Ik vraag me af hoe de huishoudelijke taken bij iedereen verdeeld is…
Ikzelf werk parttime, manlief fulltime. Ik doe dus alle huishoudelijke taken binnen en hij doet alles buiten dus tuin en de vijver, maar dat is ook zijn hobby. Ik vind het prima verdeeld zo, hoe is het bij jullie? Het is trouwens ook weleens zo dat hij ook weleens een stofzuiger door het huis haalt hoor!
ik werk 28 uur, manlief fulltime.
maaar doordat ik in de zorg werk is het dus onregelmatig. de weekenden dat ik werk doet hij het huishouden, voor de resr een beetje 50-50 al moet ik er bij hem wel vaker op wachten tot het gebeurd is…,…
Wij doen altijd alles samen, werk of geen werk (ik zit nu ziek thuis, hub werkt fulltime).
Zelfs de strijk, de ramen en dweilen.
Hubbie werkt Fultime.
Ik werk niet.
Ik doe eigenlijk alles in het huishouden, wel doen we in de avond samen de afwas.En in het weekend helpt hij ook gewoon mee met alles.
En hij maakt de luieremmer leeg onze vuilniszak,zet de bakken buiten
Ik werk 21 uur mijn vriend fulltime…
Ik doe het huishouden…
Ik zou willen dat hij wat meer deed in het huishouden maar ja, dat zit er niet in hahahaha!
beide fulltime thuis. Doen samen het huishouden.
manlief werkt fultaime, ik 24 uur
het huishouden doen we 50-50, al hebben we beiden wel zo onze eigen favo klusjes…
Ehhh de verdeling…
M’n man werkt meer dan full-time. Ik werk 3 dagen. Het schoonmaakwerk hebben we uitbesteed. Ik doe de was. M’n man de boodschappen. En de rest doen we beiden zo hoe het uitkomt.
Geinige vraag.
Man werkt fulltime, ik werk 22 uur (2.5 dag) per week.
Hij doet de achtertuin en zet de vuilnis buiten.
De rest doe ik.
Ik ben huismama en doe (bijna) alles.
manlief ruimt elke dag de vaatwasser in en uit, ruimt op en gooit er een wasje in.
Buiten doen we samen (hobby)
dieren doet hij (geit en kippen)
Mn lief werkt fulltime (meer dan) en ik werk bijna fulltime.
mn lief doet wat hij kan, wat zich uit in stofzuigen (soms) en de keuken opruimen na koken. Verder doe ik alles en doen we samen de tuin
ik ben op zoek naar een hulp in de huishouding… dusseh… wie biedt? :mrgreen:
dan mag hij/zij ook in mijn lijstje hier :mrgreen: :mrgreen:
Mijn man werkt meer dan fulltimen, ik werk als oproepkracht, soms een keer 3 dagen, maar soms ook een week niet. gemiddeld denk ik anderhalve dagin de week.
Ik doe alle huishoudelijke taken, ik maai het gras, en wied het onkruid
hij doet de katten bak verschonen, de frituurpan schoonmaken, en hij wast zo af en toe . hij doet timmerklusjes en de zware klussen in de tuin Verder doet hij de boekhouding.
Ik doe eigenlijk alles in het huishouden, wel doen we in de avond samen de afwas.En in het weekend helpt hij ook gewoon mee met alles.
En hij maakt de luieremmer leeg onze vuilniszak,zet de bakken buiten
Hier hetzelfde enkel werk ik sinds kort ook part-time. :thumbup:
Ik doe alles
Ik ben alleenstaand, dus ik doe alles.
Alhoewel… Thomas kan al erg goed tafel dekken!
oeps nou ga ik heel lui uit de hoek komen.
Mijn man werk 40 uur
en ik werk 24 uur op de zaak en elke avond werk ik thuis, nog meer werk wat ik vanuit mijn bedrijf thuis kan doen…
Maar eh mijn man doet meer in het huis als ik :oops: :oops:
Ik ben eigenlijk best wel een lui mens en mijn man heeft geen zit kont… dus die het meeste hier in huis…
Maar met de kids doe ik het meeste al hoewel hij daar ook enorm in meehelpt…
Ik ben gezegend met een man die niet bang is voor een stofzuiger en de wc staat te poetsen als ik kook. Hij werkt ver van huis fulltime, dus is van 7 tot 7 de deur uit. Ik werk sinds anderhalve maand fulltime thuis voor mezelf. De eerste maand en de twee maanden ervoor werkte ik zeker 70 uur in de week en hij deed eigenlijk alles in huis. Nu drogen mijn werkzaamheden een beetje op door gebrek aan klanten en doe ik meer in huis. Alleen koken is een ramp: hij heeft er geen gevoel voor en ik heb een paar standaard dingen geleerd voor noodgevallen. Koken doe ik dus eigenlijk altijd en de keuken schoonmaken ook.
Het is een zegen: hiervoor heb ik 6 jaar samengewoond met iemand die alles liet slingeren en een bende achterliet. Jarenlang heb ik me een gefaalde schoonmaker gevoeld: ik was naast mijn studie alleen maar aan het poetsen en als ik me omdraaide was het weer vies. Toen gaf ik het op en voelde me steeds slechter in een viezer wordend huis.
Hier is het meeste 50-50
Hier help hub ook mee in het huishouden…
Ik werk 3 dagen per week van 7.45 tot 16.30
Hub werkt fulltime 4 dagen van 8.15 tot 16.45 en 1 dag van 8.15 tot 16.00
Ik houd de benedenverdieping netjes, en doe de kattenbakken …
Hub doet de badkamer en stofzuigt boven als ik er niet aan toe kom…
Eten koken doe ik of mijn hub ligt er aan…
De was doe ik of hub hub vind het neit erg om mee te helpen in het huishouden
Ik ben fulltime thuis, dus ik doe het huishouden grotendeels alleen.
Verder is tuinieren mijn hobby, dus dat doe ik. Grasmaaien doet mijn man in het hooikoortsseizoen en hij helpt mee met de grote klussen in en om huis, maar verder doe ik het meeste. Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel logisch vind, nu ik thuis ben met de kids.
Een enorme poetser ben ik niet, maar het huis schoon krijgen doordeweeks red ik makkelijk. De tuin doe ik 's avonds (lekkere ontspanning) en twee keer per week strijk ik de boel even weg 's avonds en in het weekend doen we over het algemeen niks aan het huishouden, dus echt weekend.
Voor de kids er waren werkten we alletwee fulltime en deelden we de taken. Het kwam er toen op neer dat ik de tuin deed en de boodschappen en mijn man het huis onder handen nam.