Hier in huis is het nu nog 24 graden, bij Jana op de kamer is het 25 graden, te warm vind ik. Ik heb haar nu met een luierbroekje en een heel dun t shirtje zonder mouw in bed gelegd, en met alleen een lakentje …
Is dit voldoende ??
Wat trekken jullie beebs aan met deze hitte ??
Talysha ligt in bed in een rompertje met spaghetti bandjes en daarover een truitje met korte mouwen.
Daarover een zomerslaapzak.
En heel dun lakentje
met niek deed ik hem alleen een romper aan met een shirtje en een lakentje eroverheen , als wedan naar bed gingen voelde ik nog bij hem , als hij koude voeten had deed ik er nog een lakentje overheen .
hier is het ook nog steeds 23 gr op de kamer. ik heb wel 's nachts altijd het raam op een kiertje, dus in de nacht koelt het wel af tot 19gr. Ik heb arielle in een boxpakje en een zomerslaapzakje. ik weet dat slaapzakjes pas vanaf 3 mnd mogen… waarom is dat eigenlijk? is een slaapzakje niet juist veiliger?
iig is arielle nogal beweeglijk en schopt ze dr lakentje steeds van zich af of ze trekt m over zich heen en dat vind ik eng worden, vandaar nu een slaapzakje…
pyamatruitje en een onderbroek
pyma truitje, onderboekje en een zomerslaapzakje
ik ben een koukleum en lig nog heerlijk onder mijn dikke winterdekbed, moppie is ook een koukleum en slaapt in een rompertje, daarover een pyamatruitje in haar winterslaapzakje onder een dekentje, lekker moeken :mrgreen:
Pffff lastig he?!
Mats is zo’n draaikont dat een dekentje echt geen zin heeft. Vind ik jammer want het staat zo “gezellig”
Hij heeft een pyjamaatje aan met korte mouwen en een kort broekje. Verder nog een zomerslaapzakje.
Rompertje en zomerslaapzakje
Hier vannacht in de romper en de slaapzak
mies slaapt in een heuze shortama en een zomerslaapzak… :inlove:
Dun pyjamaatje en een slaapzak
romper met korte mouw,shirtje met lange mouw en dunne slaapzak
als wij dan naar bed gaan doe ik er losjes een dekentje overheen
hier ook 24 graden boven,in de ochtend is het afgekoeld naar 20 graden
denk dat het bij elk kind weer anders is
Vannacht een romper zonder mouwen, slaapzak en een lakentje om hem strak in te stoppen zodat hij niet steeds omdraait. Maar hij is daar zelf ook half onderuit gekropen, ik denk omdat hij het toch warm had.
hier een romper, shirtje en majo (ivm pavlik) en zomerslaapzak
Hier een rompertje met lange mouw, zomerslaapzak (zonder mouw) en een dun lakentje ‘‘voor het gevoel’’. :inlove:
Hebben jullie kindjes allemaal korte mouwen aan dan? :think:
rompertje, zomerslaapzak, en dun lakentje
@maria77 wrote:
Hier een rompertje met lange mouw, zomerslaapzak (zonder mouw) en een dun lakentje ‘‘voor het gevoel’’. :inlove:
Hebben jullie kindjes allemaal korte mouwen aan dan? :think:
nee hoor :mrgreen:
kyano heeft ook lange mouw
ik weet dat als ik met blote armen in bed lig ik ijskoude armen krijg en vindt dat niet lekker
Ella ligt in der romper in een dun zomerslaapzakje (puck a baby) onder een dun lakentje.
Devano heeft een romper met korte mouw en de pacco doek.
Hij zweet wel heel erg overdag erin heel zielig maar zonder slaapt hij niet :think:
vraag me wel af wat ik in de zomer moet doen