Hoe warm is het bij jullie boven op de slaapkamers?

@Paschal75 wrote:

@melanie wrote:
Hier is het snachts altijd 20 tot 23 graden nooit kouder :thumbup:


Echt waar Mel? Jee zeg dat is het bij mij in de huiskamer overdag

nog niet eens …



Ik heb 's-nachts boven het raam op een kiertje…lekker koud.

En bij de kinderen de roosters ook nog lekker open.




Roosters heb ik ook open, maar anders vind ik het echt koud hoor :shifty: :oops:

Hier ook rond de 15 graden geloof ik :think:

Geen verwarming aan, bij ons raam op kiep (niet bij Levi).

zo blijft het best lekker boven, wel koud hoor als je 's nachts moet piezen :mrgreen:

16 graden bij mijn dochter en 12 graden bij ons op de kamer.



Mijn dochter slaapt in een romperlangemouw, pyama en een winterslaapzak met daaroverheen een dekentje.

Gaat prima :slight_smile:

sokjes heeft ze ook aan.

Doe ik die niet aan wordt ze snachts wakker :s

@Cin. wrote:



zo blijft het best lekker boven, wel koud hoor als je 's nachts moet piezen :mrgreen:




Niet alleen om te piesen :wink: Bij de jongens is het ook zo’n 15 graden overdag, 's nachts zal het nog wel meer afkoelen, we hebben nu de deur open staan zodat er wat warmte van beneden naar boven kan trekken, ik wil de verwarming niet aan hebben. Maar dan is het nog best koud als je midden in de nacht nog 2 babies de borst moet geven :wink:



Ze slapen hier in een romper, pyama, winterslaapzak en dubbelgevouwen dekentje in dekbedhoes, dan zijn ze lekker warm!

Onze baby slaapt bij ons op de kamer, beneden staat de verwarming overdag op 21,5 en 's nachts op 19.0 (nu het vriest) De radiatoren staan overal dag en nacht aan. Ik heb een hekel aan kou.

Overdag op 19 graden, s avonds op 19,5 en s nachts op 17,5 graden. Op de slaapkamers van de kinderen staat de verwarming op 3 (van de 5)