We kregen het boekje binnen van de wehkamp (maanden geleden een fototoestel bij gekocht vandaar). Nu was Anne erin aan het bladeren en kwam ze de kinderkleding tegen. Ze wees een jurk met blouse aan van het merk barbara faber, met een legging van villa happ eronder. Anne draagt nooit merkkleding, maar van papa mocht ze het setje hebben. Ik heb het nog niet besteld omdat ik morgen misschien naar het dorp ga en eerst daar wil zien hoe of wat, maar ik vrees dat ze dat merk in het dorp niet verkopen. Nu wil ik graag weten hoe dat merk valt. Anne is van boven best breed (lees brede ribbenkast), ze is 107cm en weegt 19 kilo. Wordt dat een maat 110 of 116? Het lijkt een soort t-shirt spul, baal alleen dat ik op de site van wehkamp niet de blouse vind van dat merk die wel in de folder erbij staat. Daarnaast wil ik nog vragen of het wel echt degelijk spul is, als ik zo n prijs voor een jurk betaal wil ik wel dat ze er even mee kan doen en niet dat het vlug pluist of zo.
Vast bedankt
klein vind ik, en kwaliteit vind ik goed :thumbup:
heb vorig jaar kerst ook een setje besteld bij wehkamp van bf, en echt…vooral de jurk is echt prachtig!! Ook het blousje is nog mooi, maar die heeft ze niet veel aangehad (echt een beetje kerstblouse vind ik).
Sja en ik heb toen gewoon haar eigen maat besteld en die paste prima (en die van mij is ook niet de allerslankste).
(ben nu wel nieuwsgierig naar het setje! haha)
succes
Nina heeft veel van Barbara Farber. Ik zou voor Anne maat 116 bestellen. Dat moet haar prima passen. Nina is 112 en 20 kilo en maat 116 past haar nog net.
Mijn zusje droeg regelmatig Barbara Farber kleding toen ze kleiner was, en het bleef ontzettend mooi. Als ze er niet uitgroeide, kon ze het nog jaren aan bij wijze van. Het viel wel wat kleiner volgens mij.
Mijn ervaring is dat de kleren van BF erg mooi blijven maar wel vrij klein én smal vallen. Nou is dat bij Indy geen probleem maar als je een wat breder gebouwd kindje hebt zou ik een maatje groter nemen.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zat ook aan een 116 te denken, baal alleen zo van die blouse. Morgen maar even zien in het dorp of ze het ergens verkopen…ik vlieg altijd bij de hema en c&a binnen, dus geen idee of ze in de merkleding winkels barbara faber hebben, ik zal het zien, Villa happ hebben we wel, vind ik ook klein vallen, daar heb ik in de uitverkoop weleens iets gekocht en vond ik ook goede kwaliteit.
Ik zou de jurk graag laten zien, maar krijg m niet gekopieerd. Hij is grijs met blauw, een roze band om de buik en dus van t-shirt stretch achtig stof. Op de foto van wehkamp in het boekje laten ze het zien met een rose blouse eronder die m wat opfleurt en een rose legging van villa happ. Persoonlijk vind ik er leukere jurken bijstaan, maar ja, als ik Anne iets koop wat ze niet mooi vind dan draagt ze het ook echt niet. Oke, ik kan haar wel overhalen om het aan te doen, maar zogauw ze kan is het dan ook weer uit en als ouder zijnde is dat ook niet leuk.
Ga nog ff op google kijken of ik m vind. Gevonden, even inbeelden met een roze blouse en roze legging.
http://www.happybee.nl/img/image.php?fn=products%2F364%2F23977902_6980.jpg&w=235&h=235&c=1
t’Is een leuk setje, ik heb 'm ook voor me liggen (Het is dat ik het las want de Wehkampfolder lag nog ongelezen op tafel, net binnen :mrgreen: )
@Fleur wrote:
t’Is een leuk setje, ik heb 'm ook voor me liggen(Het is dat ik het las want de Wehkampfolder lag nog ongelezen op tafel, net binnen :mrgreen: )
Ik vond het wel opvallen dat anne juist die aanwees aangezien ze ontzettend roze gek is…maar ik vind het best. Ik zie dat mn foto niet werkt, jammer.
Hihi, Indy ziet het blaadje naast me liggen en zegt “oeh, die is mooi!” en ze wijst het setje aan waar jij het over had :mrgreen:
Barbara farber valt hier klein, Tes draagt bovenkleding een maat groter dan haar eigen maat. Broek wel in eigen maat.
@Fleur wrote:
Hihi, Indy ziet het blaadje naast me liggen en zegt “oeh, die is mooi!” en ze wijst het setje aan waar jij het over had :mrgreen:
:mrgreen: leuk hoe kinderen dezelfde smaak kunnen hebben.
Ik vind het alleen raar dat op het plaatje waarvan ik de link heb neergezet het merkje op de borst heeft zitten en die van de wehkamp dat niet heeft op de foto, is het van de wehkamp dan nep? Of juist die andere? (die komt van een kinderkleding website af)…hopenlijk vind ik het morgen gewoon in een winkel

ik koop ook van barbara farber vaak een maatje groter
blijft wel mooier in de was zou gewoon iets groter kopen…
maar vind het wel een duur merk…
@Pitje27 wrote:
blijft wel mooier in de was zou gewoon iets groter kopen…
Ja, ik vind het ook duur hoor, misschien het blousje door een ander merk vervangen of zo, ben nog aan het denken. Maar goed voor hetzelfde geld loopt ze morgen tegen een jurk aan bij C&A of Villa happ en vind ze die super. (zou voor mn beurs beter uitkomen

Ik koop alle BF (en andere merkkleding) in de uitverkoop op internet :oops: :mrgreen:
@mama van anne wrote:
@Pitje27 wrote:blijft wel mooier in de was zou gewoon iets groter kopen…
Ja, ik vind het ook duur hoor, misschien het blousje door een ander merk vervangen of zo, ben nog aan het denken. Maar goed voor hetzelfde geld loopt ze morgen tegen een jurk aan bij C&A of Villa happ en vind ze die super. (zou voor mn beurs beter uitkomen, maar ja, papa vond het goed :inlove: )
bij villa happ is as vrijdag en zaterdag op vertoon van de nieuwe MAMA krijg je 20% korting.
@Pitje27 wrote:
@mama van anne wrote:@Pitje27 wrote:blijft wel mooier in de was zou gewoon iets groter kopen…
Ja, ik vind het ook duur hoor, misschien het blousje door een ander merk vervangen of zo, ben nog aan het denken. Maar goed voor hetzelfde geld loopt ze morgen tegen een jurk aan bij C&A of Villa happ en vind ze die super. (zou voor mn beurs beter uitkomen, maar ja, papa vond het goed :inlove: )
bij villa happ is as vrijdag en zaterdag op vertoon van de nieuwe MAMA krijg je 20% korting.
Is dat bij elke villa happ? Ik moet vandaag in het dorp zijn, dus dan kan ik vast eens zien. En dat blad Mama kan ik gewoon overal kopen?
@mama van anne wrote:
@Pitje27 wrote:@mama van anne wrote:@Pitje27 wrote:blijft wel mooier in de was zou gewoon iets groter kopen…
Is dat bij elke villa happ? Ik moet vandaag in het dorp zijn, dus dan kan ik vast eens zien. En dat blad Mama kan ik gewoon overal kopen?
meen het wel…
Ik heb de jurk in het dorp niet kunnen vinden, het merk werd nergens verkocht. Wel de legging bij Villa Happ gekocht. De jurk heb ik net besteld bij wehkamp in de maat 116 (ze schieten van 104 naar 116 en kan me niet voorstellen dat ze in 104 past als het merk al klein uitvalt), ik hoop dat ie bevalt en goed past, anders moet ie weer terug :? . Als het goed is heb ik m morgen in huis.