Hoe moet een panty?

Ja het is mischien een hele domme vraag :oops: :mrgreen:

maar ik heb 2 weken geleden zwangerschapspanty’s gekocht.

mar nu zit er aan de ene kant 1 naad en aan de andere kant zitten er 2.

Hoe moet ie om? :mrgreen:

Achterkant altijd 2 naden, aan de voorkant 1 :mrgreen:



(bij kindermaillotjes is dit trouwens ook zo :angel: Of dragen jongetjes helemaal geen maillotjes? :think: )

De mijne niet :mrgreen:

Maar ik wist het echt niet meer :lol:

Ik had hem gisteren al aangehad en nog goed om ook :dance:

:clap: :lol:

Oh en dan meteen een vraag van mij: zitten die zwangerschapspanty’s een beetje??

ja echt heerlijk! :dance:

heb er nu eentje van mamalicious en de stof is ook wat dikker.

Ja echt een aanrader als je graag een rok draagt.

Hihihi 2 naden achter idd…



maar probeer het maar eens andersom, dan voel je gelijk dat

'ie niet goed zit :lol:

nou ik wist het gisteren niet zeker, maar zo’n naad bij je naad ( :lol: ) leek me wat vreemd, dus heb die ene naad maar aan de voorkant gedaan :mrgreen:

Ik draag eigenlijk niets anders dan rokken met panties… dus ook tijdens mijn zwangerschappen.,

maaruh, ik heb ze toch altijd met de 2 naden voor gedragen… :oops: :oops:

Heb er nooit iets van gemerkt… :mrgreen:

Bij strakke rokjes of jurken doe ik de twee naden voor, want anders zie je ze zo goed van achter.



Liefs Moirah

Off topic :mrgreen: ,



Maar zijn er eigenlijk mama’s die hun zoons wel een maillotje aandoen? Ik doe mijn dochter bij koud weer ook regelmatig een maillotje onder een broekje aan, hoe doen stoere jongensmama’s dit dan? Of hebben jullie allemaal gevoerde broekjes/ bikkeltjes die wel tegen een beetje kou kunnen? :think: :mrgreen:

@Elise wrote:

Off topic :mrgreen: ,



Maar zijn er eigenlijk mama’s die hun zoons wel een maillotje aandoen? Ik doe mijn dochter bij koud weer ook regelmatig een maillotje onder een broekje aan, hoe doen stoere jongensmama’s dit dan? Of hebben jullie allemaal gevoerde broekjes/ bikkeltjes die wel tegen een beetje kou kunnen? :think: :mrgreen:




mijn oudste zoon van 9 heeft vroeger wel eens mayo’s gedragen wel onder een broekje zeg maar als het echt heel koud was.



Vooral op de fiets als het echt vriest lijkt het me juist heerlijk warm. en je ziet er niks van onder een broek

Justin had in de buggy ook weleens een jongensmailot aan als het erg koud was.

Met bob de bouwer :mrgreen:

Laatst zag ik supermanmailots :mrgreen:

Sorry girls, maar die van mij moet echt met de 2 naden voor.



Dat kan bij mij niet anders ivm voetstuk en ingeweven kabels.

Als ik 't omdraai (1 naad voor) dan zitten de tenen op mn hakken en lopen de ingeweven kabels krom.



Dus misschien is iedere panty anders…

Nou de volgende keer als ik een panty aanmoet zal ik die 2 naden eens voor doen kijken hoe het zit.

ja hier ook een vent met een mailot hoor :smiley:

tygo is anders iedere keer zijn sokken kwijd (trappelt er nog al oplos)

en in de mailot’s van de hema zit er ook een label in dus als je het niet meer weet scheelt het weer :mrgreen:

maar idd 2 naden achter en 1 voor



girly ik kan ook een panty aantrekken met de voeten goed en dan toch 2 naden aan de voorkant hebben, maar dan zit het gewoon niet met de bil partij :lol:

panty’s zijn heel flexibel hoor gewoon goed aantrekken en dan de voeten ff goed doen lijkt me

Gatsie een panty als je zwanger bent, dat lijkt me echt vreselijk zitten.



Ik draag ook wel rokjes enzo maar doe er nu van die hold-ups onder.



Dat is pas ideaal!!!



Blijven perfect zitten door de rubberbinnenkant aan de bovenrand.







Kan het iedere zwangere aanraden!!!



:thumbup: :thumbup:

nou anne-marie daarom draag ik ook zwangerschapspanty’s

Die zitten heerlijk om je buik.

dus hier geen getsie hoor

Ik heb net maillots gekocht bij de zeeman, gewoon drie maten te groot… past precies om mn buik! Van die stockings lijkt me dat ik een kouwe kont krijg… :wink:



Maar wij doen hier ook aan leggings en lange onderbroeken, vooral die laatste echt ideaal, ook als je n stoere vent bent :mrgreen:

Bij legerdumps hebben ze die vaak int groen, bij de Zeeman ook wel ‘thermo’, lekker warm, mmmm!

@joseetje wrote:

nou anne-marie daarom draag ik ook zwangerschapspanty’s

Die zitten heerlijk om je buik.

dus hier geen getsie hoor




Nee dat snap ik, en nu heb je nog geen last van een echt dikke buik, maar op een gegeven moment zit dat echt niet meer lekker lijkt me. Ik herinner me van de vorige keer dat ik ook een zwangerschapspanty had van H&M. Heb ik hooguit 2 x gedragen.



Gaat toch een beetje knellen op een gegeven moment.



Ze moeten die panty’s met een tricot boord maken en niet met zo’n elastiche strakke band bovenaan!



En van die hold-ups dan kan je ook veel makkelijker naar het toilet, en dat moet je meestal veel meer als je zwanger bent, dus dat is ook nog een pluspunt!