hoe lang zwanger: na mirena spiraal?

Hoi!

heeft iemand van jullie ervaring met de mirena spiraal, ik gebruik hem sinds september 2004 en na de eerste paar maanden ben ook niet meer ongesteld geweest.

Mijn HA zegt dat ik meteen aan de slag kan gaan maar ik denk zelf dat het misschien beter is een maand of twee te wachten.



Hoe lang zal nodig zijn voordat mijn menstruatie terug komt?



groetjes Sissi.

Ik had de mirena al 3 jaar in voordat we gingen voor een kindje en na de uitname ben ik niet een keer meer ongesteld geworden! Het was de eerste ronde meteen raak. Je kan meteen beginnen omdat met een mirena je gewone cyslus doordraait ook als je neit meer ongesteld wordt!

ik wa sook gelijk d eeerste ronde na de mirena gelijk weer zwanger en had hem zelf 2,5 jaar gehad… maar ik was dus wel 1 van de weinige die gewoon ongi werd elke maand hihi

:smiley: hartstikke bedankt meiden!

Ik kan dus echt meteen aan de slag gaan :inlove: :inlove: :inlove:



Miranda ik heb je banner gezien, nog een paar weken en je schatje zal komen, hoera!!!



groetjes Sissi.

ja het begint op te schieten nu hihi…

Ik ben ook meteen zwanger geraakt !! IS al wat jaartjes geleden :slight_smile: heb voor Yentl Spiraal gehad ( 3 jaar) was wel ongi maar heel licht.



Groetjes Veronique

Hoi dames! ik ben een tijd niet op de forum geweest. ik was in vakantie en daarna heel druk met werk en het terug aan de gewone leven.



Ik heb wel een mooie nieuws, Ik ben zwanger!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Ik moet deze week naar de verloskundige want ik weet niet precies hoe veel weken zwanger ben.



Jullie hadden dus gelijk in dezelfde maand dat ik de mirena heb laten verwijderen ben ik meteen zwanger geworden!



Ik zal dan laten weten hoe ver ben ik.



Groetjes aan allemaal en tot de volgende keer, Sissi.

Hoi allemaal!



Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 26 jaar en heb vandaag mijn mirena laten verwijderen. Jullie hierboven schrijven wel hele positieve berichten zeg! Ik wordt er blij van…



Maar ik weet dat het ook anders kan, dus ik zal proberen niet te veel te hopen (kan dat eigenlijk wel?? :roll: )



Liefs, Patricia

Ik heb mijn mirenaspiraaltje 31 -8 laten verwijderen, ben nu met de tweede ronde bezig… Ik werd na 3 dagen behoorlijk ongesteld. Dit duurde ongeveer een dag of 3… en precies 28 dagen na de eerste dag van die ongesteldheid werd ik opnieuw ongesteld…



Ik ben benieuwd…

Spannend zeg… Ik hoop dat ik ook snel ongesteld ga worden, dan weet ik tenminste hoe mijn cyclus in elkaar zit.



Succes meid en we houden elkaar hier op de hoogte.

Ik vind het nu al leuk :stuck_out_tongue:



Liefs, Patricia

Moosje hoe is het met jou? Ik ben een week na de verwijdering ook hevig ongi geworden. Heeft een dag of 5 geduurd. Nu is het dus afwachten hoe lang myn cylus is…Maar als ik uit ga van een nette 28 dagen dan zal 19-11 mijn NOD zijn. Spannend!

Hier is het op het moment stressie… Mijn borsten doen pijn, tepels zijn gezwollen en er zitten witte puntjes op, heb afgelopen week een aantal keer een klein beetje bloedverlies en bruinverlies gehad. Heb een gevoel in mijn buik alsof er een ballon in zit, en mijn gevoel zegt dat ik over een goede 8 maanden een trotse mama ben van een gezonde baby…

Maar ik koet nog 4 dagen wachten om te testen, dus ik ben een klein beetje ongeduldig…



Ik lees ook mee bij de oktober stoppers, alleen lezen… Aangezien het spiraaltje 31 augustus pas is weggehaald en ik eigenlijk ook een oktober stopper… Maar ja…



En hoe gaat het met jou?? Patricia

Met mij alles prima. Leuk dat je al zo snel reageert! :slight_smile: Spannend joh. Je kan vast niet wachten totdat je kan/mag testen!



Je kunt toch meeschrijven met de oktober stoppers? Of zit je al bij aug/sept stoppers?



Ik hoop dat je bij mij ook snel raak zal zijn, al probeer ik de gedachte ook wel een beetje van me af te zetten. Voor mijn gevoel zal het deze maand (nov) nog niet lukken en is december mijn lucky maand. Maargoed, we zien wel.



Liefs, Patricia

Hier ook een mirena spiraaltje gehad. Is in januari dit jaar verwijdert maar helaas nog niet zwanger. En toen het bij mij was verwijdert was ik ongie en heeft zo nog een paar dagen geweest en was in het begin onregelmatig ongie ik hoop voor jullie dat het bij jullie sneller gaat als bij mij !!



Liefs West

Wat ben ik toch aan het l*llen… Ik bedoel te zeggen dat ik 31 augustus het spiraaltje weg heb laten halen en dat ik dus eigenlijk een september stopper ben ipv een oktoberstopper… :mrgreen:



Ben er niet helemaal bij, volgens mij… :shifty:

Hey Moosje, ik heb even stiekum mee zitten lezen bij de aug stoppers…en wat zag ik daar? Had je een blauw streepje???



Kus, Patricia

Morgenvroeg doe ik nog een test… Ik probeer heel geduldig af te wachten… :mrgreen: , Laat wel wat weten…

Spannend! Suc6 meid! Ik lees het wel…

19 Juli 2006 is mijn spiraaltje eruit gehaald, ik gebruikte hem toen anderhalf jaar.

Nu zijn we de 4de ronde in gegaan …

De 1ste 2 maanden, had ik een cuclus van 18, en 26 dagen.

Nu heb ik weer een cyclus van precies 28 dagen, en precies 5 dagen ongesteld …

Dus we hebben deze maand goede hoop :mrgreen:

Hoi Patricia,



Vanmorgen weer een test gedaan, heel licht roze streepje… Ik ben pas gerust als het een dikke vette streep is… dus nog heel even afwachten…



Groetjes

Moos