Hier ook maar 2 keer per jaar ongeveer. Soms een keer vaker, soms een keer minder vaak.
Heb langzaamgroeiend haar :mrgreen: :lol: maar meestal kan ik dr wel een model in krijgen :mrgreen:
De laatste keer dat ik mijn haar liet knippen door een kapper was 5 jaar geleden. De laatste keer dat een kapper mijn haar gestyled heeft was 2 jaar geleden.
Ik knip mijn haar zelf.
ik ben de eerste 20 jaar van mijn leven nooit naar de kapper geweest 8)
Was van de DIY (do it yourself) en wilde ook altijd kapsels die mijn vrienden beter voor elkaar kregen dan de kapper
sinds ik een degelijke mama ben, ga ik wel naar de kapper. maar ik kom er maar zelden aan toe. eens in de 4 maanden denk ik. zou vaker mogen. maar eens in de 6 weken zit gewoon echt niet in mijn systeem, dan ziet het er misschien al niet meer uit, ik heb dan nog steeds in mijn hoofd zitten dat ik net naar de kapper ben geweest
Ik heb lang haar dus ik ga maar 2 of 3 keer per jaar.
@Jennifer77 wrote:
:shock: :shock: :shock: vol verbazing dat sommige zo weinig naar de kapper gaan…
Hihi, ik verbaas me er juist over dat de meesten zo vaak gaan… :lol:
Hier eens in de 3-4 maanden, ik heb lang haar en laat het niet verven o.i.d.
Noa’s haar laat ik lang groeien, dus die hoeft ook alleen maar af en toe puntjes te knippen, meestal tegelijk met mij. Alleen hub gaat wat vaker… :mrgreen:
grappig trouwens dat je in de poll wel een keuze hebt veel vaker (? :shock: ) dan eens in de twee weken, maar neit veel minder vaak dan eens in de 4 maanden.
Eens per 3 maanden ofzo. Ik heb lang haar en vind het echt niet nodig vaker te gaan.
Ik ga eens in de 4 maanden, mijn haren hangen tot op mijn billen :mrgreen:
ik ga veeeeeeel te weinig…ik haat t om daar zolang te zitten…
niet vanwege t knippen maar heb meestal wel meer kleuren in mijn haar…moet echt nodig weer eens gaan.
:think: Om de 10 weken ongeveer, soms eerder, moet toch de grijze haren aan de voorkant goed camoufleren. :roll: 8) En meestal duurt het zolang omdat ik steeds vergeet te bellen voor een afspraak.
ik soms om de 6 a8 weken of om de 3 mnden
ligt eraan hoe zin ik heb om te gaan
@Noasmama wrote:
@Jennifer77 wrote::shock: :shock: :shock: vol verbazing dat sommige zo weinig naar de kapper gaan…
Hihi, ik verbaas me er juist over dat de meesten zo vaak gaan… :lol:
Hier eens in de 3-4 maanden, ik heb lang haar en laat het niet verven o.i.d.
Noa’s haar laat ik lang groeien, dus die hoeft ook alleen maar af en toe puntjes te knippen, meestal tegelijk met mij. Alleen hub gaat wat vaker… :mrgreen:
Ik ook joh… :o wat een geld kost dat :o
Maar als je een modelletje hebt of je moet het bijkleuren zul je wel moeten…
Ik ga zelden… als ik ga is het om punten bij te knippen en that’s it… ik heb prachtig mooi haar :mrgreen: tot mijn onderrug en ik heb nog nooit geverfd of kleurspoeling gedaan… :mrgreen: Ik ben zo blij met mijn haar… :inlove:
uhh kapper komt bij mij 1 keer in de 4 weken :lol:
Ik ga elke 6 a 7 weken. Anders wordt het net iets te lang en dan hangt dat dunne haar van mij al snel als een dweil op mijn hoofd. En totdat een dweil op je hoofd ècht eens het modebeeld verovert, loop ik toch maar elke keer ff naar de kapper.
Verven doe ik zelf, ik vind het schijtduur bij de kapper.
Het is nu voor mij zeker al zeker 1 jaar geleden , mijn keuze stondt er niet bij dus heb niet gestemt.
gr mel
Mjin keuze staat er ook niet bij - namelijk eens per 4 a 5 maanden als het echt nodig is en ik het kan betalen :shifty:
Ik ga 1x per jaar, als we op vakantie zijn in Peru. Is het voordeel van vakantie vieren in een ontwikkelingsland, daar kan ik voor 1 euro geknipt worden!
Ok, wel terwijl de kapster ondertussen tv kijkt en haar rondkruipende kinderen in de gaten houdt, dus het resultaat is onvoorspelbaar. Maar voor 1 euro mag je niet klagen he.
Elke 4 tot 5 weken. Ik heb een kort kapsel met highlights en na 5 weken moet er echt wat aan gedaan worden.
ik ga als ik zin heb…en dan idd soms 3/4 maanden niet. Maar het gebeurd ook wel eens dat ik een jaar niet ben geweest :oops: Maar nu heb ik het geluk dat lang haar mij ook mooi staat
@Mejis wrote:
Ik ga 1x per jaar, als we op vakantie zijn in Peru. Is het voordeel van vakantie vieren in een ontwikkelingsland, daar kan ik voor 1 euro geknipt worden!
Ok, wel terwijl de kapster ondertussen tv kijkt en haar rondkruipende kinderen in de gaten houdt, dus het resultaat is onvoorspelbaar. Maar voor 1 euro mag je niet klagen he.
1 euro is niet duur…maar elk jaar een ticket naar peru drukt de kapperskosten niet echt :mrgreen: