Hoe vaak verschoon je je bed?

1 keer per 1.5 week.

En nee strijken doe ik zoiezo nooit (alleen bloesjes en linnen broeken… ).

Als je eronder ligt is het al weer gekreukt, zonde!

1x per week

Op maandag worden hier alle bedden verschoond

Ik heb er geen vast ritme in. Ligt aan mijn rooster, aan het weer en aan mijn zin. Soms elke week, soms 1 x in de twee weken en heel soms ligt het er langer op. Liever niet, maar als ik heel veel werk is dat het eerste wat er bij in schiet :oops: Maar het slaapt wel heel lekker onder en op schone lakens. De molton was ik meestal ook gelijk uit. Mijn vriend zweet heel erg, dus die is ook altijd vies.

Strijken? Wat is dat?

:mrgreen:

1x per week. Heerlijk!

Als ik dan 's avonds in bed lig, moet ik eerst even overal aan ruiken: kussen, laken…

Hier ook 1 x per week.

Als manlief thuis is elke week, wanneer manlief 2 weken voor zijn werk weg is lig ik alleen in bed en doe ik het 1 keer. Dus 3 keer in de maand hier…

Hier één keer per week, met erg warm weer twee keer in de week aangezien wij onder een schuin dak aan de zonkant liggen en het dan net een sauna is. Kussenslopen wil ik tussendoor nog wel een keer extra doen. Die strijk ik als ze binnen gedroogd zijn.

Met mooie zomers heb ik het idee dat we maanden onder hetzelfde liggen, omdat ik het dan afhaal, was, buiten laat drogen en dan weer op ons bed doe.

Ben ik nou een minderheid omdat wij een dekbed van 2.00 x 2.00 hebben? Vind ik groot genoeg.

Matras hoeft maar één keer per jaar gedraaid. Dat doen we samen en dan zo dat wat ons hoofdeind was dan ondersteboven bij onze voeten ligt. Snappen jullie het nog?