hoe lang zwanger: na mirena spiraal?

Ik ben hartstikke zwanger!!! :mrgreen: :dance: :dance: :: :: :mrgreen:



Heb een digitale cb test gedaan…

Moosje wat gaaf!! Van harte meid!



Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! Wanneer ben je uitgerekend?



Je geeft mij ook goede hoop :wink:



Liefs, Patricia

Ik heb afgelopen vrijdag mijn spiraal verwijderd…nog niet ongi…komt dat nog of niet? Ik bedoel hoelang daarna waren jullie ongesteld???

Hoi mama01,



Ik werd 11 dagen na het verwijderen ongesteld. Ben ik 5 dagen geweest (en vrij heftig) en de volgende keer was precies 28 dagen later. Ik zit nu dus in de 2e ronde en verwacht de :evil: 18 december weer. Of niet natuurlijk… :wink:



In principe is het zo dat je maandelijkse cyclus gewoon door blijft gaan terwijl je een spiraaltje hebt, ook al wordt je niet (altijd) ongesteld. Je lichaam hoeft dus niet te ‘ontwennen’ zoals bij de pil.



Ik weet niet of jij tijdens het gebruik van je spiraal ongesteld werd, maar anders kun je dus in ieder geval binnen een maand na het verwijderen je ongi verwachten.



Succes met zwanger worden!!



Liefs, Patricia

Hoi Patricia,



Bedankt voor je reactie…ik w8 dus nog ff af…

Ik was 18 november ligt ongi geworden ( met spiraaltje) dus wat jij zegt dat dat de eerste dat van mijn cyclus was…dus aanstaande dinsdag is dag 19 en mijn vorige cyclussen ( tijdens mijn zoontje…) was dat De vruchtbare dag voor mij…aha dus klussen maar :wink:

Als ik het goed had was dag 19 mijn eisprong…maar goed dit was 2 a 3 jaar terug weet niet of het nu nog is natuurlijk…

Hoi allemaal,



Morgenochtend gaat het bij mij allemaal gebeuren. Mijn Mirena gaat eruit. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we heel graag een kindje willen.



Tijdens mijn Mirena bijna elke maand gewoon ongi geweest.



Ik vind het best spannend… Maar de positieve verhalen hier, maken me heel blij.



Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk met je gedachten al veel verder bent? :shifty:



Liefs, Elis@beth

In mijn gedachten heb ik er al 3 op de wereld gezet :wink:



Succes meid!



Liefs, Patricia

Hoi



Ik ben vandaag naar gynecoloog geweest dacht echt zwanger te zijn heb sinds mei 2007 een mirena maar heel veel zwangerschapsverschijnselen had ik Na controle bij hem bleek dat het niet zo was mirena laten verwijderen zat ook niet meer goed Hoop nu dat ik heel snel zwanger ben want wil zo graag een kindje van mijn nieuwe man .hebben er samen al 4 hij 2 meiden ik 2 jongens maar nu willen we er samen ook nog een dus wie weet na het lezen van jullie ervaringen hoop ik dat ik hier ook snel kan zettten dat ik zwanger ben



hou jullie zeker op de hoogte

Hoi iedereen,

Ik hoop dat mensen nog steeds op forums reageren.

Ik ben super nerveus op 3/3 mijn spiraal ( hadt t voor 5 jaa) late verwijderen n geen bloeding gehad niks. Op 16/3 mijn ovulatie test was positief die avond intiem geweest en nu is het afwachten en dit maakt mij ontzettend gek.
Bevindt zich iemand ook in dit situatie?