Ben er erg benieuwd naar.
Had vandaag de pretecho. Maar de baby liet echt niks zien. Toen ze eindelijk bijna iets had gevonden, deed ie zn handjes ervoor! :mrgreen:
Dus nu weten we nog niks. :mrgreen: Vond het wel erg schattig.
Maaar nu vraag ik me af:
Zien ze bij een jongen echt een piemeltje?? Of zien ze het aan de botstructuur ofzo. Ben erg benieuwd!
Bij een meisje zie je 3 streepjes, de schaamlippen, bij een jongen kan je idd soms het piemeltje zien.
Nou hier waren duidelijk piemeltjes te zien :inlove: :inlove:
Ik hoefde niet eens te vragen wat het geslacht was, want het werd gewoon door het beeld geslingerd :mrgreen:
Hihihi, grappig om te horen. Zien ze bij een jongetje ook een streepje? Of zit er nooit een streepje? :mrgreen: de vk dacht dat ze 1 streepje zag. Of zaten er ergens nog 2 streepjes verborgen?? :mrgreen: :mrgreen:
Ligt eraan hoe ze er tegenaan kijken denk ik. Ik denk dan dat je 1 streepje zit, dat zal dan het naadje over het balzakje zijn.
Ben benieuwd!!
En op een 3d echo is het helemaal goed te zien.
Hi Mootje,
hier de foto van onze 2e zoon.
Je ziet tussen de beentjes een uitsteeksel. Ik omschrijf het maar als een vulpenkroontje. 2 balletjes met een puntje eraan. Er staat een cirkel omheen.
leuk joh die echo,s van de jongetjes!! :inlove: :inlove: :inlove:
Sabje: het word zo spannend bij jou! :dance:
Ik weet alleen niet goed hoe ik je echo moet bekijken. :oops:
Mootje, je kijkt tegen zijn kontje aan.
Ik weet zo niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Bij een meisje zie je dus streepjes… hieronder de echo waarop we met 18 weken en 6 dagen zagen dat ik zwanger was van een echte meid!!
Wat leuk zo om eens te zien, hihihi, een jongen weet ik wel wat ik moet zien, maar een meisje… :think: Dusse…meer foto’s! :mrgreen:
hier een foto van milans broertje :mrgreen:
fotos zijn niet superduidelijk, want ik heb een foto van de echo gemaakt…
meisje:
Jongetje!!!
@Esther83 wrote:
Op http://www.priegel.beebiesite.nl staan foto’s !
Heeeeeeeee, ben je ook bij Twinkelster geweest? Bij Sandra? Wat een leuke vrouw is dat hé, heel enthousiast! Wij wonen daar vlakbij

Wij hebben daar ook de pretecho’s laten doen.
Mooie echo’s!
Liefs,
Moon
Zo Irene, die is wel helemaal duidelijk!!
bij damian zagen we bij 24 weken echt een piemeltje :inlove:
@spooky wrote:
@Esther83 wrote:Op http://www.priegel.beebiesite.nl staan foto’s !
Heeeeeeeee, ben je ook bij Twinkelster geweest? Bij Sandra? Wat een leuke vrouw is dat hé, heel enthousiast! Wij wonen daar vlakbij
Wij hebben daar ook de pretecho’s laten doen.
Mooie echo’s!
Liefs,
Moon
Nee ik heb de echo op de 9maanden beurs gedaan! Maar idd heeeeeeeeel erg lief en enthousiast!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Irene, die van jou is echt super duidelijk! :thumbup: