Hoe liggen jullie kindjes nu in bed ? ( warmte)

Ze slaapt nu in een rompertje met korte mouwen en zomerslaapzak, en een dekentje om in slaap te kunnen komen diek ik af doe als ik zelf ga slapen.

rompertje bovenkant van de pyjama onder de dekens…

hier in huis wordt het niet zo snel warm…

we hebben voor de slaapkamers rolluiken die we dichtlaten tegen de warmte…

Romper, pyama bovenstuk en slaapzak.

Dekentjes niet helemaal over hem heen geslagen, dat

doe ik als wij naar bed gaan.

HIer is het overigens nooit zo bloedje heet want het

rooster in het raam staat altijd open en vaak staat het

raam op een kier voor heerlijke frisse lucht!

Hier ook het rooster van het raam open, maar gisteren sloeg alles 26 graden op haar kamertje, terwijl haar luxaflex heel de dag omlaag was om de zon te weren, dat hielp jammer genoeg niet.

Gisteren, wou ze ook totaal niet slapen, en is ze heel de dag wakker geweest van 7 uur smorgens tot jawel hoor 10 uur savonds :shock:

Was blij toen ze eindelijk rustig kon slapen

:wink:

Rompertje met geen mouw, slaapzakje en een lakentje…

romper langemouw, slaapzak, dekbed.

Pfff hij is een zweet os,maar hij wil maar niet zonder slaapzak…dan raakt hij in paniek :frowning:

Die van mij slaapt niet zonder lakentje om hem heen… Hij moet slaapzak én lakentje of dekbedje

hihi bij jou dus ook zo een eigenwijsje :mrgreen:

ben benieuwd of ik ooit nog van die slaapzak af kom

Zoveel met korte mouw :think: ??? Vind het dan echt nog fris hoor 's nachts.

Hier geen rompertjes meer. Nu heeft ze een onderbroekje aan en pyama met lange mouw (+ broek). En een zomerslaapzak.

Op de slaapkamer van mijn dochter is het 25 graden geweest de afgelopen 2 dagen dan doe ik echt geen lange mouwen aan.

Zelf heb ik niets aan in bed en heb ik het al super warm.

Nu slaapt ze gewoon trouwens in een truitje met lange mouwen en zomerslaapzakje en met alleen een heel dun lakentje

romper,pyama,winterslaapzak zonder mouwen.

zelf lig ik ook onder een dekbed dus waarom hem zo koud leggen.

@Matsjo wrote:

Pffff lastig he?!

Mats is zo’n draaikont dat een dekentje echt geen zin heeft. Vind ik jammer want het staat zo “gezellig” :slight_smile:

Hij heeft een pyjamaatje aan met korte mouwen en een kort broekje. Verder nog een zomerslaapzakje.

Zo ligt Damian ook vaak in bed. Een shortama en een slaapzakje. Meer niet. Het is meestal rond de 23 graden in zijn kamertje, dus best warm. In de winter zakt het natuurlijk wel.

EDIT: Anders heeft hij een pyjama aan of romper met lange mouwen en dan zijn slaapzak

Nu met deze warmte in een rompertje zonder mouwen, bakerzak (dunne stof) en lakentje strak eroverheen. Vind het net aan qua warmte maar zonder bakerzak met lakentje slaapt hij niet en nu valt hij binnen 5 minuten in slaap.

Hier slaapt ze nu in een zomerslaapzak met alleen een pampertje aan.

hier nu ook zonder romper in de slaapzak met een laken erover heen

Pyjamajasje, slaapzak en lakentje om strak in te stoppen