Hoe vaak verschoon je je bed?

Ik had een discussie met een vriendin over hoe vaak je je bed verschoon.

Ik vraag me af hoe vaak jullie dat doen.

Liefs Suzanne

1x per week…

deed het hier ook wekelijks, maar is nu 1x in de 2 week.

Ene week onze bed + 1 kinderbed, andere week de andere kinderbedden.

1 keer per week.

schaam me bijna, maar hier verschoon ik de ons bed om de 3 weken. de kinderbedden wel wat vaker, meestal om de 2 weken.

ons bed om de 3 weken, kinderen om de 2 weken.

Elke week. Een schoon bed vind ik heerlijk slapen!

Eén keer in de 2 weken.

Oef, het moet vaker,maar probeer bij de jongens zeker 1x per week tot maximaal 1 x per 2 weken (lukt meestal makkelijk). Afhankelijk van hoeveel tijd ze er werkelijk slapen,aangezien Eli elke nacht nog overstapt (van vroeg tot erg laat). Hij slaapt er dus maar halve nachten.

Ons bed idem,maar aangezien de kids er ook wel eens slapen is 1x per week echt nodig. Wij zweten allemaal niet in de nacht en het is er nooit te warm. Toch moet ik me wat strakker houden aan die 1x per week. Het loopt nog wel eens een paar daagjes uit,zeker als we een weekeind weg zijn geweest.

Ons bed in de winter 1 keer per 2 weken en als het in de zomer heel heet is dan iedere week.

Bed van de oudste 2 ook 1 keer per 2 weken.

Ledikant van de jongste iedere week.

@mandy_d. wrote:

Wij zweten allemaal niet in de nacht en het is er nooit te warm.

Wist je dat je gemiddeld 300-500 ml vocht verliest 's nachts ?

Dat gaat ongemerkt, daarvoor hoef je niet te zweten.

En dat vocht verdwijnt in je dekbed en in je matras.

Wij hebben daarom een dikkere matrasbeschermer dan normaal en ook deze wordt mee uitgewassen.

1x in de week

1x per week !

veel te weinig :oops:

1x in de week, de moltons niet die doe ik eens per maand ongeveer.

Ik vind een fris bed heerlijk, zeker als de lakens buiten in het zonnetje gedroogd zijn :smiley: Elke week dus, en in de zomer als de lakens snel droog zijn dan maak ik er weleens vijf dagen van :wink:

De kinderen moeten iedere zondag hun bed zelf afhalen en opmaken.

@Lune wrote:

Ik vind een fris bed heerlijk, zeker als de lakens buiten in het zonnetje gedroogd zijn :smiley: Elke week dus, en in de zomer als de lakens snel droog zijn dan maak ik er weleens vijf dagen van :wink:

De kinderen moeten iedere zondag hun bed zelf afhalen en opmaken.

dat het bij ons binnen moet drogen is dus de reden dat het nu al een tijd 1x in de 2 weken is… in de zomer is het hier ook vaker.

Maar dan is het idd afhalen, wassen en 's avonds heerlijk fris hetzelfde spul er weer op.

Deze zomer is dat echter weinig gebeurt met al die regen :thumbdown: .

In de herfst/winter (en zeker een natte periode) krijg ik het allemaal met de gewone was niet droog, dus gaat de frequentie echt omlaag naar 1x in de week.

Te weinig :oops:

Al kan het best voorkomen dat ik 5 keer in de week een schoon laken erop moet gooien.

Yari en Desmée slapen bij ons in bed en die kunnen met hun tuitbekers nog weleens zooi maken.

Ik probeer het ieder week te doen, maar soms schiet het er een weekje bij in.

In de zomer 2 keer per week Manlief zweet heel erg veel!!!

En winter 1 keer per week!

Ook van dochterlief!

Ik ver schoon mijn bed meestal zo om de 8 a 10 dagen. Vind twee weken wel erg lang.

Het idee dat ik gemiddeld 7*8=56 uur onder hetzelfde bddengoed slaap gaat nog wel. Maar langer niet eigenlijk.

Je loopt toch ook niet een dag of 4 a 5 in dezelfde kleding?

Heerlijk zo`n fris gewassen bed. Wordt daar altijd vrolijk van :smiley: