Hoe was het bij U2?!

Gisteren, ergens halverwege de show volgens mij. Heb er verder nergens meer wat over gelezen, maar herinnerde het me ineens weer…

of heb ik dingen gezien die er niet zijn… :think: :wink:

Ik zal het wel te druk met springen gehad hebben :wink:

Vond het wel lacheuh die gast op het podium. Volgens mij deed hij niks fout. Hij rende over de catwalk totdat een man of 7 van de security hem eraf trok.

even van een ander forum gepikt

De AIVD is ook boos…

Er is zonder toestemming een foto gemaakt van Wa en Maxima… Bono mocht ze misschien ook geen gedag zeggen? :think:

De AIVD is ook boos...

Er is zonder toestemming een foto gemaakt van Wa en Maxima... Bono mocht ze misschien ook geen gedag zeggen?

hahaha, die maken zich ook overal druk om! Toch leuk om te zien dat ze erbij zijn?

Vraag me wel af hoe zij aan de kaartjes gekomen zijn... :wink: Vast ook heel lang gecomputerd... :liar: :wink:

De volgende keer ga ik ook in driedelig pak naar U2 8) :angel:

Even een oud topic omhoog schoppen…

Pfff wat een gedoe… Nou “moet” ik 22 en 23 september 2010 alweer naar U2 :angel: alleen dit keer in Brussel :dance: ipv in 020 :roll:

We gaan dit keer lekker 2 dagen op het veld springen. :inlove:

Oh wat jammer zeg, kun je niet meer afzeggen? Het duurt nog wel even :lol: :angel: Veel voorpret alvast :stuck_out_tongue:

ik ga nog wel proberen er onder uit te komen! :liar:

oooh wauw! Ik wil ook nog wel een keer :angel:

Voor het geval dat… Zal je hier dan even aan helpen herinneren :mrgreen::

@mayo28 wrote:

De volgende keer ga ik ook in driedelig pak naar U2 8) :angel:

Leuk Ruud!!

Ik zou het er zo voor over hebben hoor :mrgreen:

(en dan wil ik ook nog naast WimLex gaan staan 8) )

Krijgen we dan wel weer foto’s? :wink:

:cry: ik wil al JAAAAAAAAAAAAAAAAAREN naar U2 maar op de een of andere manier krijg ik nooit kaarten te pakken :cry:

Via de reguliere website zijn voor beide concerten nog kaarten te koop vanaf 30 euro per stuk. Dus als je opschiet…

Ow ik had dit jaar kaartjes over…

@ ruud have fun again!

Ik zie nu dat er vannacht een life concert is op Youtube:

http://www.youtube.com/u2?feature=ticker

Ik zit net dat concert te kijken op youtube…krijg meteen weer zin !!!

E…LE…VA…TIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!

…goed begin van de maandagochtend toch?!!

Echt wel ja! :mrgreen:

ik was allang blij dat ik weer een nachtje door kon slapen, dus ik heb het concert op youtube gemist :cry:

Ik zit nu met smart te wachten op de rebroadcast op u2.com :pray: . Hopelijk komt die wel op een normaal tijdstip

(en anders hopelijk ergens te downloaden, maar dat zal wel niet :silenced: )