waarschijnlijk heeft de beste bedenker, red bull gedronken voor dat ie achter de teken tavel ging zitten!!! :wall: :wall:
Als ze dan toch iets tegen doorlekken hadden willen verzinnen (Wat je dus blijkbaar doet als je boven de 30 bent) hadden ze misschien beter een paraplu vorm kunnen maken.
Een tampon met een soort bakje er aan :lol:
Straks komt er nog een kraamtampon! Lekker groot, voor na de bevalling :lol:
Zo’n kraamverband met in het midden een rechtopstaande vastgenaaide supertampon. In penisformaat ofzo.
“Doorlekken en uitzakken nu voorgoed verleden tijd!”
@Frischling wrote:
Zo’n kraamverband met in het midden een rechtopstaande vastgenaaide supertampon. In penisformaat ofzo.
“Doorlekken en uitzakken nu voorgoed verleden tijd!”
Ik zou patent aanvragen :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol:
Hmmmm… das misschien helemaal geen gek idee…
Ook in het kader van het nuttige met het aangename verenigen oid. Wordt je “period” misschien net iets meer “happy”. Doen we dr ook nog een trektouwtje bij waardoor je supertampon gaan vibreren ofzo…
ik ren meteen naar de etos ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden na de geboorte van elin
wat een eer om vleugels te mogen testen
@marisca77 wrote:
ik ren meteen naar de etos ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden na de geboorte van elin
wat een eer om vleugels te mogen testen
Ik zou wachten tot die van Frischling (met trilfunctie) op de markt zijn gebracht :mrgreen:
mmmmmmmm met trrrrrrrrrrrrrrrrrril functie
Moet je hiervoor ook je I.D kaart laten zien om te bewijzen dat je 30+ bent?
Vanaf 2 maart 2009 moet iedereen die jonger is dan 30 jaar en vleugeltampons koopt in de supermarkt zijn of haar legitimatie laten zien
Toont het legitimatiebewijs aan dat de klant jonger is dan 30 jaar, dan mag de supermarkt deze persoon geen vleugeltampons verkopen.
Toont het legitimatiebewijs aan dat de klant 30 jaar of ouder is, dan mag deze persoon de tampons afrekenen. In de winkel mogen nooit vleugeltampons getest worden, ongeacht de leeftijd.
Waarom deze maatregel?
Door het verhogen van de leeftijdsgrens voor legitimatie naar 30 jaar kan er beter gegarandeerd worden dat er geen vleugeltampons aan jongeren onder de 30 jaar wordt verkocht.
De leeftijd van jongeren is immers vaak lastig in te schatten. De supermarkten en winkeliers in Nederland willen geen vleugeltampons verkopen aan jongeren onder de 30 jaar. Dit is bovendien wettelijk verboden. Voor deze maatregel is samenwerking gezocht met het ministerie van VWS en het Tampon-instituut. Televisiecommercial en winkelmaterialen zijn met behulp van het Tampon-instituut ontwikkeld.
Wat houdt de maatregel in?
- Jongeren tussen 11 en 30 jaar die vleugeltampons kopen, wordt gevraagd klaar te staan met hun legitimatie;
- Als zij 30 jaar of ouder zijn, is er geen probleem;
- Is de koper jonger dan 30 óf is de vleugeltampons zijn bedoeld voor iemand anders die nog geen 30 is, dan mag de caissière of verkoper de vleugeltampons niet meegeven;
- Wanneer een jongere onder de 30 zijn of haar legitimatie niet laat zien, mag de doos vleugeltampons ook niet meegegeven worden;
- Smoezen als “ik betaal er toch gewoon voor”, “mijn ouders vinden het goed”, of “het is een cadeautje voor mijn oma” worden niet geaccepteerd!
Campagne
Om iedereen op de hoogte te stellen van de nieuwe maatregel is er een landelijke campagne ontwikkeld.
@Becca wrote:
Vanaf 2 maart 2009 moet iedereen die jonger is dan 30 jaar en vleugeltampons koopt in de supermarkt zijn of haar legitimatie laten zien
Toont het legitimatiebewijs aan dat de klant jonger is dan 30 jaar, dan mag de supermarkt deze persoon geen vleugeltampons verkopen.
Toont het legitimatiebewijs aan dat de klant 30 jaar of ouder is, dan mag deze persoon de tampons afrekenen. In de winkel mogen nooit vleugeltampons getest worden, ongeacht de leeftijd.
Waarom deze maatregel?
Door het verhogen van de leeftijdsgrens voor legitimatie naar 30 jaar kan er beter gegarandeerd worden dat er geen vleugeltampons aan jongeren onder de 30 jaar wordt verkocht.
De leeftijd van jongeren is immers vaak lastig in te schatten. De supermarkten en winkeliers in Nederland willen geen vleugeltampons verkopen aan jongeren onder de 30 jaar. Dit is bovendien wettelijk verboden. Voor deze maatregel is samenwerking gezocht met het ministerie van VWS en het Tampon-instituut. Televisiecommercial en winkelmaterialen zijn met behulp van het Tampon-instituut ontwikkeld.
Wat houdt de maatregel in?
- Jongeren tussen 11 en 30 jaar die vleugeltampons kopen, wordt gevraagd klaar te staan met hun legitimatie;
- Als zij 30 jaar of ouder zijn, is er geen probleem;
- Is de koper jonger dan 30 óf is de vleugeltampons zijn bedoeld voor iemand anders die nog geen 30 is, dan mag de caissière of verkoper de vleugeltampons niet meegeven;
- Wanneer een jongere onder de 30 zijn of haar legitimatie niet laat zien, mag de doos vleugeltampons ook niet meegegeven worden;
- Smoezen als “ik betaal er toch gewoon voor”, “mijn ouders vinden het goed”, of “het is een cadeautje voor mijn oma” worden niet geaccepteerd!
Campagne
Om iedereen op de hoogte te stellen van de nieuwe maatregel is er een landelijke campagne ontwikkeld.
hoe verzin je het geweldig
zal straks mijn paspoort meenemen naar de etos
he wat vervelend nou, dan mag ik geen vleugeltampons…
maar kinderen tussen de 11 en 30 moeten hun legitamie laten zien, dan denk ik dat ik mijn nichtje van 10 ze maar laat halen
Becca, :lol: :lol: :lol: :lol: heb jij tijd te veel of zo :lol: :lol: :lol:
Las net een gevalletje misdrijf in de krant:
Amsterdam Hedenmorgen heeft de politie van Amsterdam een dame van 29 aangehouden wegens het onrechtmatig dragen van vleugeltampons, haar gedrag viel de agenten op doordat ze erg happy door de straten vloog. De dame is kwestie heeft nog getracht te overtuigen van haar op handen zijnde verjaardag die week erop, maar de agenten bleken onverbitterlijk en bekeurden de vrouw. Na overleg met de officier van justitie bleek hechtenis niet noodzakelijk, daar de gevleugelde dame niet eerder voor deze overtreding bestraft bleek te zijn. De verkopende Etos filiaalleider was zich er niet van bewust dat deze dame nog geen 30 bleek te zijn en beloofde vanaf heden de legitimatiebewijzen beter te checken en bij twijfel of de gevleugelde ob’s “passen” een steekproefsgewijze pascontrole uit te voeren.
:mrgreen: :lol:
Hoe komen jullie er op!
zien jullie nou wel dat die vleugeltampons alleen maar goed zijn voor de vrouwelijke maatschappij!
Dat dit helemaal niet stom is en er alleen maar vrolijkheid doorkomt?
Jammer dat ons kabinet teveel mannen beschikt anders werd het toch heel wat gezelliger in ons koud kikkerlandje…en dat allemaal door OB
olé, oléééééé OB OOOOOOB!
enne becca en kaboutertje een dikke pluim!
Jullie zijn goed bezig!
Dank u…ik lig in een deuk!!
Als je nou tóch doorlekt hé met zo’n vleugelding…zullen we ze dan aan mogen klagen…net als in Amerika?
8)
Ja hoor als jij een goede tampon-advokaat weet te vinden en kwalitatieve goede foto’s weet te maken van de gevolgen :sick:
:think: bedenk me dan net iets,… dan gaan ze strakjes vleugel-tampon-bretels uitvinden, die je over je schouders moet gaan dragen :?
oh ik heb zo’n buikpijn…van het lachen!
wist niet toen ik het topic opende dat er zulke leuke reacties op zouden komen, wat zijn jullie creatief :lol: geweldig!!
wat zijn de eerste reacties van het testpanel?