Hoe vind jij het als er ook bekende van je op het forum zit

Er schrijven hier een aantal vriendinnen van mij en voor hun heb ik geen geheimen, trouwens zou ik ook niet alles prive schrijven hoor…







Wat ik wel heel erg zou vinden is als er bekenden van mij hier schrijven, met mij meelezen, maar zich niet bekend zouden maken.



Dat jij geen idee hebt dat je gevolgd wordt ofzo…gets…

Maar die kans is wel groot, dat er iemand meeleest en het niet zegt.

Ik persoonlijk kan me er niet druk om maken, je weet het tenslotte als je openbaar schrijft :shifty:



Wel vind ik dat diegene zijn/haar mond moet houden naar anderen toe. Gewoon uit gevoel van respect. Maar ook daar mag je niet vanuit gaan…

@Juf_Essie wrote:

En da’s niet de enige Missygirl… je kent mij ook…

Hihi.

(als je het weet niet mijn naam voluit melden hier hoor, want ben officieel nog een beetje anoniem)




jahdas ook zo… :oops: solly… :oops:

kom jouw hier no=iet zo heel vaak tegen… :lol: :lol: :lol: :lol: maar ik ken je idd :mrgreen:…

ach hoe meer zielen hoe meer vreugd… :lol: :lol:

ik schrijf ook niet (meer) zo persoonlijk. De hele wereld kan meelezen als ze willen en ook bij de topics die niet voor gasten toegankelijk zijn (een account is vrij snel aangemaakt).

@Missygirl1983 wrote:

@Juf_Essie wrote:
En da’s niet de enige Missygirl… je kent mij ook…

Hihi.

(als je het weet niet mijn naam voluit melden hier hoor, want ben officieel nog een beetje anoniem)




jahdas ook zo… :oops: solly… :oops:

kom jouw hier no=iet zo heel vaak tegen… :lol: :lol: :lol: :lol: maar ik ken je idd :mrgreen:…

ach hoe meer zielen hoe meer vreugd… :lol: :lol:




Haha, had je het door?

Ik had je geloof ik nog niet verteld onder welke naaam ik hier schrijf.

En inderdaad, ik zit niet (vaak) in de ‘zwanger zijn’ topics…

Hoor er (nog) niet thuis helaas.

ik geloof niet dat er voor mij bekende meekletsen hier, al zou het wel zo zijn vind ik het niet erg alleen maar gezellig heb wat dat betreft geen geheimen.



en wil ik niet dat iemand iets weet schrijf ik het gewoon niet op



gr esther

@Juf_Essie wrote:

En inderdaad, ik zit niet (vaak) in de ‘zwanger zijn’ topics…

Hoor er (nog) niet thuis helaas.




ik hoop dat je je er snel bij voegen mag meid… :hug:

Voor zover ik weet geen bekenden hier. Maar ik zal niet mijn hele levensverhaal hier neer knallen. Daarvoor vind ik KoK te groot/massaal. Dat doe ik liever op wat kleinere forums waar we elkaar allemaal ‘kennen’

@Nathalinde wrote:

Voor zover ik weet geen bekenden hier. Maar ik zal niet mijn hele levensverhaal hier neer knallen. Daarvoor vind ik KoK te groot/massaal. Dat doe ik liever op wat kleinere forums waar we elkaar allemaal ‘kennen’




Blijf hier nog 3 jaar hangen en je ‘kent’ ook iedereen :lol:

@Marlous wrote:

@Nathalinde wrote:
Voor zover ik weet geen bekenden hier. Maar ik zal niet mijn hele levensverhaal hier neer knallen. Daarvoor vind ik KoK te groot/massaal. Dat doe ik liever op wat kleinere forums waar we elkaar allemaal ‘kennen’




Blijf hier nog 3 jaar hangen en je ‘kent’ ook iedereen :lol:


:lol: :lol: :lol: . Dat betwijfel ik, als ik zie hoeveel leden er hier zijn.

Mijn nichtje zit hier dus ook (he marijk :wink: )

Maar ik vind dat geen probleem hoor. En verder denk ik niet dat hier bekenden van mij schrijven.

ok, ben ik ff dom :wall: :wall: :wall:



natuurlijk ken ik nog wel iemand die hier schrijft! het is mn beste dinnetje! :lol: :lol: :lol:



:-*

daffie

@Marlous wrote:

@Nathalinde wrote:
Voor zover ik weet geen bekenden hier. Maar ik zal niet mijn hele levensverhaal hier neer knallen. Daarvoor vind ik KoK te groot/massaal. Dat doe ik liever op wat kleinere forums waar we elkaar allemaal ‘kennen’




Blijf hier nog 3 jaar hangen en je ‘kent’ ook iedereen :lol:




Ik besef me nu pas dat ik ook al 3 jaar het forum vervuil…

@daffie wrote:

ok, ben ik ff dom :wall: :wall: :wall:



natuurlijk ken ik nog wel iemand die hier schrijft! het is mn beste dinnetje! :lol: :lol: :lol:



:-*

daffie




Ja beetje dom hoor daffie… :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ken hier ook niemand in real live,maar ik heb ook niets te verbergen.(behalve mn priveleven dat gaat niet iedereen aan).

en als er wel bekende stiekem hier lezen,dan zijn ze ook meteen op de hoogte,scheelt weer uitleg! :mrgreen:

Ik ken hier één persoon ook in real life. Daar heb ik totaal geen probleem mee.

Ik ben hier wel behoorlijk anoniem. Noem geen namen en plaats eigenlijk nooit foto’s die herkenbaar zijn. Vind ik wel zo fijn, omdat manlief en kind er niet om gevraagd hebben op het net te verschijnen. Het is niet zo dat ik geheimen heb of dingen zeg die ik niet zou zeggen als ik niet anoniem was. Zo hypocriet ben ik ook weer niet.

Mijn vriendinnetje schrijft hier ook. maar zij mag alles weten, en volgens mij weet zij ook dat wat ik hier schrijf ook hier moet blijven :inlove:

Ik ken verschillende mensen hier in real life, waaronder mijn schoonzusje :thumbup: . Maar ik heb er geen problemen mee, als ik niet wil dat iemand meeleest stuur ik desnoods een PB ofzo.



Iedereen mag meelezen wat mij betreft. Ik heb niks te verbergen :lol: :mrgreen:

nou ik ben dus die schoonzus van juudje :mrgreen:

en ik heb nog wel bekende, maar ik schrijf niet alles neer hier. en als ik ze iets vertellen wil doe ik dat wel mondeling.

maar vind het ook niet erg dat ze lezen wat ik schrijf