Hoe moet een panty?

@GroeneVrouw wrote:

Ik heb net maillots gekocht bij de zeeman, gewoon drie maten te groot… past precies om mn buik! Van die stockings lijkt me dat ik een kouwe kont krijg… :wink:



Maar wij doen hier ook aan leggings en lange onderbroeken, vooral die laatste echt ideaal, ook als je n stoere vent bent :mrgreen:

Bij legerdumps hebben ze die vaak int groen, bij de Zeeman ook wel ‘thermo’, lekker warm, mmmm!




Je kan inderdaad een broek met pijpjes dan aantrekken.

Nou en een kouwe kont valt echt heel erg mee hoor. Je bent met een rok toch meestal gewoon binnenshuis. Je gaat neem ik aan geen boswandeling maken in een rokje :lol: :lol: :lol:
Je gaat neem ik aan geen boswandeling maken in een rokje


Ik ga anders echt niks anders aantrekken voor een boswandeling dan wat ik normaal aanheb hoor... maar ja, ik woon midden in het bos, dan zou ik voor elke stap buiten de deur iets anders aan moeten trekken, moet er niet aan denken :wink: :lol:

Maar ik moet ook toegeven dat wij wel in een iets andere situatie zitten dan de meesten; wij hebben geen cv, stoken op hout dus niet alle ruimtes zijn verwarmd, en ik heb het gewoon graag behaaglijk, dus liever nog een maillot of legging onder mn broek en een lekker vest erbij... :wink:

Beetje off topic…



Ik heb altijd met panty of mailot dat ze op mijn zitflak gaan jeuken…

Zeer irri als je niet thuis bent…

Maar ja zo vaak heb ik ze ds niet aan…



Heb meerdere dingen geprobeerd…

Ander wasmiddel…

Ander merk…

Niks werkt…



Iemand misschien tip??



Grt Bri

Misschien een ander/duurder merk nemen?

Het kan erg verschillen per panty. Ik koop ook wel eens een panty die niet lekker zit. Je hebt ook ‘zachtere’ die zijn het fijnst. Kwestie van verschillende uitproberen dus.

Wolford panty’s schijnen het fijnst te zijn, maar die zijn helaas erg duur…

@BrigitteBakker wrote:

Beetje off topic…



Ik heb altijd met panty of mailot dat ze op mijn zitflak gaan jeuken…

Zeer irri als je niet thuis bent…

Maar ja zo vaak heb ik ze ds niet aan…



Heb meerdere dingen geprobeerd…

Ander wasmiddel…

Ander merk…

Niks werkt…



Iemand misschien tip??



Grt Bri


:lol:

Dat heb ik ook altijd…heb je een string aan?

Ik denk dat het gewoon door het materiaal en de warmte van je zitvlak komt 8)



Ik had trouwens gewoon een oude uitgelubberde maillot aan die idd een paar maten te groot was…en ik had de voeten eraf geknipt zodat ik hem lekker over mijn buik kon hijsen :mrgreen:

Als je die maillot ziet nu :eh: die ziet er dus niet uit…maar handig geweest in de zwangerschap en nu hup de prullenbak in :angel:

Was trouwens ook en gewone katoenen want van panty’s krijg ik echt jeuk,dat vind ik zó irritant.

Ben nu ookm blij met de gewone legging voor de winter :thumbup:



Oh en mijn jongen heeft nog nooit een maillot aangehad…

Ik deed van die lange sokken en hij had al snel een boxershortje aan dus dan heeft hij ook aardig een dubbele laag kleding.

En ik had idd in de winter vaak van die heerlijke gevoerde broekjes voor hem :inlove:



En die plak panty’s zakken bij mij dus altijd af :thumbdown:

Oh verschrikkelijk, als ik iets niet draag zijn het panty’s :roll: Die dingen jeuken…brrrrr…

En holdupkousen heb ik ook, maar dat rubberen randje rolt zichzelf op :roll:



Ik ga het binnenkort nog 1 keer proberen met een dunne maillot. Als ik niet kan slagen is de kans op rokken echt verkeken… :mrgreen: Iemand tips voor merken? (beetje grotere maat aub)



En voor jongetjes vind ik een maillot net zo handig als voor een meisje. Ideaal in de winter onder een broekje!! Wie ooit verzonnen heeft dat die dingen alleen voor meisjes zijn :naughty: Vroegah misschien, maar nu toch allang niet meer!! :mrgreen:

@Elise wrote:

Off topic :mrgreen: ,



Maar zijn er eigenlijk mama’s die hun zoons wel een maillotje aandoen? Ik doe mijn dochter bij koud weer ook regelmatig een maillotje onder een broekje aan, hoe doen stoere jongensmama’s dit dan? Of hebben jullie allemaal gevoerde broekjes/ bikkeltjes die wel tegen een beetje kou kunnen? :think: :mrgreen:




ik ben dan weliswaar geen STOEREjongensmama (mijn zoon is vooral heel lief!), maar hier afgelopen winter gewoon maillootjes voor hem hoor. Ik zou niet weten waarom jongens op de fiets met sokken en een broek die wat omhoog kruipt kou moeten lijden terwijl meisjes het lekker warm kunnen hebben in hun maillot… :think: :hand:

Maar fabrikanten denken daar blijkbaar anders over want in zijn huidige maat kan ik alleen maar maillootjes met hartjes en bloemen en vlindertjes vinden, roze. Nou is mijn zoon een echte metroman, maar er zijn grenzen :mrgreen:

Nu moet ie dus maar kou lijden, het arme kind (al heb ik gelukkig knieknousjes gevonden, die doen ook redelijk hun werk).





En pantys heb ik al jaren niet meer gedragen, ik had vroeger altijd echt pijn aan mijn onderbenen als ik de hele dag pantys had gedragen :think:

Er bestaan ook beenwarmtertjes, hoe heten ze ook weer… Babylegs geloof ik. ‘Uitgevonden’ door een moeder die het beu was dat haar kids altijd van die schrale beentjes kregen als ze op de fiets zaten omdat het broekje dan opkroop.



Nou ja, uitgevonden :think: dat had iedereen ook wel zelf kunnen bedenken (of een maillot!), maar goed, het resultaat is wel leuk, vrolijke beenwarmertjes, one size fits all en gaat mee van de babytijd tot ze tien zijn, dus dat is dan ook wel weer duurzaam…

Altijd nog een idee voor ouders van ‘stoere’ jongetjes :wink:

@fiep klophout wrote:





ik ben dan weliswaar geen STOEREjongensmama (mijn zoon is vooral heel lief!), maar hier afgelopen winter gewoon maillootjes voor hem hoor. Ik zou niet weten waarom jongens op de fiets met sokken en een broek die wat omhoog kruipt kou moeten lijden terwijl meisjes het lekker warm kunnen hebben in hun maillot… :think: :hand:

Maar fabrikanten denken daar blijkbaar anders over want in zijn huidige maat kan ik alleen maar maillootjes met hartjes en bloemen en vlindertjes vinden, roze. Nou is mijn zoon een echte metroman, maar er zijn grenzen :mrgreen:

Nu moet ie dus maar kou lijden, het arme kind (al heb ik gelukkig knieknousjes gevonden, die doen ook redelijk hun werk).

bij de z**man verkopen ze gewoon witte mailliots tot maat 122, ik geloof iets van 1.79 dat ze kosten :wink:
ook hebben ze groene en blauwe met beesten op het zitvlak, voor weinig meer
en ja hoor, ook hier gaat de stoere man gewoon in een mailot over straat als het te koud word!

moet wel even denken aan dat we vorig jaar met hem naar zo n kidcity waren gegaan
-denk aan de fotos van het forumuitje :wink: -
en dat hij het hartstikke warm had,
dus
broekje uit, trui uit (snikheet daar!!)
dus in maillot en romper met lange mauwen kroop mn ventje daar lekker rond,
en alle kinderen maar vragen:
waarom heeft dat jongetje een maillot aan?
is dat een meisje?
wat is dat?!?!

haha dat was wel freaky!

maar goed, deze winter gaan we dr ook weer voor hoor!
lekker warm de winter door!



oh en natuurlijk de iets duurdere variant (6.50 :shock: ) bij de regenboogbabies :wink:
maar wel heeeeeel erg mooi...

@renzosmam wrote:

@BrigitteBakker wrote:
Beetje off topic…



Ik heb altijd met panty of mailot dat ze op mijn zitflak gaan jeuken…

Zeer irri als je niet thuis bent…

Maar ja zo vaak heb ik ze ds niet aan…



Heb meerdere dingen geprobeerd…

Ander wasmiddel…

Ander merk…

Niks werkt…



Iemand misschien tip??



Grt Bri


:lol:

Dat heb ik ook altijd…heb je een string aan?

Ik denk dat het gewoon door het materiaal en de warmte van je zitvlak komt 8)



Ik heb altijd string aan ja…

Dan heb ik gewoon een te warm zitvlak…

hahahahahahhahahah



Ben blij dat ik niet de enigste ben…



Ik hou het dus ook bij leggings…

Mijn zoon heeft vroeger ook wel mailots gedragen onder een broek

FIEP; h&m heeft nu ‘echte jongens maillots’; met van die leuke doodshoofden, spiderman, effen zwart enz… :wink:

@Elise wrote:

Off topic :mrgreen: ,



Maar zijn er eigenlijk mama’s die hun zoons wel een maillotje aandoen? Ik doe mijn dochter bij koud weer ook regelmatig een maillotje onder een broekje aan, hoe doen stoere jongensmama’s dit dan? Of hebben jullie allemaal gevoerde broekjes/ bikkeltjes die wel tegen een beetje kou kunnen? :think: :mrgreen:
Ik doe mijn stoere zoon (al bijna 2.5 jaar) met koud weer een maillot onder zijn broek aan. Niemand die het ziet want het zit toch onder de broek :angel:

@Mamalien wrote:

FIEP; h&m heeft nu ‘echte jongens maillots’; met van die leuke doodshoofden, spiderman, effen zwart enz… :wink:
echt iets voor nano hoor ik al :mrgreen: :silenced:

Dacht ik :thumbup: .

Ik heb hier een man die nog een legging onder zijn broek aandoet… :mrgreen: en die is 33 :mrgreen: Maar dan is het wel echt koud en daar kan ie niet tegen… (lange onderbroek zegt ie net tegen mij hahaha daar gaat ie dan, zijn imago… :mrgreen: )



Verder trek ik Aisah ook een legging aan of majo onder zijn broek…



Ik vind hold up panty’s niet fijn… blijven niet goed zitten bij mij… en ik krijg ook altijd jeuk aan mijn billen… :?

Ik ben errrrrrrrrrug blij met de leggings van mamalicious!! :smiley: :thumbup: :smiley: :dance: