Hoe warm is het

het is nou op de babykamer 29 graden, mijn mannetje ligt te slapen, hoe hij dat doet in die hitte is mij een raadsel… hij ligt al vanaf 11.30 plat

juist die warmte is ook vermoeiend…Hier slapen ze ook langer. Hier is het gelukkig niet boven de 28 graden geweest boven en beneden was 26.3 gemeten. Dat was een uurtje geleden, toen het nog 32 graden was buiten. Een half uurtje geleden is het betrokken, begon het te waaien en is het buiten nu ‘maar’ 25 graden, dus heb net alles tegen elkaar opengezet. Ook heb ik een paar druppels gevoeld, maar t zet nog niet echt door. Van mij mag het lekker gaan regenen.



(geschreven in Zuid Limburg)

@Sweet-Love wrote:

Hier moet hij wel iets aan, hij had trouwens gister avond alleen een luier + onderbroekje aan. Hij trekt zjin eigen luier uit , altijd leuk!


Moet je ff luierbroekjes kopen :thumbup: die hadden wij een paar jaar terug ook op het kdv… toen was het zooooo heet dat we de peuters alleen in luiers te slapen legden. Dat is 1x gebeurd, want na een minuut of 10 gingen we kijken en zaten ze allemaal giechelend in hun blote kont in bed en alle luiers lagen op de grond :lol: Toen waren luierbroekjes dé oplossing! Bij DA hadden ze toen ook wat kleinere maatjes. Weet niet of dat nog steeds zo is hoor, ik kom er nooit.

@Affie wrote:

@Sweet-Love wrote:
Hier moet hij wel iets aan, hij had trouwens gister avond alleen een luier + onderbroekje aan. Hij trekt zjin eigen luier uit , altijd leuk!


Moet je ff luierbroekjes kopen :thumbup: die hadden wij een paar jaar terug ook op het kdv… toen was het zooooo heet dat we de peuters alleen in luiers te slapen legden. Dat is 1x gebeurd, want na een minuut of 10 gingen we kijken en zaten ze allemaal giechelend in hun blote kont in bed en alle luiers lagen op de grond :lol: Toen waren luierbroekjes dé oplossing! Bij DA hadden ze toen ook wat kleinere maatjes. Weet niet of dat nog steeds zo is hoor, ik kom er nooit.


Hilarisch :lol:

Heb wel al gekeken, maar toen niet mee genomen, misschien toch maar is doen!



Gelukkig voldoet nu nog een onderbroekje er overheen.



Bedankt!

Mijn kanjertje lag tot van de week in een romper in de inbakerzak(een hele grote maat zak waarin hij kan omrollen), maar met deze temperaraturen en ook nog eens een dagje 39,5 graden koorts de inbakerzak weggelegd en dus ZO in bed.

Een beetje cold turkey voor hem en hij heeft er flink moeite mee(slaapt hier nu dus moeilijk in EN korter), maar oververhitting moet ik ook niet aan denken. :naughty:

hier alleen luier met “kitty” ( een Hello Kitty -onderbroekje) de deken ligt wel in bed maar behoeft zijn werk niet uit te voeren…die ligt onder haar…



Dave ligt alleen in zijn onderbroek … ook zijn deken heeft vrij…



geen idee hoe warm het boven is…te warm om iets meer aan te doen :wink: :mrgreen:



oh de ramen staan ook open, de rolluiken zijn zover dicht dat hij wel naar helemaal naar beneden is, maar niet helemaal gesloten…

Hail ligt als het echt warm is alleen in d’r luier met rompertje…



't word ook makkelijk tegen de 30 graden in d’r kamer (bijna constant zon op d’r raam)



Vannacht vond ik het weer wat kouder en had ze d’r pyama’tje aan…



Lakentje schopt ze weg



en de zomerslaapzak vind ik persoonlijk nog erg dik

31 graden afgelopen week en nu tussen de 25 en 27 graden.

Vorige week was een romper meer dan voldoende, maar vannacht was een romper met een pyama met lange mouwen te koud, want ze werd er vroeg door wakker. Nu ligt ze met een romper en shirt in een zomerslaapzak.

Geen idee hoe warm het op haar kamer is.



Ze lag nog in een puckababy, maar zelfs alleen in een luier dreef ze van het zweten eruit.

Nu ligt ze in een rompertje met spaghettibandjes in een puckababy hot summer slaapzakje. Ze valt wel moeilijker in slaap.

Bovenraam staat overigens altijd open, en dan de gordijnen dicht.

Het is hier nu 26.7, raam net op een kiertje gezet en ze slaapt nu gewoon in een zomerslaapzakje met een luier.

Alweer 28 graden (terwijl ik 1,5 uur geleden de airco uit heb gezet en het toen 23 graden was). Lars moet een slaapzak aan anders probeert hij zijn bed uit te klimmen. Nu een romper met korte mouw eronder.

Van mij mag het echt minder warm worden, Lars zweet 's middags ook echt zijn bed uit!