Hoe was het bij U2?!

En Ruud? Trek je het nog 8)



Ik zag net op u2.com dat ze gister een bijna compleet andere set hebben gespeeld :shock:



Unforgettable Fire zat er niet meer in :shock: ? En die was zoooo gaaf! Bad zat er wel in gisteren, jammer dat dit maandag niet zo was :cry:



Maar goed, welk nummer ze ook spelen…het blijft altijd geweldig!

Zet je nog foto’s in SF :angel: ?

Ik heb maandag wat gemaakt met de N95 van Jolande gister met de Iphone maar die kwaliteit is echt :thumbdown:



Zal ze vanavond even uitlezen en wat plaatsen.



De volgorde was mega anders gisteren bad was heerlijk. (sorry) :-*



UF op maandag was inderdaad briljant. Als ze nu alleen nog Bullet the Blue Sky hadden toegevoegd dan was de 21 de perfectesetlist voor mij. Ook leuk dat de intro Space oddity van Bowie was. Leuk zo 40 jaar na Neil Armstong’s eerste stapjes op de maan.



Gisteren speechte Bono weinig tot niets en waren ze wel weer een minuut of 20 eerder klaar, dat was dan wel weer jammer. Maar we kunnen er weer even tegen nu.



Ennuh tuurlijk “trek” ik het nog ik ben nog ouderwetsch opgevoed hè. 's avonds een vent 's morgen een vent. :wink:



==========================



Setlists volgens de officiële website:



20 juli:

Breathe

No Line On The Horizon

Get On Your Boots

Magnificent

Beautiful Day

Mysterious Ways

I Still Haven’t Found What I’m Looking For

Angel of Harlem

In A Little While

Unknown Caller

Unforgettable Fire

City of Blinding LIghts

Vertigo

I’ll Go Crazy (Remix)

Sunday Bloody Sunday

Pride (In The Name of Love)

MLK

Walk On

Where The Streets Have No Name

One


Ultraviolet
With Or Without You
Moment of Surrender

21 juli:
Breathe
No Line On The Horizon
Get On Your Boots
Magnificent
Beautiful Day
Elevation
Desire
Stuck In A Moment You Can't Get Out Of
One
Until The End of the World
City of Blinding LIghts
Vertigo
I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight (Remix)
Sunday Bloody Sunday
Pride (In The Name of Love)
MLK
Walk On
Where The Streets Have No Name
Bad
Ultraviolet
With Or Without You
Moment of Surrender

Fijn dat iedereen zo super heeft gehad :mrgreen: :dance:

Ruud, ff nieuwsgierig (ik krijg vandaag opeens allerlei geweldige flashbacks :mrgreen: )



Was Space Oddity alleen maandag? Ivm die maanlanding 40 jaar geleden, of doen ze dat alle shows? Geldt ook voor dat filmpje met die austronauten, was dit speciaal voor 20-07 of zit dat er iedere keer in?



oooh, ik wil nog een keer 8)

Zat er dinsdag ook in.



Ik ga vanavond nog even zoeken ik ben in september in de VS. U2 tourt dan door de VS wie weet komen we in de buurt. :angel:

Dat zou wel heel toevallig zijn zeg :wink:

En anders een kleine wijziging in jullie route vind je vast niet erg 8)

U2 was gaaffffffffffff! :inlove:

Ik ben gisteren geweest en vond het gaaf!!! En ik heb niet zo veel vergelijkingsmateriaal, maar vond het geluid prima!



Wat grappig trouwens om te lezen dat de setlist per avond verschilt, dat wist ik helemaal niet. Viel me wel op dat ze ff half 12 klaar waren terwijl er juist met zoveel bombarie aangekondigd was dat ze tot wel 12 uur door zouden gaan… Maar ach, ik klaag niet hoor :mrgreen:

Gisteren ook naar U2 geweest, m’n vierde concert…

EN HET WAS WEER GEWELDIG!!!



Leuk om hier jullie verhalen te lezen. Ben beetje jaloers op degenen die 2 keer gegaan zijn…

Wij zaten wel lekker, 1e rij vak 120. Zat alleen wel tegen zo’n poot van 'the claw’aan te kijken, daardoor Larry weinig gezien… :cry:



Maar we hebben enorm genoten!

Ik ga zo wat “foto’s” plaatsen voor het verdere nagenieten. :mrgreen:



Helaas als ik in de VS ben touren zij juist helemaal aan de andere kant…

En we hebben beeld!



Klikkerdeklik

Wat stond jij daar goed zeg…!!!

Als je die foto’s ziet, zit ik alweer in de Arena…

Nu maar filmpjes op youtube kijken om af te kicken… :wink:

oooeee ik ga kijken :inlove: :thumbup:



Ik zat trouwens in vak 129, perfect hoor…maar er stond dus wel iemand op een soort stellage te filmen, precies in mijn gezichtsveld :twisted: …grrrr…



Ik was van te voren ook wel bang om ‘last’ te hebben van The Claw, gelukkig was het dus alleen ‘maar’ een irritante kerel :angel:

We stonden eerst nog dichter bij het binnenste podium maar het was wel erg warm. Nu konden we lekker tegen de balustrade leunen. :inlove:

hihi ik wilde net de foto’s van ons plaatsen maar hihi zijn bijna zelfde :lol:

en als je te dicht bij het podium staat moet je ook erg omhoog kijken lijkt me, dan kun je beter iets verder af staan.

@veertje wrote:

hihi ik wilde net de foto’s van ons plaatsen maar hihi zijn bijna zelfde :lol:




Zet ze er maar bij kunnen we vergelijken. :mrgreen:

Wij hebben het ook geweldig gehad gisteren, wat een gave show zeg!! :smiley: :smiley: :smiley:



We zaten in vak 421, zeg maar ter hoogte van de middellijn. Tweede ring dus, op rij 2 dus alles perfect te zien! Hoewel ‘zaten’ :lol:, ik heb meer gesprongen, gedanst, gegild, geschreeuwd, me onwijs uitgeleefd 8).



Snow Patrol vond ik ook :thumbup:, wil ik echt nog wel eens heen als ze zelf de hoofdact zijn. Komen ze waarschijnlijk wat beter tot hun recht dan in een nog halfleeg stadion.



Maarre, topavond gehad dus!!

Bij de Vertigo tour zaten wij ook in 421, best hoog maar prima uitzicht.

Ennuh…dansen springen, gillen??? Hoezo? :wink: :smiley:

:dance:



Er rende ineens ook iemand over de catwalk, hebben jullie dat ook gezien?

@bolletje!!! wrote:



Ennuh…dansen springen, gillen??? Hoezo? :wink: :smiley:

:dance:


Lichaamsbeweging he, goed voor de mens... :lol:

Wanneer rende er iemand over de catwalk dan?