Wij hebben de opa’s en oma’s in spé allemaal de chocolade letter O gegeven,het duurde even voordat ze het door hadden,maar ze vonden het erg orgineel en zijn heel blij :inlove:
@Aidakyra wrote:
Heb bij mn oma een brood in de oven gestopt met daarin een echo.
Ze snapte het niet helemaal toen ik zei dat er brood in de oven was, maar toen ze het pakte en de echo zag was ze blij verrast
Echo in een brood, hihi ik ben nog geen oma maar ik snap de logica ook niet :?
Ik had een kaartje met 2 bijtjes en hartjes en op de achterkant geschreven.
Wij hebben groot nieuws,
ook al is het nu nog zo klein,
we willen laten weten dat we in juli 2010 met zijn drietjes zullen zijn.
De reacties waren geweldig!
En het was natuurlijk hee erg onverwacht.
@tweelingmoeder32 wrote:
@Aidakyra wrote:Heb bij mn oma een brood in de oven gestopt met daarin een echo.
Ze snapte het niet helemaal toen ik zei dat er brood in de oven was, maar toen ze het pakte en de echo zag was ze blij verrast
Echo in een brood, hihi ik ben nog geen oma maar ik snap de logica ook niet :?
komt van het gezegde ‘One in the oven’ :mrgreen: hij is leuk! :thumbup:
opa’s oma’s en overgroot oma’s
hebben dit kaartje gekregen van ons…
duurde bij sommige NOG heel lang voordat ze het snapte
grappig, die 3 puntjes kloppen ook nog… S E M :inlove:
hier met moederdag bij Dave een konijntje met een babykonijntje aan de oma’s gegeven duurde even maar het kwartje viel wel uiteindelijk :mrgreen:
bij Jade ook met moederdag verteld… zonder poeha… ik was zo ziek en we hadden beloofd mee te eten… ik zag groen en geel :mrgreen: dus maar gezegd dat ik zwanger was en heel ziek
we wilden eigenlijk wachten tot vaderdag met vertellen… maar goed ik was te ziek
De eerste en tweede niks bijzonders…
Toen ik zwanger bleek van mijn oudste waren mijn vriend en ik net uit elkaar gegaan. Dus toen heb ik mensen vrij paniekerig op de hoogte gebracht. Al vrij snel waren we weer samen, dus alles oké.
Iedereen wist op een gegeven moment dat we voor een tweede gingen en ik wist op de dag van mijn eisprong al dat het ‘gelukt’ was. De test was nog slechts een formaliteit.
De 3e was óók een shock, want ongepland. Ik kwam er 's morgens achter, en had nog een hele dag om te bedenken hóe het in eerste instantie aan mijn vriend te vertellen.
Ik heb een klein briefje gepakt, en daar een rijstkorreltje op geplakt.
Daaronder had ik geschreven;
Ik ben nu nog maar zooooooo klein,
maar wil jij wel mijn papa zijn???
Kwartje viel meteen! :inlove:
Mijn ouders hebben we die avond op de koffie gevraagd, dat deden we wel vaker, dus leverde geen argwaan op.
Bij de koffie hebben we een beschuitje geserveerd met alleen boter.
Mijn vader vroeg heel droog;
“Moet daar niet wat op??”
Waarop ik zei;
Dat weten we over 8 maanden!
Super was het!!!
Het moeilijkste vond ik het om het mijn broer en schoonzus te vertellen, want die waren inmiddels al anderhalf jaar van de pil af, en hoopten zo op een wondertje van henzelf.
Ze waren uiteraard heel blij voor ons, en de volgende ochtend had mijn schoonzus óók een positieve test in handen!! :dance:
Ik was 2 april uitgerekend en zij 5 april.
Onze dochters schelen nu uiteindelijk 16 dagen! :inlove:
ik ken iemand die hun hondje een rompertje aantrok en daar wat op had geschreven , het was een groot succes hihi, maar dan moet je wel een huisdier hebben natuurlijk :mrgreen:
Mijn ouders hebben we het echt op een hele originele manier verteld…NOT!
Gillend en huilend belde ik mijn moeder 2 minuten na de test op, maaaammm zit je? Ik ben zwanger!
Had ik me altijd bedacht hoe leuk ik het aan mijn ouders ging vertellen :roll:
Mijn schoonouders diezelfde dag een rompertje gegeven en ze het tegelijk uit laten pakken, I love oma, I love opa, helemaal niet mijn smaak, maar goed, hormonen.
Mijn schoonvader was die dag jarig dus dacht dat het zijn verjaardagscadeau was…
Mijn zwager en schoonzus zaten er ook bij (die hadden we het daarvoor al verteld) met mijn nichtje van toen 4 maanden dus mijn schoonvadersreactie was: dit past ze toch niet meer, mijn schoonmoeder zei meteen ‘‘hoe lang al’’
Zwager en schoonzus waren net mijn nichtje eerder die dag eten aan het geven toen hub naar mijn nichtje toe liep en zei ‘‘zo, krijg jij er volgend jaar voor je 1e verjaardag een neefje of nichtje bij’’, ze sprongen een gat in de lucht! Mijn nichtje is namelijk 12 maart geboren en ik ben 6 maart uitgerekend :inlove: en ze krijgt dus een nichtje :inlove:
Ze wisten wel dat we het wilden, maar waren er net serieus mee bezig en niemand had echt verwacht dat het binnen 1x raak zou zijn dus was toch nog wel groot nieuws voor iedereen!
bij de oudste hadden we mijn vader een rol beschuitjes gegeven
en met een briefje erbij
dat hij rond mei de muisjes kon komen halen hij had het gelijk door
mij moeder had ik gebeld om te zeggen dat mijn (stief)vader opa zou worden
me moeder ow dan wordt ik oma :inlove:
mjn schoonouders een knuffelbeertje met een briefje
nu nog zo klein
maar rond mei zullen jullievoor het eerst opa en oma zijn
die waren dus ook razend entiosiast
en bij de 2de
hebben we iedereen een fotolijstje gegeven
met een foto van liam en daarnaast een plaatje van een hartje met een vraagteken erin
bij de een duurde het even voordat ze het door hadden en de andere hadden het zo door :inlove:
Lieve dames,
ik ga ik het met kerst vertellen ben 7aug. uitgerekend en nu 5 wkn zwanger. 04-01-2010 pas de echo maar vind het speciaal om met kerst te vertellen… Zijn er nog meer mensen die ideetjes hebben om het mijn ouders en schoonouders op een speciale manier die ook een beetje bij kerst past te vertellen!?
Dijo, eerst en vooral: gefeliciteerd !
Een doorzichtige plastieken kerstbal kopen. Daarin een fopspeen met tekst (de liefste oma bijvoorbeeld) stoppen en als (extra) cadautje geven als jullie samen zijn op Kerst, tegelijkertijd aan oma en opa in spé.
liefs
gerda
Hier bij de eerste een koffiekop beschilderd met oma’s en opa’s kopje. het duurde even voordat ze het doorhadden. Ze dronken er uit en op een gegeven moment hielden ze hun hoofd scheef om nu eindelijk eens goed te lezen wat er op stond. Bij mijn ouders precies het zelfde. We waren in een restaurant met zijn allen en na het eten nog een bakje koffie en die werd daarin geserveert.
Bij de tweede zwangerschap ee romper, maar helaas is die zwangrschap niet goed afgelopen. De keren daarna gewoon gebeld, maar ook die gingen niet goed. Bij de laatste, van Wessel had ik zo iets, niemand neemt onze deze tijd meer af, ik wil er gewoon van genieten dat we zwanger zijn en iedereen mag het ook weten. Heb toen een kerstkrans gemaakt met daarin glazen balletjes gevuld met roze en witte muisjes. Viel erg in de smaak!
Je kan op een webpagina (die kan ik je pben als je wilt) magise mokken kopen waarop een foto op verschijnd waneer er iest warms in doet.
Dus als je een textje maakt via de computer en dat gebruikt, zodra de mok vol met warm vocht komen zal de text verschijnen die jij geschreven hebt …
Bvb De kerstman bracht mij een kleinkind , of Hoera nog even en ik ben oma!
noem maar wat. je kan er best iest leuks van maken met een photoshop design
zal ff foto zoeken van de mokken…
die mokken zijn leuk zeg!
Wij hebben het met sinterklaas aan onze ouders verteld.
Mijn moeder vraagt al jaren om kleinkinderen zegt daar altijd bij ‘en dan koop ik gelijk een campingbed, dan kan ie blijven slapen’. Plan was dus om een campingbed te kopen en die te geven. Is uiteindelijk een mozes mandje (wieg van riet) geworden, gezien het kindje daar gelijk in kan slapen). Voor de zekerheid de I love oma / opa spenen erin, maar het kwartje viel alsnog niet heel snel, oma was te bang om te hopen
Bij mijn SO de spenen gegeven met sinterklaas, terwijl alle kinderen uit de familie echte kado’s aan het uitpakken waren. Ze dachten dat we de draak met ze wilden steken dat ze zo oud worden en mijn man moest er dus even bijvertellen dat ze weer opa / oma worden.
Al met al erg leuke reacties! Niet alle vrienden weten het nog en werk pas na oud & Nieuw, nog even geheim doen dus :?
toen ik zwanger was van nikki alle opa en oma’s een slab gegeven met een kaartje eraan als ik geboren ben mag ik dan ook bij jullie eten?
en toen ik in juli zwanger was wat helaas mis gegaan is hadden we nikki een shirt aan gedaan.
Rompertje ingepakt met daarop de text
“als ik later groot ben mag ik dan komen logeren??” :inlove:
plus een speentje er bij i Love opa & oma
Ook weer even UP UP UP…
Ik heb wat ideeen nodig :mrgreen:
Heb al boekjes gegeven, Levi heeft al een t-shirt aan gehad, maar nu zijn we zwanger van een verrassingsei…
En heb nog geen flauw idee, hoe dit te gaan vertellen aan familie!