Hoe vaak koken jullie en hoe vaak je partner?

Bij mij thuis kookt mijn man veruit het meest, meestal 4 keer per week, terwijl ik meestal 2 keer kook. Niet bepaald volgens het standaard rollenpatroon. Gelukkig maar, wat ik maak is beslist lekker maar meestal niet zo gezond.

In mijn directe omgeving vang ik, op een enkele uitzondering na, meestal op dat de vrouw nog (bijna) altijd de maaltijd bereid. Ik ben benieuwd hoe vaak jullie koken en hoe vaak je partner dit doet.

Ik kook zo goed als altijd. Het enige wat Sydney altijd maakt, zijn pannenkoeken :slight_smile:

Hier hetzelfde als Vicky. Ik kan geen pannenkoeken bakken namelijk :oops:

O ja, en hij kookt in de vakantie. Lekker met een wijntje erbij, hele keuken onder de rommel, maar wel heeeel lekker :drool:

Ik kook op woensdag en soms zet ik het eten klaar voor ik ga werken zodat mijn man het alleen maar hoeft op te warmen of de aardappels moet koken.

Aangezien ik op een bso werk, ben ik meestal wat later thuis. Vandaar dat mijn man vaker kookt dan ik. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er ontzettende hekel aan heb. Manlief vind het leuk om in de keuken te staan.

Ik zorg op ma/wo/do voor het eten…di eten we bami (werk ik en laat thuis) op vrij altijd frietjes…het weekend kookt mijn lief!

Dus voor mij 3-4 keer per week…en dat vind ik meer dan genoeg met 6 monden/buiken te vullen en er straks nog 1-tje bij :wink:

Iedere dag kook ik :slight_smile:

ik kook altijd

in het weekend doen we weleens wat halen of ergens eten

mark kan het wel hoor daar niet van,ik ben in de middag altijd thuis en kan dus aan het eten beginnen als hij onderweg naar huis is :mrgreen:

het is hier wel zo,ik kook en mark ruimt alles op na het eten :mrgreen:

mijn vriend is meestal eerder thuis dan ik, dan kookt hij dus. Als hij nachtdienst of late dienst heeft, kook ik.