Ze hebben ook van Lief! een jurkje die erop lijkt, die is misschien zelfs goedkoper, heb ik voor Noor haar eerste verjaardag :inlove: , even zoeken voor een foto…zit geen roze tussen…zoekt even op het net…
Hij is 25.95 in 104.
Ze hebben er ook maillotjes en leggings bij.
In het echt valt de onderkant wijder/klokkender.
En het is donkderderblauw in het echt.
Ze hebben m nu ook in het roze en rood
vind hem ook erg leuk, maar aan de grote kant!
vind hem heel mooi, maar is volgens mij te groot
Ik vind hem leuk en dat lange is volgens mij het model.
Ik vind dat ze hem goed kan hebben! :thumbup:
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet kapot van, maar kan niet zeggen waarom. :think:
Ik vind wel het model te lang, maar ze heeft deze maat zo te zien idd nodig. Zelf zou ik hem niet houden denk ik.
Wel een leuke meid trouwens :inlove:
@hanneke wrote:
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet kapot van, maar kan niet zeggen waarom. :think:
Ik vind wel het model te lang, maar ze heeft deze maat zo te zien idd nodig. Zelf zou ik hem niet houden denk ik.
Wel een leuke meid trouwens :inlove:
Dank je voor de laatste zin :inlove:
We houden hem, het is gewoon een hele aparte jurk, het model is lang, en hij is niet echt te groot, als ze haar armen strekt komen de mouwen netjes aan haar polsen, haar schouders zitten net en zoals al gezegd, de lengte hoort zo. Ze groeit op het moment als kool en papa vond hem leuk staan en zelf is ze er helemaal gek op…dus tja, toen paps thuis kwam waren de kaartjes er in no time af. Voor nu is ie echt nog te warm, dus hij gaat even de kast in.
ah, zo heeft papa ook eens invloed gehad op de kledingkeuze toch? Ik vind het trouwens een hele leuke jurk, hij oogt nog wat lang idd, maar misschien dat laarsjes of een beetje groeien wel wat helpen. 110-116 is natuurlijk vrij lang voor ene meisje van 107? cm… dus paar cm erbij en dan komt ie al wat hoger uit!
En hij kan als er geen vlekken e.d. inkomen idd weer doorverkocht worden! Hier ook regelmatig baby barb gehad en nu dus naar de barbara farber. Alleen wel in de uitverkoop, want hij is laaiend duur!
@Jolanda wrote:
Ze hebben ook van Lief! een jurkje die erop lijkt, die is misschien zelfs goedkoper, heb ik voor Noor haar eerste verjaardag :inlove: , even zoeken voor een foto…zit geen roze tussen…zoekt even op het net…
ik heb precies dezelfde (van lief dan) … vind die van Lief persoonlijk mooier :silenced: