hoe verzinnen ze het

[/quote]

En dan die inlegkruisjes met een parfumluchtje eraan…als je dan geen schimmelinfectie meer krijgt weet ik het niet meer hoor!

Ik zal voor derest maar niks meer zeggen hierop anders gaat het teveel off-topic :wink: [/quote]

ja die dingen vind ik ook onzin

en wat dacht je dan van die nieuwe deodorant ‘hair minimising’

alsof dat werkt :eh:

is dus ook al getest bij geloof kassa en kwam uit dat het grote onzin is.

iemand van jullie het al uitgeprobeerd?

Ow help, wat voor tampons krijgen we dan vanaf 40???

Met weerhaken ofzo??? (auw)

Serieus, dit is volgens mij de belachelijkste uitvinding van het jaar :slight_smile:

@Becca wrote:

Ben benieuwd of ze de winkels uit vliegen :think:

LOL

@Frischling wrote:

Voor vrouwen vanaf de 30?

Ik ben net 30 en ineens is mijn vagina drie keer zo wijd geworden of open gaan staan ofzo?Als ik nu geen vleugeltampon gebruik, dan zakt het hele zootje zo naar beneden?

Jee he…

Ik zat net lekker een appeltje te lezen toen ik dit las :sick: en bedankt :mrgreen: . Maar idd, het gebeurt niet altijd pcies op je 30e, het wil ook nog wel pas gebeuren als je 30 en half bent, zo ben je nog "strak"van onderen, zo ben je ineens helemaal uitgelubberd voor altijd…helemaal uit model, niets meer aan te doen…

nu nog wachten op de tampon met weerhaakjes, die hier dan misschien beter voor geschikt is… :mrgreen:

@Frank@ wrote:

Ow help, wat voor tampons krijgen we dan vanaf 40???

Met weerhaken ofzo??? (auw)

Serieus, dit is volgens mij de belachelijkste uitvinding van het jaar :slight_smile:

tegelijkertijd :mrgreen:

owwwwwwwwwww ik vind jullie reacties stuk voor stuk zooooo lollig whoehahahaha… :inlove:

Frank bedankt je hartelijk Soleil… Hij wacht met angst en beven het komende half jaar af…

En dan moet er in de tussentijd ook nog een 4de kind uit van een pondje of euh…(wat zullen we doen dit keer? 10?)

Dr blijft potdorie niks meer van over hier straks. Ben ik volgend jaar 31 en dan moet ik er TWEE van die tampons met vleugels EN weerhaken tegelijk in proppen…zucht…

@Frischling wrote:

Frank bedankt je hartelijk Soleil… Hij wacht met angst en beven het komende half jaar af…

En dan moet er in de tussentijd ook nog een 4de kind uit van een pondje of euh…(wat zullen we doen dit keer? 10?)

Dr blijft potdorie niks meer van over hier straks. Ben ik volgend jaar 31 en dan moet ik er TWEE van die tampons met vleugels EN weerhaken tegelijk in proppen…zucht…

Hahahaha jij doet ook wel heel erg je best he om et proces te versnellen :mrgreen:

:-* voor Frank, ik wil net even een oplossing hier opperen, maar geloof dat dat op een degelijke site als deze niet is toegestaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@jewel wrote:

Hahahaha marisca77

Je zou toch bijna denken dat het een 1 aprilgrap is!

Werkelijk… :silenced:

En dan die inlegkruisjes met een parfumluchtje eraan…als je dan geen schimmelinfectie meer krijgt weet ik het niet meer hoor!

Ik zal voor derest maar niks meer zeggen hierop anders gaat het teveel off-topic :wink:

Alles moet nieuwer, beter…pff…en ik mis echt bepaalde artikelen die er gewoon uit zijn (ik heb t over make-up, doucheschuim enz enz)

Ja zo had ik dus mijn aller aller eerste schimmel te pakken in bijna 30 jaaaaaaaaaaaar…wie heeft dat verzonnen…kamille in een maandverband :twisted:

Oh oh oh en ik mag ook ob’s met vleugelsssssssssssssssssss na volgende week donderdag dan jeeeeeeeeeeeeeeeeej :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:lol:

@marisca77 wrote:

manlief vraagt of je er dan airmails bij krijgt haha :lol: :lol:
:lol: :lol:

wat een heerlijke reactis van jullie om te lezen net voor je gaat slapen.

denk dat ik vandaag ga dromen over wegvliegende tampons :smiley:

(wel handig, hoef je ze er zelf niet meer uit te halen, stuur je ze gewoon op de terugvlucht) :smiley:

Wat een hilarisch topic! Ik lig op de grond van het lachen! :mrgreen:

:lol:

nou zal ik ze dan maar gaan uitproberen? :think:

ben al ouder dan dertig… en mag met een week ofzo ongi worden :lol:

hahaha is wel trouwens goedkoper dan redbull he :lol: :wink: :lol:

ik ga ze ook proberen :dance: ben ‘het’ zojuist geworden (lekker belangrijk :stuck_out_tongue: )

Maar deze ‘uitvinding’ moet wel geweldig zijn…zeker als ik het forum doorlees :mrgreen: volgens mij wordt ongesteld worden nog leuk :inlove:

Fly me to the moon :thumbup:

zie je wel dat de ob’s zeer vergelijkbaar zijn met de bijgeplaatste foto :clap: wauw!

:lol: :lol: :lol: :lol:

en ze zijn in de aanbieding nu bij de etos :wink: 3 pakken voor 5 euries

dus we vliegen nu allemaal naar de winkel :mrgreen: (en ja daar krijg je airmiles hihihi)

Geweldig dit topic!!!

Waar halen jullie dat commetaar toch vandaan!!!

De ene is nog erger dan de andere, ik bescheur me hier!!! Ik kreeg er gewoon pijn in mijn buik van. (nee ik moet niet ongesteld worden)

ta hoe verzinnen ze het?

geen idee gewoon waanzinnig dom gedoe , beetje brainstomrne, wat zullen we nu weer verzinnen, functioneel of niet als t maar wat lijkt hé ?

ach t zal ergens wel wereken, ooit zijn ze zo ook begonnen met always met vleugels. …

ik heb er overigens een hekel aan , vleugels, jakkes haahhaah

@bianca81 wrote:

ta hoe verzinnen ze het?

geen idee gewoon waanzinnig dom gedoe , beetje brainstomrne, wat zullen we nu weer verzinnen, functioneel of niet als t maar wat lijkt hé ?

ach t zal ergens wel wereken, ooit zijn ze zo ook begonnen met always met vleugels. …

ik heb er overigens een hekel aan , vleugels, jakkes haahhaah

Het is toch geweldig joh, al vliegend je periode doorkomen!

@Frischling wrote:

Dichtnaaien is de enige oplossing nog ben ik bang :think:

:mrgreen:

En ik gok dat het door een man is verzonnen 8)

Ja, vast!

Net als die slogan van Always:

“Have a happy period!”

:doh: