Hoe was het bij U2?!

Wij gaan ook vanavond… Volgens mij zitten we in vak 112, maar dat weet ik niet heel zeker…

mijn vriendin en haar man gaan ook!



ik wist niet eens dat ze kwamen en had er dan ook niet zonodig heen gehoeven :oops: maar VEEL PLEZIER voor de mensjes die wel gaan!!!

oooe ik ga zo mijn spullen bij elkaar graaien en dan gaaaaaaaaan !!!



We vertrekken hier rond 15.30 uur, maar wij hebben dus geen veldkaarten :angel:

Iedereen heel veel plezier, Hub vertrekt om 17.30!!



:-:-:-*

schoonzus en zwager gaan vandaag!!



Veel plezier voor iedereen die gaat!!

:mrgreen: ik twijfel nog welk shirt aan te doen…



Toch dat hele oude witte van de war tour, of dat collectors item uit Slane of die zwarte gelimiteerde uitgave van het concert in Croke park. :angel:



Ow en die van the joshua tree tour kan natuurlijk ook nog… :wall:

@ruud wrote:

Ik ga maandag zitten om van de show te genieten en dinsdag sta ik all the way in the front te stuiteren. :mrgreen:



1 nadeeltje… maandagnacht wordt feest want ik heb met mijn maatje een hotel geboekt in Amsterdam centrum. Dinsdagnacht rond half 4 thuis en ik mag ivm vakanties op kantoor woensdag weer gewoon werken.




Rond half 4 :shock: Wat ga je nog meer doen dan of reis jij heel lang?

@ruud wrote:

:mrgreen: ik twijfel nog welk shirt aan te doen…



Toch dat hele oude witte van de war tour, of dat collectors item uit Slane of die zwarte gelimiteerde uitgave van het concert in Croke park. :angel:



Ow en die van the joshua tree tour kan natuurlijk ook nog… :wall:




Dames dames, zie je wel wij zijn niet de enigste of enige :wink: die met een kleding keuze probleem zitten :mrgreen: :lol:

mijn vriend zit er nu. Hij belde net, zit lekker op de grond, 10 meter van het podium af! Hij was dan ook hier om 13 uur vertrokken, loont dus toch de moeite om op tijd te gaan.

Hij zal vast een hele leuke avond hebben.



En ruud jij ook veel plezier en alle anderen die gaan natuurlijk ook!

@veertje wrote:

@ruud wrote:
:mrgreen: ik twijfel nog welk shirt aan te doen…



Toch dat hele oude witte van de war tour, of dat collectors item uit Slane of die zwarte gelimiteerde uitgave van het concert in Croke park. :angel:



Ow en die van the joshua tree tour kan natuurlijk ook nog… :wall:




Dames dames, zie je wel wij zijn niet de enigste of enige :wink: die met een kleding keuze probleem zitten :mrgreen: :lol:


Haha ik weet het :lol:

En wat is het geworden ruud?

Manlief wilde eerst wat gaan eten met iedereen maar stonden mega vast dus maaltijd slaan ze helaa sover :frowning: Hoop dat het een leuke avond wordt!

Hoe was het? Was het geluid in de Arena een beetje oké?

Ik ben ook benieuwd, maar ze zullen nog wel even op een oor liggen na te genieten :wink:

Manlief was om 02.15 uur thuis. Het was erg leuk alleen vond hij het geluid net goed… Eigenlijk niet heel positief dus… Maar hij heeft enorm genoten :mrgreen: :dance:

Jammer Veertje, geluid in de Arena staat er idd om bekend :?

Zeker wel jammer, maarja je steld je hier al wel een beetje op in bij concerten daar. En dan denk ik dat het ook nog afhankelijk is van je plaats. Maarja hij had wel naar ze zin gehad :inlove: :mrgreen:

En Ruud, ben je al weer in 't land? :zzz: :mrgreen:

Vanavond MOET je weer he, wat een straf… :liar:



Jammer dat het geluid tegenviel.

Ik heb al wel een positieve recentie gelezen over gisterenavond.

Het was een gekkenhuis he bij de Arena? Ik hoorde van m’n vriendin dat er al vroeg een enorme file was rond de Arena.



Hier zijn al wat foto’s te bewonderen:



http://www.flickr.com/photos/martijneerens/sets/72157621752856186/

Manlief en friends wilde ook eerst wat gaan eten, maar was zo extreem druk dat dit niet gelukt was ondanks optijd weggaan!!

vriend was om 2:45 thuis, ik stond op het punt te smsen maakte me voort zorgen, was schijnbaar drama om daar weg te komen en daarna file op de a2 midden in de nacht :o



Hij vond het geluid van cold play wel erg goed maar dat was wat minder hard kwa volume. Geluid van u2 was wat minder, verder vond ie het wel erg gaaf.

Zooooo, deze bikkel was om 03.30 uur thuis en om 07.00 uur ging de wekker weer voor een fijne werkdag :angel:



Maar mennnnnn wat was het GEWELDIG :dance: . Ik heb zo vreselijk lopen genieten dat het kippenvel me regelmatig over mijn armen kroop.

Het geluid in de Arena is natuurlijk bagger, maar dat weet je van te voren. En Bono en maatjes hebben heeeeeel erg hun best gedaan om een supershow weg te geven :inlove:



Iedereen die vandaag gaat, ga lekker vroeg van huis. Het is een drama om bij de Arena te komen…(en weg komen is trouwens ook vreselijk)



Maar dat mocht de pret niet drukken :thumbup:

Ik ben blij, moe, brak en lichtelijk schor :angel:



ik wil nog een keer…Ruud…mazzelpik :mrgreen: