Hoe was het bij U2?!

Fijn Mayo dat je zo genoten hebt :dance:

Hoop dat de goede vibes van gister je door je werkdag heen sleuren 8)

Wehebben het hotel weer gevonden. We gaan nu eerst even ontbijten en daarna nog even slapen. Het bleek later errrm vroeger dan we dachten. Waar wij zaten was het geluid best goed. Eens kijken vanavond of het op het veld anders klinkt.



Vooralsnog vonden wij de drank in de Arena het ergste. 4,50 voor een “biertje” pffffffffffff

Hey Ruud, welke shirt is het geworden??? 8)



En op 1 of andere manier wennen je oren aan de galm in de Arena, dan hoor je het bijna niet meer…toch handig

En het maakt ook geen f*ck uit, ICH WAR DABEI :mrgreen:

Was super!!! Wij zaten in vak 428, helemaal aan de overkant van het podium, 2e ring… :? Maar het geluid was daar goed!!!

Wel iets ieder weggegaan om de drukte voor te zijn, normaal blijven we echt tot het einde, maar nu vond ik het wel lekker, waren om 23.30 weggegaan en om 0.30 waren we al thuis!!

Snow Patrol was ook geweldig goed!!

Dat kan ik dus niet hè…ik ben er zo 1 die kan gaan janken als het afgelopen is :shifty: .



En inderdaad, SnowPatrol is ook gewoon een super band :thumbup:

Nou janken niet… Wel balen dat ik iets heb gemist… Kwam er na “With or without you” nog een toegift?

Als ik niet zwanger was geweest waren we gewoon gebleven, maar nu heerlijk niet door die mensenmassa heen!

Dan heb je maar 1 nummer gemist :mrgreen:!



Moment of Surrender hebben ze nog gedaan, was mooi maar niet spectaculair.



En met een zwanger lijf geef ik je zoiezo gelijk, ik zag ook een aardige zwangere toeter op het veld staan :shock:



Je zag na One ook mensen snel weggaan, en toen de toegift begon kwamen ze net zo snel weer terug 8)

Wat fijn dat jullie allemaal een geweldige concert hebben gehad :thumbup:



Ruud slaap ze en vanavond veel plezier… :thumbup:

Altijd jammer dat je om 12 uur mooet uitchecken. Op naar de koffie! :wink: onze bagage hebben we op de post gedaan dus de handen zijn vrij.



Gisteren het Croke Park shirt vandaag Slane. Het komt vast goed we zullen nog wel even een dipje krijgen straks. Maar dat zien we dan wel weer…

:lol: Niet gaan zitten lekker doorgaan, die dip komt woensdag op je werk wel :smiley: :wink:

Terrasje gevonden bij de arena helemaal goed komen ze de drankjes gewoon brengen. Kunnen wij mooi uitrusten staanplekjes zijn reeds gereserveerd dus we hoeven niet te dringen



altijd makkelijk die connecties. :wink:

Gisteren toch nog kaartjes gescoord voor vanavond :dance:.



Voor wie ook gaat, tot straks! :wink:

GÀ je staan of zitten?

Zitten… Vak 421. Had wel willen staan, maar als je op 20/7 nog kaarten kunt krijgen mag je ook weer niet klagen he? :mrgreen:

Zitten, staan … Who cares als er maar bij bent!!!

Veel plezier weer iedereen!



Enneh…Ruud…hoeveel koffie heb je op vandaag? :wink:

Wat een belachelijke prijzen zeg voor een biertje, bah! :thumbdown:



Maar goed…HAVE FUN!!!

Nou Jewel ik zou best een bakkie lusten nu. :wink: Nog een uurtje en zijn we ws thuis.



Dan even douchen, tukkie doen en om half negen weer op kantoor zijn. Daar is ieg koffie. :mrgreen:

Pffff Ruud: dat wordt een zware dag morgen. Daar kun je die koffie best bij gebruiken :wink:

Maar het was voor een goed doel :mrgreen:

Het was even doorbijten maar ik was netjes om 08.05 op kantoor. De koffie smaakt best.



Gisteravond was overigens ook helemaal super al was het alleen maar omdat U2 voor het eerst in tijden weer eens Bad gespeeld heeft. :inlove:



En het voorprogramma Snow Patrol is toch echt ook wel een prima band die gasten hebben 2 keer een prima show neergezet. :clap:

@ruud wrote:

Nou Jewel ik zou best een bakkie lusten nu. :wink: Nog een uurtje en zijn we ws thuis.



Dan even douchen, tukkie doen en om half negen weer op kantoor zijn. Daar is ieg koffie. :mrgreen:




De koffie staat voor jou altijd klaar hoor Ruud! :smiley:



Fijn dat het weer helemaal te gek was!

Sterkte vandaag… :wink: