Ik vind het ook erg duur en niet helemaal mijn smaak.
En het is nog wel familie :oops:
@Matsjo wrote:
Ik vind het ook erg duur en niet helemaal mijn smaak.
Zo’n familie wil ik ook wel

hebben wel leuke dingen hoor… vooral als je meisjes hebt…
heb 2 dingen die jij ook leuk vind…
@Pitje27 wrote:
@Matsjo wrote:Ik vind het ook erg duur en niet helemaal mijn smaak.
Zo’n familie wil ik ook wel
hebben wel leuke dingen hoor… vooral als je meisjes hebt…
heb 2 dingen die jij ook leuk vind…
Oja? Staat er een naam op? :inlove:

@Fleur wrote:
Ik koop alle BF (en andere merkkleding) in de uitverkoop op internet :oops: :mrgreen:
Waarom :oops: dat geeft toch niet, doe ik ook hoor

Deze jurk bedoel je?
vind hem erg leuk, vermoed dat hij bij wehkamp niet veel duurder is dan bij de winkel. BF is een duurder merk, Sarah heeft er 1 jurk van en die is nog helemaal prima, heel veel gedragen en gewassen! vind alleen het tshirt stofje snel wat valer worden als je het strijkt dus dat deed ik maar niet meer :mrgreen:
Vind het ook klein vallen.
Veel dingen van BF zijn erg leuk maar ze hebben ook totaal een andere smaak erbij hangen. dus bijna voor ieder wat wils
Ik moet ook nog zien als ik het in huis heb of ik het waard vind hoor, ik neem aan dat als het Anne zou passen en het is gedragen dat ik het ook weer redelijk kan doorverkopen. Eerst eens zien, Ik wist nieteens dat het een nederlands merk was . Ik had er geloof ik ook nog nooit van gehoord totdat Anne die jurk aanwees, aangezien we haar nooit iets van merk geven (buiten een 2e hands vinginobroek die ze niet aanwilt, want broeken zijn voor jongens :wall: :inlove: )
Heel mijn kast ligt vol met Baby barb, heerlijk merk mooi en goede kwaliteit :inlove: :inlove: :inlove:
@Emma wrote:
Deze jurk bedoel je?
vind hem erg leuk, vermoed dat hij bij wehkamp niet veel duurder is dan bij de winkel. BF is een duurder merk, Sarah heeft er 1 jurk van en die is nog helemaal prima, heel veel gedragen en gewassen! vind alleen het tshirt stofje snel wat valer worden als je het strijkt dus dat deed ik maar niet meer :mrgreen:
Vind het ook klein vallen.
Veel dingen van BF zijn erg leuk maar ze hebben ook totaal een andere smaak erbij hangen. dus bijna voor ieder wat wils![]()
Het is idd deze jurk, ik hoop zo dat ie leuk past en goed staat. Tja bij wehkamp moet ik natuurlijk verzendkosten enzo betalen, maar ja, ik ben ook benzine en parkeergeld kwijt als ik naar de stad moet.
Hij is binnen en ik heb m Anne aangepast met de legging eronder. Wat vinden jullie ervan? Ik vind m wat lang, ook al denk ik wel dat ie zo hoort. Kwaliteit lijkt goed, maar ik ben er niet helemaal kapot van, wat jullie?
Ik vind hem wel heel erg leuk, maar hij oogt wat groot moet ik zeggen.
@romata wrote:
Ik vind hem wel heel erg leuk, maar hij oogt wat groot moet ik zeggen.
Tja, tis een maat 110-116 voor een meisje die 107cm is, 104 zou te klein worden. Hij is bedoeld voor later in de herfst en winter, als we m houden. Mouwtjes kunnen trouwens wat omhoog, die heb ik met opzet voor de foto laten hangen. Voor haar schouders heeft ze de maat zeker nodig.
:thumbup:
ik vind hem erg mooi
maar inderdaad meer een najaarsjurk komt denk ik door de kleur
ik zou zelf een witte legging of een donker blauwe legging of grijs eronder doen of een maillot
@lizzy wrote:
ik vind hem erg mooi
ik zou zelf een witte legging of een donker blauwe legging of grijs eronder doen of een maillot
Het is ook een najaarsjurk van de nieuwe collectie staat net in het boekje

met een blauwe maillot kan ook ja, is ook leuk :thumbup:
wit zou ik dan weer niet doen, is zo snel smoezelig vooral in de winter :?
Hij is inderdaad wat groot, maar zou hem toch bewaren, dadelijk zit ie van de winter perfect :inlove: :thumbup:
@lizzy wrote:
ik vind hem erg mooi
Het rose vind ik juist wat vrolijker…zo stond hij ook in de folder en wij houden wel van vrolijk, vandaar dat we ook raar opkeken dat Anne graag deze jurk wilde hebben. Hij is ook veel te dik om nu te dragen hoor, maar ik wilde er een keer optijd bij zijn. De winterjassen hangen ook al in de winkels, je zal zien dat als wij er 1 voor Anne willen kopen de zomerjassen er alweer hangen. Anne heeft het nogal vlug warm, dus dikke kleding komt hier weinig voor.
@melanie wrote:
@lizzy wrote:ik vind hem erg mooi
Het is ook een najaarsjurk van de nieuwe collectie staat net in het boekje
met een blauwe maillot kan ook ja, is ook leuk :thumbup:
wit zou ik dan weer niet doen, is zo snel smoezelig vooral in de winter :?
Hij is inderdaad wat groot, maar zou hem toch bewaren, dadelijk zit ie van de winter perfect :inlove: :thumbup:
Wordt ie met blauw eronder niet te blauw, aangezien de onderste strook ook blauw is? Is grijs dan niet beter? (ik heb er nul verstand van, buiten dat ik dat rose wel leuk vind terug komen en ik over de lengte zit te dubben). Ik heb geen idee hoe hij hoort te vallen.
Ik vind die roze ook wel leuk, en als je wilt afwisselen zou ik grijs doen
Hoi,
Ja waarom niet, met een stoer laarsje eronder :inlove:
er zit maar een strook rose in dus je zou ook een bewerkte rose maillot eronder kunnen doen niet te druk hoor
grijs zou eventueel ook kunnen ja hoor die kleur zit er ook in :thumbup:
Ik ben ook meer van de felle kleurtjes hoor, donkere kleuren neem ik niet snel, wel wat maar niet veel zo saai anders :?
Dit zou Anne s 1e ‘saaie’ jurk zijn :silenced: :lol:
ik ben ook erg van de kleur hoor maris draagt ook heel veel kleur
Ik vind alleen de roze legging iets minder eronder
ik denk dat ik maillot dan leuker vind