Hoe vind jij het als er ook bekende van je op het forum zit

En ook mijn zusje babbelt hier :lol: (hoi dromer :-* ) En ik vind het niet erg. :wink: Leuk want dan hebben we es wat om over te kletsen (zijn buren en zien elkaar elke dag) en hebben voor zover ik weet geen geheimen voor elkaar…

Tja, ik heb liever dat ik weet wie er hier ook schrijft, dan dat ze stiekem meelezen. Ik gebruik echter nooit mijn echte naam, noem de naam van mijn man en peuter niet, ook geen verjaardagen van hun of mijzelf, geen beroepen, woonplaats etc etc. Toch denk ik, dat iemand die het echt wil mij zal herkennen. :roll: Soms twijfel ik of mijn zus meeleest, maar ja met de info kan ze niets, want dan zou ze niet meer stiekem meelezen :wink:

Nee geen problemen mee, hier schrijft ook een dinnetje op aanraden van mij en wij hebben geen geheimen voor elkaar dus ze mag alles lezen wat ik schrijf. (He Sien) :wink:

Nee hoor, ik heb er geen problemen mee.

Ik ben heel open…Er is hier niemand die ik ken (afgezien van de vriendinnen die ik via kok heb leren kennen) die hier regelmatig meeschrijft.



Ik zeg hier gewoon (bijna) alles en als het echt prive is doe ik het via pb.

Ik ben hier op aanraden van mijn zusje gaan schrijven. (kes)

En vind t dus ook niet vervelend.

Weet natuurlijk niet hoe zij erover denkt :mrgreen:

@M@@ike wrote:

Dit is bij niet het geval gelukkig,maar zou het dus niet fijn vinden,hier schrijf ik dingen die ik soms niet met bekende wil delen.Zou het dus echt niet leuk vinden als een collega ofzo hier ook zou schrijven.


Bekenden of niet, het staat op internet en dus kunnen er veel mensen meelezen. Ik ben ook terughoudend. Eén vriendin van mij schrijft hier ook. We kennen elkaar via KoK! :thumbup:

Geen problemen mee… maar volgens mij schrijft hier niemand vanuit mijn privéleven…





Deden ze dat maar, dan zou er misschien iets meer begrip zijn soms…



Liefs,

Noortje

Toen ik hier net kwam ben ik herkend door iemand. Niet leuk!!! Nu is dat niet meer aan de orde, maar ik merk wel dat ik voorzichtig ben met het geven van persoonlijke info!

Ik heb er geen enkel probleem mee. Ik ben sowieso wel open, maar sommige dingen gaan via de PB. Voor de rest mag iedereen alles van me weten! :mrgreen:

ach je weet nooit wie er mee leest

maar maakt me ook niet uit, heb gewoon sch**t aan iedereen! :mrgreen: :lol:



groetjes renate

ik kwam er achter dat er bekenden van mij van een ander forum hier schreven. Dat vond ik niet erg.

Nu ben ik er achter dat een andere bekende hier ook schrijft vind ik dat niet leuk.

Ik ben zoiezo terughouden met info zoals namen etc, maar aan de andere kant ben ik weer zo open dat ik herkenbaar zal zijn denk ik.



Ach het is niet leuk, maar ik zal er niet meer of minder open om zijn.

ik ben via lydia hier gekomen maar ik blijf alles schrijven wat ik wil



volgens mij heb ik niks te verbergen en als ik wil dat ze het niet doorverteld dan pb ik haar dat wel even.

@marisca77 wrote:

ik ben via lydia hier gekomen maar ik blijf alles schrijven wat ik wil



volgens mij heb ik niks te verbergen en als ik wil dat ze het niet doorverteld dan pb ik haar dat wel even.




En heb jij even geluk dat ik zover weg woon :mrgreen:

Mwah, aan de andere kant ook wel jammer want we hebben nu allebei een leuk zoontje met haar :inlove:



en dan konden ze over vier jaar zo’n leuk kaboutertje zijn :inlove: :inlove:

jepz… mijn nichtje :lol: :lol: :lol:

en das idd haar eigen schuld… had ze me maar niet moeten vertellen hoe leuke site dit was en dat ik zo op de hoogte kon blijven met thijmen updates en fotootjes van thijmen :inlove: …



maar ik heb geen geheimen voor haar hoor… ze mag alles van me weten… was zelfs de eerste die ik belde om te vertellen dat ze snel op kok kijken moest voor mijn zwangerschapsnieuws :inlove: :inlove: :inlove: …

En da’s niet de enige Missygirl… je kent mij ook…

Hihi.



(als je het weet niet mijn naam voluit melden hier hoor, want ben officieel nog een beetje anoniem)

tja annasofie kan dan een kabouter meisje zijn



want we zijn heel hip die hebben we tegen woordig. wel jammer dat je zover weg woont maar ach ze hebben ook dominees in emmen nodig hahahah

Ik las al mee vanaf de geboorte van mijn zoontje, ik kreeg een ledenpasje van KOK zo ben ik op deze site en dit forum gekomen.

Ik weet niet of hier mensen schrijven die ik ken. Daarom schrijf ik ook onder een andere naam en heb ik het over “mijn zoontje”, als ik het over onze zoon heb. Ik wordt liever (nog) niet herkend.

Noortje :hug:



Haaaaai Winnie :-*

Ik ken een aantal meiden die ook op KOK schrijven, dat gebeurt nu eenmaal. Ik schrijf hier niks wat ik prive ook niet zou melden, dus geen gekke dingen :wink:



Heel grappig is dat ik een tijdje geleden de vriendin van mijn ex-vriendje een berichtje via Hyves gestuurd heb. Gewoon eens kijken hoe het met hen gaat. Kreeg ik een berichtje terug dat ze eerlijk wil zijn; ze had mijn verhalen gelezen op KOK. Das echt wel grappig, want ik dacht echt dat ze mij allang vergeten waren.

Scheelt weer een hele uitleg hahaha (mocht je nog meelezen, ik stuur je snel weer een berichtje :wink: )



We hebben wel een soort van afspraak, KOK is KOK en wat we daar vertellen blijft prive, dat gaat niet de hele familie of vriendenkring rond. :wink:

Volgens mij schrijven hier alleen een paar mensen die ik ken van een ander forum en dat vind ik helemaal niet erg! (hoi wwb!)



Maar of ik het nou zo leuk zou vinden om mensen die ik uit het “echte” leven ken hier tegen te komen…Ik weet het niet. Ligt er ook een beetje aan wie natuurlijk. Als dat zou gebeuren zou ik wel proberen met diegene af te spreken, dat alles wat op KoK besproken wordt ook daar blijft.