Oke, ik denk dat we gisteren bij de echo echt een piempie hebben gezien! Graag jullie mening, ik zal de foto vanavond even plaatsen… Ik zit nu op m’n werk…
Liefs Ellen
Ow Pheeps… spannend… kom op met die foto :mrgreen:
Dit was Robbe :vlinder: , als dà t niet duidelijk is hé! 8) :inlove:
hihi… ja das duidelijk Bietje… :mrgreen: leuk!
Oké, komt ie:
Wat denken jullie? Je kijkt zeg maar tegen de billetjes aan, daarboven zie je een beentje met een armpje erop leunend…
er steekt iets uit he? ik zou zeggen een piemeltje… bij een meisje zie je 3 streepjes zeggen ze… ik gok op een jochie… zei de VK er niks over?
Whahaha, die zit ook op zijn gemak! :lol: :mrgreen:
Ik denk ook een jongetje! :inlove:
Hahaha… hij is echt aan het chillennnnnn in je buikje, Pheebs… :mrgreen:
Nou ja, kijk, het punt was dat we niet wilde weten wat het wordt, maar daar trok dit beebje zich niks van aan blijkbaar, dus nu is onze nieuwsgierigheid wel geprikkeld… Over 6 weken hebben we een pretecho en ik denk dat we het dan toch wel zeker willen weten!
Maar eh, ik ben best verbaasd als het toch een meisje is hoor, haha!
ik zou nu ook nieuwsgierig zijn jah… na het zien van zo’n mini iets tussen zijn/haar beentjes… maar een meid lijkt me sterk jah… alhoewel… buurjongen werd verteld dat het 100% een jongen zou zijn maar was toch echt een meid… :mrgreen:
hahahaha, die van Irene is wel HEEEL erg duidelijk…
@Pheebs wrote:
Oké, komt ie:
Wat denken jullie? Je kijkt zeg maar tegen de billetjes aan, daarboven zie je een beentje met een armpje erop leunend…
Lijkt idd wel heel erg op een jongetje!!
Hoi Ellen,
Ja je zou zeggen een jongetje, maar we zijn geen echo experts he. Hopelijk word je tijdens de pretecho wijzer.
En wat kunnen beebjes er toch relaxet bij liggen he. :mrgreen: Die van ons lag vorige week bij de 20 weken echo met zijn handen achter zijn hoofd.
Petra
hier nog een meisje
Wij wilden het niet weten en ik heb best veel echo’s gehad (vanaf 36 weken elke week). Ik zag steeds niks uitsteken dus vermoedde ergens wel een meisje. Toen we met 39 weken nog een echofoto meekregen van een heel duidelijke close up van het gezichtje, zeiden we allebei oh dat neusje, dat is echt van een meisje :mrgreen: en het klopte nog ook!
Maar ik heb het nooit écht kunnen zien op de foto’s of tijdens het maken van de echo’s. Mijn gyn zei niks maar ik vermoedde wel dat hij het al wist hoor!
@petradevliegher wrote:
Hoi Ellen,
Ja je zou zeggen een jongetje, maar we zijn geen echo experts he. Hopelijk word je tijdens de pretecho wijzer.
En wat kunnen beebjes er toch relaxet bij liggen he. :mrgreen: Die van ons lag vorige week bij de 20 weken echo met zijn handen achter zijn hoofd.
Petra
Haha, die voelt zich lekker thuis daarbinnen! Maar inderdaad, wij zijn gewoon leken op het gebied van echo’s, als je ziet hoe snel zo’n echoscopiste alles in de gaten heeft! :shock:
Over zes weken weten we meer!
En je hoort ook inderdaad vaker dat er een meisje wordt voorspelt met een echo en het toch echt een jongen blijkt te zijn en andersom! We wachten het af!
Liefs Ellen
Hmmm, ik zou ook zo zeggen een jongetje. MAAR!!!:
Het lijkt idd net of er iets uit steekt…misschien is dat wel niet zo. Botjes zijn heel wit te zien en vetjes eromheen minder…dus als er nu wel vetjes omheen zitten, die wij nu zo niet zo kunnen zien, dan steekt er helemaal niets uit en zou het ook een meeisje kunnen zijn!! En het piemeltje zou ook niet uit bot bestaan…dus ook niet zo duidelijk wit :think: :think: :think: :think: Duss ik weet niet of dat witte uitsteekseltje wel een piemeltje is??
jaaa die van irene is echt aan t pronken er mee!!! hahahaha
en pheebs, die van jou vind ik echt COOL!!! hahaha… zoals ie daar zit zou ik alleen al zeggen dat het een stoere jongen wordt!!!
Jaaaaa, nog zes weekjes, dan weten we het helemaal zeker!!! Ik ben nu toch echt wel heel benieuwd…
Ik hou jullie op de hoogte!
Je ziet inderdaad drie streepjes, oftewel twee witte streepjes met daartussen een donker vlakje.
Dit is een echo van onze tweede meid, daarop kan je redelijk goed zien:
De echoscopiste zei dat ze wat betreft het gissen naar het geslacht bij meisjes altijd een slag om de arm hield, omdat bij een jongetje het scrotum nog wel eens glas kon trekken zodat dat niet zichtbaar was. Jongetjes zijn altijd vrij duidelijk te zien.
Maar deze echo was (volgens haar) wel heel duidelijk, dit is voor 99% zeker een meisje.