Hoe warm is het

Hoe warm is het op de babykamer ?



Hier is het nu 26.7, maar als me meisje in bed ligt in de middag is het 27,5 graden.



Wat hebben jullie kindjes aan met dit weer als ze slapen ?

Ik heb daar geen thermometer… Maar mijn meiske slaapt op een van de koelere kamers, heeft een romper aan en een broekje (dat moet voor de spreidbeugel, anders zou ik alleen romper doen) en een lakentje over. geen slaapzak.

hier een t-shirt met een dun broekje en een rompertje en een lakentje… Lakentje alleen snachts, overdag ligt ze lekker in de box omdat het beneden koeler is dan boven…



Veron die van maart is en 4 jaar geleden toen het zo warm was lag alleen met een romper aan in bed… Snachts volgens mij romper met slaapzak (zomerslaapzak) omdat hij anders niet kon slapen…



grts patricia

Hij slaapt in een romper met korte mouwtjes en slaapzak.

Overdag leg ik hem er in met een romper zonder mouwtjes en een t-shirtje aan.

Hier slaapt Indy 's nachts in een romper en zomerslaapzak en dr raam staat een stukje open dan het lekker doorwaait.

Hier liggen ze in een romper zonder mouwen en een zomerslaapzak. Overdag hebben we de ramen dicht en 's nachts staat alles wagenwijd open.

29 graden, in de nacht heeft ie alleen een pamper en een hempje zonder mouwen aan. Overdag slaapt ie nu beneden. Is toch wel 3 hele grades koeler… :hand:

Als het zo warm is als nu is het bij Melinda op haar kamertje s,avonds 29 graden



Ze slaap dan in alleen een spaghetti rompertje

Zonder combi sleeper

Als ik naar bed ga check ik altijd nog f

Zo nodig doe ik haar een tshirtje aan

de babyfoon verteld me dat het nu 27 graden is op de babykamer.



daimen slaapt in een romper zonder mouwen en een dunnen zomerslaapzak onder een lakentje

30 graden, alleen een romper en zodra ik ga slapen leg ik een laken over

Tussen de 21 en 30 graden, ligt er aan. Hoe fel het zon op zijn raam staat.



Riley ligt momenteel alleen in romper, overdag en snachts. Met een laken.

Alleen een romper met korte mouw.

In de kamers boven is het 27 graden en ze slapen beiden in een luier met een zomerslaapzak… en allebei (vooral Lenn!) drijven ze haast hun bed uit!

Ik merk dat mijn kindjes het sowieso snel erg warm hebben en zweten…

J. ligt in alleen een luier. Er lag een laken over hem heen, dat heeftie van zich afgeschopt. Ik ga echt geen slaapzakken of rompers aan doen met zulke temperaturen.

op het heetste moment van de dag gaf onze thermometer achter het huis 34 graden aan…ik schat dus in de schaduw toch al gauw 30 graden hier



eva-linde heeft NIKS aan , alleen een luier, en s nachts alleen haar rompertje en een lakentje

ik voel s nachts nog even aan haar of ze niet te warm of te koud is maar op t moment is t precies goed zo

ik heb lynn in alleen een slaapzak gelegd

zonder laken, en alleen een luier aan



zonder slaapzak gaat ze haar bed door en zit ze

snel vast met haar voetjes tussen de spijlen dus

dat schiet niet op

o nog even antwoord op de vraag

het is rond de 28/30 graden op haar kamer

veelste warm maar krijg het amper koeler :frowning:

Hier moet hij wel iets aan, hij had trouwens gister avond alleen een luier + onderbroekje aan. Hij trekt zjin eigen luier uit , altijd leuk!

33 graden boven

29 graden en ze ligt op het koelste kamertje …



ze ligt in dr blote niksie alleen een luier om , geen lakentje , niks … ze heeft het deze nachten bloedje heet en als ik snachts bij haar tjek en ze voelt frisjes aan leg ik er een lakentje over , 2 sec geeft je haar om zich er onder vandaan te friemelen.



niek slaapt in zn blote kont , zelfs een onderbroek is hem te warm.



heb de ramen tegen elkaar opengezet en er komt nu eindelijk een beetje een fris windje door het huis.