Hoelang blijft pregnyl in je lichaam?

Hey Sabine,

Ik zou dan 6 weken en een paar dagen zijn… Na een IUI is het normaal om al heel snel een echo te hebben om te gluren en eerder hadden ze geen plaats… Maar ik vind het al heel snel!!!

Ik heb sinds de IUI buikpijn gehad…echt zon lichte menstruatiekrampen… Sinds gisteren ook last van m’n borsten (voornamelijk van mijn tepels). Afgelopen week na het vrijen beetje roze-verlies gehad dus ik dacht dat de IUI mislukt was…maar niets is minder waar!!!

Maar ik denk dat je je feestmuts wel op mag zetten hoor!!! Je verhaal komt echt enorm overeen met de mijne… Het kwartje begint hier nu langzaam te vallen hahaha. Ik had altijd gedacht dat als ik “ooit” een positieve test zou hebben, ik dansend door de kamer zou springen…maar ik stond echt met mn mond vol tanden…ik was echt verbaast hihi.

Ik ga hier blijven gluren totdat ook jij overtuigd bent hahaha.

Hoi Hoi,

Vanmorgen weer test gedaan en gisteravond, beide positief.

Ik voel me borsten wel minder vandaag en de zeurderige pijn in buik blijft wel steeds terug komen,ik vind zo engggggg.Morgen is 16 dagen naar de pregnyl en 14 dagen naar de eiersprong.

Ik heb ziekenhuis gebeld en verteld van positieve test,17 mei krijgen we de eerste echo,nu denk ik steeds straks heb ik te vroeg gebeld en is het nog van de pregnyl,maak me koppie wel gek.

groetjes

toch van hier ook voorzichtig gefeliciteerd allebei!

Sabje De Pregnyl is na 10-12 dagen uit je lichaam, dus je kunt nu niet meer vals-positief testen. Gefeliciteerd!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sabje!!! :dance: :dance:

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! En nu MOET je het gaan geloven hoor! (is heel moeilijk, ik weet het). Het komt echt niet meer door de pregnyl hihi.

En ik geloof dat je vandaag je NOD had, niet? Dan kan ik je alvast verklappen dat je de hele dag naar de wc rent en verbaasd terugkomt omdat je geen bloed ziet hahahaha.

Ik heb ook nog niet veel last van kwaaltjes…ene moment iets meer dan de andere… dat hoort er allemaal bij :slight_smile:

En nu gaan genieten meid!

Hoi Kimzie

Hoe gaat het met jou?

Dankje voor felicitaties

Vanochtend met de clear bleu getest deze geeft aan dat ik 3-4 weken zwanger ben,hihihihi.Ben vandaag inderdaad vaak naar wc geweest, ivm krampjes.ik moet nu inderdaad gaan geloven dat ik zwanger ben.Ik ben echt zoooooooooo blijjjjjjj.Eindelijk naar zoveel jaar,komt onze droom uit!!! :lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance:

we houden elkaar wel op de hoogte toch?

Groetjes