dan gelijk zkh bellen voor de 1e echo!
Enne ik snap je gevoel hoor. Ik heb met de zwangerschap van prinsje ook heel veel testen gedaan voor ik het geloofde.
Zoooo ik ben thuis…
Direct even fotootje van de test ter beoordeling hihi
Ik zeg weer gefeliciteerd!!!
wanneer ben je uitgeteld?
Gefeliciteerd…
Enne… ik heb ook daarna nog zo’n 6 testen gedaan geloof ik gedurende twee weken
Gistermorgen wederom een test gedaan en ook deze was positief. En nu hb ik geen testen meer dus ik MOET vandaag nieuwe halen want ik wil het gewoon nog een keer met eigen ogen zien… En bij elk krampje denk ik van ja nu gaat het fout… Maar nee… geen bloed geeft moed he!!!
Super bedankt voor de felicitaties. Hoe het er nu uitziet ben ik dan uitgeteld op 28 december :mrgreen:
Hoi Hoi,
Ik heb het zelfde verhaal,ik heb 5 april pregnyl 5000 gespoten.
gister avond een test gedaan deze was positief(licht)vanochtend met ochtend urine,deze streep is duidelijk.
Zou het raak zijn?
Groetjes
@sabje25 wrote:
Hoi Hoi,
Ik heb het zelfde verhaal,ik heb 5 april pregnyl 5000 gespoten.
gister avond een test gedaan deze was positief(licht)vanochtend met ochtend urine,deze streep is duidelijk.
Zou het raak zijn?
Groetjes
De pregnyl zou uit je lichaam moeten zijn dus ik denk dat het inderdaad wel eens raak zou kunnen zijn. Voorzichtig gefeliciteerd dan maar!
Sabje ook voor jou: Gefeliciteerd!!!
Kimzie: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hoi Hoi,
Dank je wel…van de arts mocht ik woensdag 21 april pas testen,dus woensdag doe ik nog een test.
Groetjes sabine
Hey Sabine,
Je loopt dus synchroon aan mij!!! Wat leuk! Maar ik ga je gewoon echt helemaal feliciteren hoor! Hier is het namelijk echt heel erg raak dus ik ben er bijna zeker van dat het bij jou ook het geval is!!!
Ik zou stiekem alvast een feestje bouwen hahahaha.
Hier mogen we 6 mei voor de eerste echo…spannend!
Hoi kimzie,
Gefeliciteerd!!! Toppie zeg…
Ik zag je verhaal gister staan en dacht heb echt precies hetzelfde.
Ik vind het nog een beetje eng om te geloven,al zeg mij gevoel wel dat het zo is.Ik heb last van mijn borsten,maar ook steeds krampen/zeurderig gevoel in de buik.Dat vind ik wel beetje eng,mij zus vertelde dat zij dat ook had in het begin en soms ook met bloed(maar ja zij is mij natuurlijk niet,dus moet niet gaan vergelijken.)
Heb jij nog ergens last van?
6 mei is al gauw,hoeveel weken ben je dan
Groetjes