hoe vaak gaan jullie kinderen in bad?

Ik zie het helemaal voor me, vooral die benen die over de rand van het bad heen hangen… :oops: :mrgreen: :wink:

@Kwakje wrote:

Ik zie het helemaal voor me, vooral die benen die over de rand van het bad heen hangen… :oops: :mrgreen: :wink:

Hihihi, ziet er vast ook erg maf uit. Maar who cares :wink:

Nou, eh… wij hebben een normaal ligbad van 80x190 cm en echt, als ik daar in ga, dan past er echt niks meer bij… nog geen kind… tenzij ik ga zitten, maar dan word ik niet warm… dus dat vind ik niks…

Neeee, laat mij maar alleen gaan

:mrgreen:

Hier om de dag in bad of douchen, soms zit er 2 dagen tussen het bad of douchen, net hoe het uitkomt. Op de dagen dat er niet gebadderd of gedouched word, word er wel gewassen bij de wasbak. Haren 1 x per week met shampoo.

Wij gaan allemaal om de dag onder de douche.

Soms in het weekend word het bad gevuld en mogen ze samen in bad.

Ik heb een poosje mijn haren wel dagelijks gewassen (op niet douche dagen onder de wasbak), maar heb het proberen los te laten, en kan met om de dag ook wel leven.

Ik herken het wel, dat je kind anders ruikt na KDV of BSO.

Maar kan me er niet direct aan storen of zo. Dat hij naar het parfum van een leidster ruikt, geeft niet de drang om hem direct te wassen.

Wellicht is het ook anders omdat ik 2 schoolgaande en BSO gaande kinderen heb, en dan komen ze overal mee in aanraking.

Toen het nog baby’s waren en ik ze lekker in bad had gedaan met frisse kleertjes aan, en mijn vader kwam bijvoorbeeld op visite en ze roken daarna naar zware after-shave of zo, dan vond ik dat ook altijd minder. :wink:

Er is 1 ding waar ik overigens niet tegen kan en dat zijn lange en/of zwarte nagels.

Dus die worden met regelmaat geknipt (zo blijft er ook minder onder zitten), en de handen moeten gewassen worden totdat de nagels enigszins schoon zijn.

Heb ooit een klasgenootje van Robin aan tafel gehad met het middageten en zag van die lange nagels met viezigheid eronder, dan ben ik echt klaar met eten. :sick:

@Cell wrote:

Nou, eh… wij hebben een normaal ligbad van 80x190 cm en echt, als ik daar in ga, dan past er echt niks meer bij… nog geen kind… tenzij ik ga zitten, maar dan word ik niet warm… dus dat vind ik niks…

Neeee, laat mij maar alleen gaan

:mrgreen:

Zo herkenbaar… een ligbad is niet voor niets een LIGbad he :wink: :mrgreen: