Hoe vind jij het als er ook bekende van je op het forum zit

Dit is bij niet het geval gelukkig,maar zou het dus niet fijn vinden,hier schrijf ik dingen die ik soms niet met bekende wil delen.Zou het dus echt niet leuk vinden als een collega ofzo hier ook zou schrijven.

wie ewie hier allemaal leest :wink:

ik ben echt heel voorzichtig met echt persoonlijke dingen :shifty:

Ligt eraan wie die bekende is, ik heb er dus twee hier op het forum die ik echt ken.



Voor mijn dinnetje Renaat heb ik geen geheimen, en verder zit er nog een "ex"buurvrouwtje op het forum en ik schrijf dus ook niet heel mijn leven van mij af hier op het forum.

ik ben ook altijd wat terughouderner op het forum…



al wet ik dat 2 van mijn vrienden hier ook typen, maar zij weten ook dat kok kok is en prive prive :wink:

Mijn nicht praat hier ook op KOK.

Mijn eigen schuld, heb het haar zelf aangeraden :mrgreen:

Maar ik heb geen dingen die zij niet mag weten.

@M@@ike wrote:

Dit is bij niet het geval gelukkig,maar zou het dus niet fijn vinden,hier schrijf ik dingen die ik soms niet met bekende wil delen.Zou het dus echt niet leuk vinden als een collega ofzo hier ook zou schrijven.




Dat zou mij niets uitmaken, bekend of onbekend, ik ben toch wel zorgvuldig met wat ik plaats.

Zaken waar ik met vrienden al niet over zou willen praten plaats ik hier dan ook niet.

ik zou het ook niet erg vinden :lol:

Maakt mij niets uit, mijn beste vriendin schrijft hier ook.

Maar het is wel zo dat als ik toevallig een berichtje van d’r tegen kom, dat ik dat “topic” dan wel negeer…

Vind wel dat je min of meer wel een beetje je eigen plekje moet houden op zo’n forum… Mmmmz snappen we het nog of? :think: :mrgreen: :mrgreen:



liefs Marije.

ligt eraan wie het is…

nu zit mijn vriendin hier ook op kok en dat vind ik helemaal geweldig zeker omdat we elkaar al niet meer zo vaak zien en zij mag ook alles weten van me :mrgreen: we kennen elkaar al zo lang al 20jr.

maar ik zou het niet leuk vinden bij iedereen die ik ken, dan durf je toch minder persoonlijke dingen neer te zetten enzo.

nu pas ik zo wie zo wel op hoe ik het neerzet want je weet natuurlijk nooit.

ik weet eigenlijk niet of er verder nog bekenden van mij hier schrijven, maar ik zou het geen probleem vinden, hoor! :smiley:



laat het me ff weten als je me kent!! :mrgreen:



liefs

daffie

Mijn zusje schrijft hier op mijn aanraden ook en ik praktijk vind ik dat toch niet altijd even handig… :wink:

Ligt eraan wie het is. Een vriendin van mij schrijft hier ook (hoi Nicje :mrgreen: ) en die mag alles van mij weten. :-*



Liefs,

Winnie

mijn tante schrijft hier ook, mijn schoonzusje en een paar bekenden van een ander forum.

k heb er geen problemen mee, ga toch niet mijn hele leven hier neerzetten :mrgreen:

Twee vriendinnen van mij kletsen hier ook op KOK!

Nee, ben er niet anders om! Ben gewoon mezelf hier op het forum! En wat ze hier lezen, horen ze ook wel van mij, dus wat dat betreft… :mrgreen:

Ik ken niemand hier op het forum persoonlijk (nog nooit iemand in levende lijve gezien, denk ik ten minste :wink: ), maar ik ben er wel achter gekomen dat ik hier niet anoniem ben. Informatie die ik hier neergezet heb is tegen me gebruikt, en sindsdien ben ik sowieso wat voorzichtiger op het net. Ik zal ook niet zo snel iemand aanraden hier te komen schrijven…

Je bent nooit anoniem op internet. Ik heb weinig geheimen. Zover ik weet typt hier maar 1 vriendin mee en we hebben het verder niet over Kok waar anderen bij zijn.

Als ik hier schrijf probeer ik open te zijn, maar wel met beleid, je weet maar nooit wie er mee leest.

Ik heb mensen met wie ik liever geen contact heb, zij hoeven dus ook niet alles van mij te weten.

Nu geloof ik dat het niet het geval is :think:

Hier zijn ook een paar bekenden van mij.

Ben daardoor wel wat behoudender (schrijf ik dat goed zo?).



Verder heb ik ook een eigen weblog en daar komen alleen mensen waarvan ik het wil omdat ik het heb afgeschermd.



Ik persoonlijk, vind het wel jammer dat sommige mensen zo goed hun best doen om iemand te kunnen stalken en dan achteraf verhaal gaan halen van… ik lees dit en dat enz.

Tja, dan heb ik zoiets van… een forum is om lief en leed te kunnen delen op het moment dat je het kwijt wilt.

Als ze het persoonlijk aan mij zouden vragen, dan zou ik het ook vertellen en ga dan niet stiekem ‘stalken’.

Hier zit 1 hele goede vriendin van mij :wink: Renee

Maar wie is die "ex"buurvrouwtje ken ik die ook



Ik vind het niet erg maar schrijf niet alles hier, ivm met bekenden alleen voor renee heb ik geen geheimen maar je weet nooit wie mij hier nog meer kennen

@Joy wrote:

Mijn zusje schrijft hier op mijn aanraden ook en ik praktijk vind ik dat toch niet altijd even handig… :wink:




:inlove: