Hoe vaak ga je naar de kapper?

Ik ben gewoon even benieuwd.

Zelf heb ik er niet een frequentie in.

Vorige week geweest en daarvoor was het alweer 10 weken terug…

als ik tijd heb, en daar komt de laatste maanden weinig van :roll:

Heb kort haar, en het is nu 10 weken geleden dat ik geweest ben…dus het is weer hoognodig 8)

Maar ja, beeb/werk/huishouden/sportuurtje/bezoek opa’s en oma’s vergt momenteel zo’n beetje al mijn tijd…

komt vanzelf wel weer…

Wij gaan nooit naar de kapper, de kapper komt bij ons!

Maar wel zo ongeveer om de 6 weken, dus dat heb ik gestemd!

heb gezegd om de 4 weken, maar het is om de 5 weken. Er is niks zo mooi als een verzorgde bos stro op je hoofd

ik ga om de 6 weken.

maar dat is ook wel nodig met zo’n kort kapsel.

Nou ben ik vorige week weer eens geweest, maar ze heeft er naar mijn idee, veel te weinig afgehaald.

Ik hoef echt niet perse opmerkingen van: Goh ben je naar de kapper geweest? Maar nu kan ik er gewoon niets van merken dat ik dus geweest ben.

Er moest weer een stuk van af omdat ik het niet meer mooi in model kreeg, maar nu dus nog steeds niet echt.

Toen ze klaar was, zat het mooi (natuurlijk) maar zelf krijg ik het dus niet echt leuk in model… Nu wil ik over een aantal weken weer gaan en laat er dan maar wat extra afknippen. Wil niet met een sluik bos haar in m’n kraambed liggen… :naughty:

ik heb gezet geen idee, ik ga als ik zin heb, soms 3-4 maanden niet

maar soms zit er ook wel veel langer tussen :smiley:

ik heb lang haar dus dat scheelt wel natuurlijk :wink:

Ik heb lang haar en het is voor mij niet nodig om geregeld naar de kapper te gaan, als ik het idee heb dat de lagen er niet meer goed inzitten dan ga ik weer eens, maar kan goed een half jaar niet gaan en zit nog prima :mrgreen:

2 keer per jaar!

Hier ook lang haar en veel slag/krullen erin.

Dus ik knip zelf meestal.

Na het douchen alles voor over gooien en hoppaaaaaaaaaaa de schaar er een eindje in.

Eens in het jaar laat ik het bij de kapper goed bijknippen. :lol:

voor mij is het al meer als een jaar terug ,de kapper is hier voor het laats geweest toen anne 3 weken was

Onze kapster komt om de 6 weken bij ons thuis :smiley:

@Joepie! wrote:

2 keer per jaar!

Ik ook… soms 1 keer per jaar…

Maar dan ben ik wel meteen een smak geld kwijt…ik ga dan niet naar een van de goedkopere kappers…

Mijn haar is halflang met een slag erin…de kapster knipt het dan weer goed en ik kan er dan weer heeeeel lang tegen…

Verfen doe ik wel vaak…ik ben zonder verf echt al super grijs en uitgroei zie je bij mij meteen…

elke 5 weken… de haren van de kinderen groeien heel hard, en ook mijn korte coupeje moet goed bijgehouden worden

toen ik nog lang haar had ging ik 1 of maximaal 2 keer per jaar!

Zelf ben ik kapster en mijn beste vriendinnen ook. (altijd makkelijk :wink: )

Maar ik kan niet echt zeggen hoevaak ik mijn haren laat knippen.

Toen ik ze nog lang had was dat 2 a 3 x per jaar.

Nu met een boblijn toch vaker omdat ik die strak wil houden.

Verven doe ik wel iedere 2 weken.

:shock: :shock: :shock: vol verbazing dat sommige zo weinig naar de kapper gaan…

ik knip mn mannen zelf.

en ben zelf al een jaar niet naar de kapper geweest.

heb t wel pas nog geverfd… rood :slight_smile:

ik heb lang haar in lagen, met slag ook nog.

Voor mij is het echt wel nodig om elke 6 weken even de punten eruit te laten halen, de lagen uit te dunnen (heb heel dik haar en dat word zwaar en warm op mijn hoofd) en gewoon voor het model.

Dus elke 6 weken en dat kost me geen kapitalen hoor, 16,50 en ik ben klaar. Wassen doe ik thuis, fohnen mogen ze ook laten, dus ga zo weer weg na het knippen. :thumbup:

mijn haar vind het niet nodig om hard te groeien…

al ga ik met 12 wk dan nog hoeft het eigenlijk niet…

ik ga dus maar 1 of 2 x per jaar naar de kapper…

ben voor het laatst geweest :think: samen met dave…zo vlak voor zijn verjaardag…in jan dus…

verven doe ik zelf…als ik er zin in heb…