hoe verzinnen ze het

ja maar…als we nu bretels dragen wat ik een zeer goed plan vindt hoor…no problemo :thumbup: zijn we dan nog wel gestromlined bezig om door onze periode heen te vliegen :think: want dit moet natuurlijk wel full-speed blijven gaan heh en niet worden afgeremd door obstakels :mrgreen: of is dit probleem ook op te lossen, anders moeten we even contact zoeken met de helpdesk …‘OB oké’… :thumbup:

voor de mensen die niet willen vliegen en NIET mee willen doen aan deze snelle maatschappij, die kunnen voor het brei-patroon bij mijn oma terecht!

graag maat doorgeven…S,M,L,XXl,RIOOL ze doet het met liefde dus…

Prijs is afhankelijk van de maat uiteraard!

En ik had van sommige mensen nog wel zo’n hoge pet op… :think: :think: :think:

Dus een supergevleugelde ronddraaiende vibrerende tampon? Jaaaaaaaa Tarzan uitgevoerd in watten! Maar dan wel graag in verschillende kleuruitvoeringen (hoewel dat na gebruik natuurlijk niet meer te zien is :think: ).

tja…soleil…die petten liggen even in de kast en we zijn voorzien van mickey mouse oren!

moet kunnen toch…

@Mama van drie wrote:

ja maar…als we nu bretels dragen wat ik een zeer goed plan vindt hoor…no problemo :thumbup: zijn we dan nog wel gestromlined bezig om door onze periode heen te vliegen :think: want dit moet natuurlijk wel full-speed blijven gaan heh en niet worden afgeremd door obstakels :mrgreen: of is dit probleem ook op te lossen, anders moeten we even contact zoeken met de helpdesk …‘OB oké’… :thumbup:

voor de mensen die niet willen vliegen en NIET mee willen doen aan deze snelle maatschappij, die kunnen voor het brei-patroon bij mijn oma terecht!

Whaha, geweldig. Kunnen ze in de kookwas?

@Mama van drie wrote:

wahahahahaah dies goed… :lol: :lol: :lol: :lol:

WHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: heerlijk zo’n topic openen op de vroege morgen :mrgreen:

Als jullie ineens vlekken op het scherm zien, dan is het van mijn koffie die ik net over mijn laptop heen heen geproest heb :lol: :lol: :lol:

@renzosmam wrote:

Ja zo had ik dus mijn aller aller eerste schimmel te pakken in bijna 30 jaaaaaaaaaaaar…wie heeft dat verzonnen…kamille in een maandverband :twisted:

ik had hier avocado van de lidl :shock:

ach als het ooit nog oorlog word heb je nog iets te soppen toch ... enkel voor de smaak :roll:

dalijk heb ik weer dat kraamverband nodig .... kan ik er vering in maken , zit het nog een beetje zacht..........

Ongelooflijk… de bedenken ook vleugels voor alles :roll: :wink:

volgens mij gewoon een gevalletje red bull :mrgreen: :wink:

Ik kan op dit moment wel twee van die vleugeltampons gebruiken. Dan prop ik ze in mijn oren en vouw ik de vleugels nog eens dubbel om mijn hoofd heen, zodat ik het gezeur en gedram van een bijna 4-jarige niet meer kan horen.

Voor de zekerheid nog twee kraamverbanden (met plakstrips) over mijn ogen heen zodat ik het hoge snot en kwijl en gevoel voor draaaaaamatiek-gehalte niet hoef te zien.

Wat een rust…

Je kan toch ook alles doen met maandverband en tampons?

Zwemmen (oke…niet met maandverband dan…)…fietsen…steengrillen…

Dus een 40jarige uitsluiten moet ook wel lukken :wink:

Ik had vroeger een vriendinnetje dat wel zwom met maandverband in… :sick:

Enne: het onderwerp van irritatie is 4, geen 40 gelukkig…hihi

Foutje bedankt :doh: :wall:

Ben in de war met de 40-jarige die hier rondloopt denk ik :lol:

Hoewel hij niet irritant is momenteel :wink:

@Frischling wrote:

Ik kan op dit moment wel twee van die vleugeltampons gebruiken. Dan prop ik ze in mijn oren en vouw ik de vleugels nog eens dubbel om mijn hoofd heen, zodat ik het gezeur en gedram van een bijna 4-jarige niet meer kan horen.

Voor de zekerheid nog twee kraamverbanden (met plakstrips) over mijn ogen heen zodat ik het hoge snot en kwijl en gevoel voor draaaaaamatiek-gehalte niet hoef te zien.

Wat een rust…

misschien kun je dat snot-gedeelte ergens mee oplossen…

wat een hééérlijk topic weer :mrgreen: :lol: :mrgreen: