hoe lang na verlies slijmprop zijn jullie bevallen??

hallo dames,

ik ben afgelopen dinsdagavond mijn slijmprop verloren :dance:

nu weet ik dat dit niet direct inhoud dat je ook meteen gaat bevallen maar ik vroeg mij af hoelang het bij jullie duurde voordat jullie zijn bevallen na het verliezen van de slijmprop!

ik vond al dat de tijd zo langzaam ging maar nu kan ik eigenlijk niet meer wachten tot ik mijn kleine wondertje mag vasthouden.

ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

xxxsuz

ik heb hem voledig verloren een weelk voor ik ingeleid ben … maar hier is het niet natuurlijk gegaan dus ik weet niet hoelang het ander zou zijn geweest …

hopenlijk heb je ej wondertje snel!!!

Bij mij precies een week voor me vliezen braken en 1week en 1dag voor ik ben bevallen.

Ik heb geen slijmprop gezien :roll: :lol: Dus ik kan je daarover niets vertellen. Maar ik hoop in ieder geval voor je dat je nu snel mag gaan bevallen!

van de laatste weet ik dat ik eigenlijk de slijmprop echt pas verloren ben echt heel vlak (binnen een uur) voordat hij geboren was. Dacht daarvoor wel al verloren te zijn, maar toen ik alle groene dikke slijmdotten zag voordat ik beviel wist ik dat DAT pas echt de slijmprop was.

Maar naar mijn weten zegt het heel weinig, blijft spannend he!

een dag…

maar ik was toen al 40 weken, dus ik weet niet of dat iets zegt…

ik ben mn slijmprop verloren toen ik 30 weken zwanger was… ben bevallen met 40week+6dagen

Ik verloor in mijn eerste zwangerschap mijn slijmprop tijdens mijn eerste wee. Dit was 's ochtends om 8.15 uur en 's avonds om 23.15 uur is Kim geboren!

Ik ben mijn slijmprop verloren met 35 weken en met 37 weken bevallen

Volgens mij kan je slijmprop nogmaals aangemaakt worden toch?

Maar goed ik heb hem bij Renzo (achteraf bedacht ik me dat) verloren in delen op de dag voor mijn bevalling begon…

Bij Celiza verloor ik mijn slijmprop en dacht goh nou dan wordthet vandaag of morgen misschien en een kleine 1,5 later was ze er :shock:

Mijn water brak een kwartier na het verliezen en ik kreeg een enkele wee zo nu en dan (krampje) en zo ineens in een kwartier natuurgeweld lag er een mooi babymeisje op mijn borst aangegeven door mijn man :inlove:

bij lucas en thomas nog die zelfde dag

:mrgreen:

ik vind toch dat je erg vaak hoort dat het vrij snel gebeurt :oops:

blijven hopen maar he…

xxxsuz

Volgens mij verloor ik vanaf 38 weken stukjes slijmprop. Timo is pas met 42 weken geboren…

ik heb vier kids…

en weet nog steeds niet hoe een slijmprop er uit ziet (en dat is dus echt waar hé)

ik zal ze wellicht alle vier verloren zijn tijdens de eigenlijke bevalling

in ieder geval : veel succes met de naderende bevalling

liefs

Gerda

twee weken voor de bevalling.

Het kán dus nog even duren…

Succes!!!

Zondagavond 23.26 braken mijn vliezen, 2 uur later begonnen be weeën en daarbij ook de slijmprop verloren.

Dinsdagmiddag om 16.04 is Mik in het ziekenhuis geboren wegens langdurig gebroken vliezen.

anderhalve week van te voren verloren.

Om 19 uur verloor ik mijn slijmprop, Tijs is om 21.59 geboren.

Succes!!

Kus Moon

5 weken en 3 dagen!