Heb al boekjes gegeven, Levi heeft al een t-shirt aan gehad, maar nu zijn we zwanger van een verrassingsei…
En heb nog geen flauw idee, hoe dit te gaan vertellen aan familie!
met pasen een echt verrassingsei geven :mrgreen:
Dan zou ik er wel nog eventjes een klein briefje oid bij doen om het uit te leggen overigens :lol:
Hahaha ja, maarre me familie ziet het aan me. Dus zo lang “voor me houden” lukt niet, want als ze vragen of ik dan zwanger ben, en ik zeg nee word ik rood
Heb al boekjes gegeven, Levi heeft al een t-shirt aan gehad, maar nu zijn we zwanger van een verrassingsei…
Dan zou ik er wel nog eventjes een klein briefje oid bij doen om het uit te leggen overigens :lol:
Hahaha ja, maarre me familie ziet het aan me. Dus zo lang “voor me houden” lukt niet, want als ze vragen of ik dan zwanger ben, en ik zeg nee word ik rood
Ben echt een slechte ontkenner - leugenaar!
Pasen is toch zo lang niet meer?
Of heb jij altijd direct van die darmen die zwanger zijn? :lol:
Ben echt een slechte ontkenner - leugenaar!
Pasen is toch zo lang niet meer?
Of heb jij altijd direct van die darmen die zwanger zijn? :lol:
Nou van “die darmen” die opgezet zijn, wel ja :mrgreen:
Heb ik bij de heertjes al gehad, en nu wederom. Ook bij beide heertjes met de 12 weken al een buik, die de meeste mensen pas hebben rond de 16-18 weken