ik ben al behoorlijk dik, dat heel veel mensen mij verbaast aan staan te kijken dat ik nog geen 6 maand zwanger ben (23 weken)
ze denken allemaal dat ik wel 7 maand ben
hoe is/was dat bij jullie
Ik was ook al snel dik, liep met 13 weken al in positiekleding. kreeg ook heel vaak de vraag: zijn het er geen 2? Euh nee dus maar wel een flink kind 4200 gram, grote placenta 750 gram en een hoop vruchtwater ! Dus niks van aantrekken, komt vast wel goed!
Hier positie kleding met 7 weken …
Enorm grote buik… (kan je zien op mijn WWW knop)
Veel vrughtwater maar beeb was 3.270 gr dus alles kan
Ik had nul buik. Kun je nagaan wat een verschillen…
Vorige week (20 weken) had ik een omvang van 102 cm :shock:
Ben errug benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Als ik maar niet omval met 40 weken zwanger bij en lengte van 1.62 :lol:
Maar dit is wel mijn 2e… dat zal zeker schelen. Overigens had ik bij Enzo ook vrij snel een dikke buik
Ik heb een buik, maar mensen geloven niet dat ik al 37 weken ben… denken eerder aan 30 weken, of zo… Ik ben wel 1.82, dus Frunsel heeft plaats genoeg zonder dat mijn buik overdreven uitrekt…
Ik was zo:
Vanvoor genomen lijkt die altijd kleiner vind ik dus haha best groot!
Bij mij was het net andersom. Bij Kirsten was ik al veel eerder aan de zwangerschapskleding en mijn buik was al veel groter, dan mijn buik nu was bij 23 weken.
Dus ja er valt niks van te zeggen.
Bij Kirsten 25 kg aangekomen en ook weer allemaal afgevallen. Totnu toe 9 kg dus die 25 kg zal ik denk niet halen, en ze vinden me nog moddervet. Ach ja. Heb je geen buik dan is het ook weer wat.
Bij Mateo had ik een flinke buik, bij Micah een bescheiden buikje rond 23 weken…
Ik kreeg met 7 weken al een buikje en met 9 weken liep ik ook al in positiekleding. Mijn buik was ook mega. Ik kreeg ook al met 4,5 maand te horen:
hoe lang moet je nog meid?
Ben op de helft.
Echt?!?!
Ja
Worden het er twee?
Nee!
Weet je het zeker?
Ja hoor, na 4 echo’s weet ik 't heel zeker… :roll:
Goh, zeker niet je eerste kindje dan he?
Jawel hoor, m’n eerste!
Nog diepere zucht… :roll:
En dit soort gesprekken had ik zeker wel elke week, erg vermoeiend! Op een gegeven moment zei ik maar: het worden er drie. Had je die gezichten moeten zien! :lol:
En mijn zoon was 48 cm en 7 pond! Geen reusje dus! Zegt dus niks de grootte van je buik! Ik vond het op een gegeven moment wel erg lastig worden die buik, kon me amper meer bewegen in bed! Wat dat betreft hoop ik bij een 2e zwangerschap een wat kleinere buik te krijgen, maar ja, je doet er weinig aan!
dat heb ik dus ook steeeds dat mensen mij ook gaan vragen of er echt geen 2 in zitte,hahaha nee het is er echt maar 1
ik moet dinsdag naar de vk toe dus ben benieuwd, dinsdagavond ga ik voor de 3d echo wel spannend hoor!!!
ik heb voor 2 weken terug mijn kleine meid nog even mogen bewonderen op de echo, er was een opendag bij ons in het ziekenhuis, en kon gratis echos laten maken, en ik kreeg 3 echo
s mee, en het was geweldig om haar even te zien!!!
wilde bijna het echo apparaat mee naar huis nemen
Ik vond mijn buik niet overdreven groot, maar er is weleens aan me gevraagd of het een kerstkindje moest worden… en ik was pas in April uitgerekend
Hoi hoi,
Tijdens de zwangerschap van Anne kreeg ik ook vaak te horen hoe dik mijn buik wel al niet was…Ik zelf vond het wel meevallen :eh:
Werd er wel onzeker van; dacht steeds oooooh jeeeeeeeee, dat wordt een groot kind en dat kind moet er straks ook nog uit!!!
De VK kon mij gelukkig elke keer geruststellen; ze zei ook; mensen moeten altijd iets te zeggen hebben over een buik; te dik, te dun, te groot, te klein etc…Niets van aantrekken!
Anne is met 41wkn2dgn geboren en had een gewicht van 3610 gr en was 51 cm lang.
Als je je buik zelf maar heeeeeeeel mooi vindt :inlove: :inlove:
gr, Diana :-*
Ik had met 20 weken een klein buikje dat wel zichtbaar voor andere was.
(met 16 weken kon ik het zelf goed zien)
Bij begon het ineens enorm te groeien met 26 weken…
Ik ging van 97 cm naar 134 cm omtrek bij navel. (die 134 was bij 40 weken trouwens hoor )
De opmerkingen waren om gek van te worden.
(nu achteraf eigenlijk wel grappig)
Ik had toevallig dan wel een groot kind (10pond) veel vruchtwater.
Iedere vrouw is anders, elke buik ook.
Mijn buik groeide al heel snel naar boven (met 13 weken al ver boven mn schaambeen uit) en naar voren. Met 9 weken kon ik mn broeken met goed fatsoen echt niet meer dicht krijgen, ook niet de broeken die meerekten.
Tegen de 6 maanden vroegen ze
“zeker niet lang meer he”
“goh, tweeling dan?”
Terwijl mijn schoonzus met 6 maanden haar eigen kleren nog aan kon!
Iedere buik is echt anders.
Met 39 weken vroeg iemand of ik er misschien een drieling in had gestopt :lol:
Niet gek door laten maken, lekker genieten van je buik
deze foto was ik 22 weken…
Ik liep een week overtijd en toen zeiden ze ineens: “goh je begint het nu wel te zien he?!” :eh:
Dit was bij mij met 20+? weken. Klein bollinkje zichtbaar.
En dit met 24 weken. Je begint het al (een stuk) beter te zien.
Pas na week 32 begon mijn buik ineens flink te groeien, maar echt mega is hij nooit geweest. Zo mag het van mij een volgende keer wel weer zijn :mrgreen:
hier mijn buik met 23 weken en 1 dag.
ook hier regelmatig de vraag hoe lang ik nog moest en of ik er 2 zou krijgen.
Ach, als je buik groot is krijg je commentaar, en als je buik klein is ook. Het is toch nooit goed. :? Laat je niet gek maken, dat is echt belangrijk! Omdat je zwanger bent meent iedereen ineens zijn of haar ongefundeerde mening eens lekker over jou los te mogen laten. Ik werd er gek van.