hoe zo`n dikke buik hadden jullie rond 23 weken?

@Claudie23 wrote:

deze foto was ik 22 weken…

zo ben ik dus ongeveer ook, ik heb mijn omvang nog niet gemeten, maar wil dat toch even doen. :mrgreen:

ik heb even gemeten en heb een omvang van 103

mijn buik bij mijn 2 zwangerschappen

Ik had voor mijn zwangerschap hel;emaal geen buikje.

Maar met de 7 weken ws er ook al het een en ander zichtbaar.

En nu al helemaal, woensdag 11 weken zwanger.

Ik zal snel eens foto’s maken.

Jammer dat ik van voor de zwangerschap geen foto’s heb van mijn buik.

Maar ja… maakt ook niet super veel uit.

Weet het nog wel…

Dus zal van het w.end foto’s maken en op het forum zetten…

Maak je niet druk om wat andere zeggen…

Neem het met een korreltje…

En geniet…

Ik ben ineens enorm hard gegroeid. Toen ik 21 weken was dachten mensen dat ik nog niet zo ver was. Nu met 30 weken krijg ik reacties van: “het zal wel niet lang meer duren he”. Volgende week maandag moet ik naar het ziekenhuis, krijg ik een extra groei echo. Ben erg benieuwd omdat ze mij in het begin 'n weekje terug hebben gezet.

de buik begint me wel steeds meer in de weg te zitten. Ik ben vrij klein van mezelf dus veel dingen gaan gewoon niet zo goed meer.

Dan mezelf maar laten verwennen door de paps.

Inderdaad, je niet gek laten maken door anderen, het is toch nooit goed en misschien willen ze slechts een gespreksstof aanknopen… Wij kunnen immers niet zelf wat aan doen dat de buik sneller of langzamer groeit.

ik ben vande week bij de VK geweest, ze vond idd dat ik ook dik was, maar ja was haar reactie, dat was je weken terug ook al, nergens om je zoregn over te maken, groeit mijn buik nu wel extreem hard door, dan moet ik voor suiker controle, en mischien nog een echo, maar eerst laten we het zo.

mijn bloeddruk ws uitstekend, ben eergisteren ook voor de pretecho geweest, heb mijn meisje weer gezien!!! ze wilde niet in beeld met haar gezichtje, steeds haar handjes er voor!!!

maar was erg leuk, toen zagen we ook dat ik veel vruchtwater had, dus ook wel logisch dat ik een dikke buik heb :stuck_out_tongue:

foto 1 38 wk

foto 2 collage van buikgroei

foto 3 21 wk :inlove: ook aan de grote kant…

ik moest met 30 wk stoppen met werken…ik kon niet meer autorijden…(armen te kort :wink: ) en dus niet op mijn werk komen…

oh ja even ter info…ik ben bevallen met 43 wk…dus mijn buik heeft na die 38 wk foto nog 6 wk kunnen groeien…ik had nooit meer in geheel op de foto gepast :wink: :mrgreen: :lol: :lol: (ja nu kan ik er wel om lachen :wink: )

Ik weet ook wel dat elke buik en elke zs anders is,…maar ik ben tóch blij om te lezen dat er ook meiden zijn die al heel vroeg in de zs met positiebroeken lopen enzo. Ik begon ongeveer te groeien vanaf de dag dat ik de test heb gedaan. Dat waren vooral m’n darmen die aan het relaxen gingen, maar nu met 14 weken zit m’n baarmoeder al op 2/3 naar m’n navel toe. Hoger dan bij de eerste. Ik kan het ook echt niet meer verbergen (wil ik ook niet, hoor).

En inderdaad, de opmerkingen die ik nú al krijg… :shock: Ik denk wel eens: waar bemoeit iedereen zich mee…! :evil:

bij mij veranderde het steeds…eerst kreeg ik al met 10 weken een bolletje… vervolgens bij de echo liep ik 2 weken achter…vervolgens weer met een week rechtgetrokken… :shock: toen liep ik met mijn BM een week voor…vervolgens rond de 24 weken liep ik een week achter (dus eigenlijk 2) nu steeds idd tweeling?..weet je het zeker??? oh zo groot was ik niet …je lijkt wel ma flodder…(waggelen erbij)…vorige week in de supermarkt…zegt de cassiere…jeetje mevrouw wat heeft u een grote buik…en een man zei…goh daar past wel een schip in…erg fijn al die commentaar…NOT…zit nu met een omtrek van 120 cm en normaal 72cm…scheelt iets van 50 cm dus…al met al word gek van al die s*kkels die commentaar hebben…word zelfs nagekeken op straat…nooit een hoogzwangere vrouw gezien???..ja wordt wat assertiever daardoor… :lol:

ohja ik ken het!!!

ik was ook zo huge, en nu begin ik alweer te groeien :silenced:

ik heb geen foto maar mijn buik is echt HUGE !

Zelfs anderen zeggen het. En ik schrik iedere keer weer als ik in de spiegel kijk. Ik moet nog zo lang. (ben in oktober uitgerekend’

Wel handig om een bakje pinda´s op te zetten als ik lekker op de bank zit. :smiley:

Kimmetje…inderdaad, je bent echt haaaaard aan het groeien! Ik had al eens eerder foto’s gezien van je vorige zs, en je lijf denkt nu: Oh, maar dit ken ik/kan ik, here we góóóóó!!! :lol:

@mamalena wrote:

Kimmetje…inderdaad, je bent echt haaaaard aan het groeien! Ik had al eens eerder foto’s gezien van je vorige zs, en je lijf denkt nu: Oh, maar dit ken ik/kan ik, here we góóóóó!!! :lol:

hahahaha ik lig helemaa in een deuk van je tekst

maar denk wel dat je gelijk hebt :wink: :mrgreen:

man man dit heb ik nog nooit gezien, :lol: :mrgreen: :shock: kimmetje, wat een buik heb jij al bij 9 weken zeg!!

ik loop nu al zenuwachtig als mijn broek begint te spannen. moet dan altijd denken dat het niet goed zit beneden. daar het de laatste keer zo was van mij. nu blijft mijn buikje wat achterwege voor het moment.

maar toch verlang ik al naar een goeie 15 weken, voor het geschop beneden :inlove:

groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

oohh zie dat je weer zwanger bent…van ahrte gefeliciteerd meid…

ja en op naar die 15 weken…zo denk ik ook :wink:

laat maar schoppen die beebs :dance:

dank je wel meis, volgende week mag ik voor mijn eerste echo, op 16 juli dan weet ik zeker hoe ver ik ben, ik hoop dat mijn berekening juist is. :mrgreen:

ja op naar de 15 weken :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

Ik zal eens even een foto zoeken van mij met een week of 20…Kan ik ook gelijk even zwijmelen :mrgreen:

Mijne was zo ongeveer met 22 weekjes.

daarna ging ie snel groeien! Laatste foto, gemaakt met 39 weken, tussen de weeen door

wel deze was van mij met 22 weken en vier dagen

:lol: :shock: :shock:

es benieuwd hoe het nu zal zijn van ons tweede frummeltje