Hoe vaak koken jullie en hoe vaak je partner?

Ik kook bijna elke dag, als manlief ‘kookt’ dan is het hooguit een pizza of een gebakken aardappeltje :shifty:

Ik kook ook elke dag. Alleen de pannekoeken zijn voor hem en als hij rauw gebakken piepers wil mag hij ze ook zelf maken

Ik kook evenveel als mn hubbie :slight_smile:

Ligt er eigenlijk net aan wie eraan toe komt

Ik kook nooit… ik vind er niets aan en ben meestal ook als laatste thuis.

Daarbij vind íe mijn eten niet te …

Ik kook bijna elke dag. In het weekend wordt er al eens bij oma gegeten of wordt er iets gehaald.

Op vrijdag is het spaghetti die wordt door vriend gekookt en de saus opgewarmd. Maar ik moet er voor zorgen dat de pastasaus aanwezig is.

Vriend is meestal eerst thuis en als ik dan de ingrediënten in huis hebt dan maakt hij ze wel al schoon. Als ik hem daar tenminste de opdracht toe geef.

Maar ook bij ons is mijn vriend degene die pannekoeken bakt. Ik heb err het geduld niet voor.

Groeten

Ilse

ik heb ook niet echt gedult voor pannekoeken daarom bak ik ze met 2 pannen tegelijk :mrgreen: zo blijft de snelheid erin

ik ongeveer 4 keer per week en mijn lief 3 keer per week. op mijn werkdagen heeft mark het eten meestal klaar als Ella en ik om kwart over zes thuis komen.

Ongeveer 5 á 6 keer per week.

De dagen dat ik werk, ben ik meestal als laatste thuis (18.30).

Dus dan staat het eten al klaarals ik thuis kom (wel zorg ik er vaak voor dat er dingen klaar staan, geschilde aardappels, gesneden groente, enz. Als hij de hele dag heeft gewerkt en de kinderen heeft opgehaald kan ik me voorstellen dat je daar ook geen zin meer in hebt).

De pannenkoeken bakt hij ook altijd, dat lukt bij mij nooit zo goed.

ik kook bijna iedere dag, alleen op maandag is manlief soms eerder thuisdoordat ik aan de klets raak met mijn zus als ik M ophaal daarvandaan :lol:, en dan begint ie wel.

@Vicky wrote:

Ik kook zo goed als altijd. Het enige wat Sydney altijd maakt, zijn pannenkoeken :slight_smile:

hier ook!!

hier koken we beide even vaak :thumbup:

Voor ons aller gezondheid is het beter als ik kook. Mijn partner kookt alleen in geval van nood en dan zal het iets eenvoudiger zijn; macaroni met ham en kaas, een omelet. Bij aardappelen, groenten en vis of evt vlees zitten de kinderen dan al met lange tanden te eten (en ik ook)

Zelfs een salade maken is geen goed idee.

Ik kook bijna altijd, omdat het mijn hobby is!

Manlief maakt zowiezo wel de lekkerste gebakken eitjes en mosselen :drool: ! Dus dat laat ik lekker aan hem over!