hoe oud is jullie babysit?

duidelijke vraag, hoe oud is jullie babysit? ben erg benieuwd. we zijn namenlijk op zoek naar een lieve betrouwbare babysitter.

Ik ben zelf babysit :mrgreen: 23 :wink:

Welke babysit??? Wou dat ik er 1 had… :stuck_out_tongue:

Een broer en zus van 14 en 15, net wie er kan komt.

Mijn kinderen zijn wel al wat groter (jongste 5), met een kleintje zoals jij hebt zou ik toch wel naar een 16jarige min zoeken.

60 en 61

61 en 69

:lol: :lol: ouders en schoonouders… :lol:

nee wij zoeken er ook een… maar weet ook niet welke leeftijd je ze zou moeten zoeken…

meestal rond de 16 a 17 jaar…

doen wij niet aan :mrgreen: …

Ik heb een oppas van 18. Ze heeft hier een jaar geleden als een soort van gezinshulp werkervaring opgedaan voor haar school, en na haar stage vond ze het leuk om te komen oppassen. Handig, want ze had een half jaar lang een middag per week meegemaakt hoe ik alles doe met de jongens, dus hoefde haar niets uit te leggen en de jongens waren al vertrouwd met haar :thumbup:

Die van ons is 27 en basisschooljuf. Onder de 18 en zonder ervaring mogen ze hier niet oppassen :shifty: Toch overdag niet iig…

49 en 51

60 6n 60

Opa’s en oma’s waar hij wel eens gaat slapen.

hier thuis:

mijn zusje van 16 of broertje van 20. Mijn zusje was 15 toen ze voor het eerst oppaste toen onze zoon heel erg jong was, ging prima

20…

Mijn schoonzusje past hier meestal op, ze is 28. Of andere familie of vrienden als schoonzusje niet kan. Als ik deze oppas niet had en anders oppas moest zoeken zou ik toch wel iemand willen vanaf 18 jaar. Dus hier geen oppas jonger dan 18.

ik heb geen echte babysit maar ik vraag meestal mijn broertje die is 26jr.

maar mijn nichtje van 16 heeft ook weleens opgepast.

ze hoeven hier bij mij alleen maar te zitten en wachten dat ik thuis kom.

mijn kinderen worden over het algemeen nooit `s avonds wakker (zelden tot nooit) en ik ga pas weg als ze bijde op bed liggen of iniedergeval 1 van de 2.

mijn zwager was 17 denk ik toen hij bij ons kwam oppassen, maar we hebben nu ook regelmatig een meisje van 16 bij ons op te passen, voor overdag wil ik toch dat ze richting de 20 gaan… maar een avondje oppassen daar heb ik niet zo veel problemen mee als ze wat jonger zijn… ik paste zelf ook al op mijn neefjes en nichtjes toen ik 14/15 was…('s avonds)

65 jaar…(als incidentele opvang, geen vaste opvang nodig)

(soms mijn ouders, die zijn beide 60).

Schoonouders 64 en 64

Ouders 58 en 56

Zusje 29

Soms overdag voor een uurtje mijn vriendin tevens buuf 28

of mijn overbuuf 33.

Dat was het :wink:

Ik ben zelf babysit :mrgreen: In november 21…

De een is 16 en jongen, de ander 19 en meisje, en een dame van 23 en eentje van 50.

51 en 57 (mijn ouders)

en 29 en 37 (zus en zwager)

Ouders en schoonouders (rond de 60)

2 meiden van 14 en 15 jaar, die of samen of alleen komen. Wel is hun moeder altijd binnen 5 a 10 minuten bij ons indien dat nodig mocht zijn.

We hebben ze nog nauwelijks nodig gehad, maar het is wel fijn om ze achter de hand te hebben.

En de kids gaan soms ook alle drie mee met ons als we een keer een avond gewoon gezellig ergens gaan praten als we dan geen oppas hebben. Kids vinden het geweldig en hebben geen enkele moeite om wakker gemaakt te worden en thuis weer te bed te worden gelegd.